Guy Martin


Meteen ff wat vrienden uitgenodigd te stemmen :Y

In 2009 op de boot terug vanaf man met guy martin aan tafel gezeten,relaxte kerel.
Als je het niet weet zou je nooit denken dat hij zo hard kan rijden :} :}

Volgend jaar staat man weer in de planning *O* *O*
 
Meteen ff wat vrienden uitgenodigd te stemmen :Y

In 2009 op de boot terug vanaf man met guy martin aan tafel gezeten,relaxte kerel.
Als je het niet weet zou je nooit denken dat hij zo hard kan rijden :} :}

Volgend jaar staat man weer in de planning *O* *O*
Zoiets heb ik ook altijd met Johnny Rea. Als je 'm ziet lopen is het maar een beetje een 'luie slungel' _O-
 
Zoiets heb ik ook altijd met Johnny Rea. Als je 'm ziet lopen is het maar een beetje een 'luie slungel' _O-

Idd,maar ondertussen rijden ze je het snot voor je ogen :} :}
Rae mag ik ook graag zien rijden,heb op assen een paar weken terug ook weer erg genoten :Y
 
Filmpje vanuit het ziekenhuis afgelopen jaar:

En 1 van de reacties:

I heard, the hospital he's in, had to order a specially made bed to accomodate his enormous balls?

Get well soon, good to see you smile!

_O-
 
zie dit topic nu pas ,werd idd tijd voor een topic over deze man ,wat een kleurrijk figuur .

volgende week gaan we weer naar de north west en hoop hem daar weer tegen te komen
 
heeft iemand I SUPERBIKER al?

Heb I Superbiker. Moet eerlijk zeggen dat hij leuk is om even weg te kijken maar heel boeiend vind ik hem persoonlijk niet. Misschien komt het omdat ik meer het road racen volg in plaats van de british superbikes.
Ik kan dus ook niet wachten op TT3D! De beelden en recenties beloven veel goeds! *O*
 
N321.jpg
 
Ik wil nog ff kwijt dat ik dit een TOP TOPIC vind.
Goed initiatief.
Vorig jaar op Man genoten van Guy. Gelukkig is hij vorig jaar goed weg gekomen en kunnen we weer genieten van Guy on his Bike.
 
Voor de NW200 werd aan Guy gevraagd naar zijn tactiek voor de race.
Dit was zijn antwoord:

Any tactics?

Throttle's on the right, brake's on the right - get crackin.....go as fast as i can!

:}
 
Laatst bewerkt:
Wat een figuur is het ook, ben nu de livestream aan het kijken van de NW200 training.

Vraagt de pitreporter:

Guy, any problems out there?

Guy: What problems are that?

Daarna:

Guy, it's dirty on the roads.

Guy: I could eat diner from that!
 
Terug
Bovenaan Onderaan