[Gumtape deathmatch] Dordrecht - De mol 4 Juli

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 26 juni 2002 22:19 schreef Itineris het volgende:

Bij een gumtape Deathmatch worden de handen van de bestuurder aan de handvaten vastgebonden
met tape (vandaar het gumtape ^_^) zodat deze onmogelijk kan sturen.

Ik kan toch aardig sturen met mijn handen aan de handvatten... :?
 
Erg leuk om te zien lijkt me, maar niet voor mij.

Drie keer niks dat je afhankelijk ben van je duo en zelf met vastgeplakte handen aan je stuur zou zitten.

Maar...Normaal gesproken zit je ook met de handen aan het stuur en ga je de bocht in met je lijf.
Wat maakt nu het verschil, behalve dat je je handen niet vrij kan bewegen :?
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:04 schreef Itineris het volgende:Vroeger was het nog net ietsje anders.
toen zat je kruislings vast alleen dit is afgeschaft na de eerste proef races.

en geloof me het is moeilijker dan het lijkt

Dat het moeilijk is geloof ik direct...
Maar hoe zit het nou dan...

Gewoon handen om handvatten heen en tape erover...of met de bovenkant polsen rustend op handvatten en tape erover?

Ik zie het niet helemaal voor me.
Je heb toch geen duo nodig om dan de bocht in te sturen...kan je ook met je eige lijf en vastgetapete handjes :?
 
Is er niet iemand van het forum die het al eens gezien heeft?
 
Lijkt me dat je dan afhankelijk bent van je duo.. en dat je zelf nie mag sturen ofzo :?
 
Lijkt me dat je dan afhankelijk bent van je duo.. en dat je zelf nie mag sturen ofzo :?

Mogen ze wel een houten kissie om je heen timmeren, alá goed stevig corset ofzo.

Lijkt me dat je zelf als "vooropzitter" gaat meesturen...
 
Het is niet gezegd dat je niet mag sturen!

Alleen de handen zullen getaped worden op een lastige positie waar je toch echt een hulpje bij nodig hebt..

geloof me ik weet het! :]
 
Op woensdag 26 juni 2002 23:12 schreef Itineris het volgende:klopt het is erg lastig om te sturen en je bent erg afhankelijk van je team-mate..

zorg dus ook voor iemand die je goed kent!!

Oké, maar een fiets heb met name een stuur vanwege je bel en knippers en handles blabla...
Verder kan je ook zonder stuur, zie als met losse handen rijden, de bocht door.

Dus dan ehhh, tsja, ik zie het gewoon niet voor me.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan