Guzzi/Hyosung importeur overgenomen !

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Goed nieuws voor Guzzisten en Hyosung coureurs.

Greenib, de importeur van deze merken, is deze week overgenomen door dezelfde holding die ook Safe bestiert.

Dat houdt concreet in dat ook het magazijn e.d. door deze lui gerund gaat worden en dat de onderdelen-voorziening etc. dus ook normaal (lees: überhaupt) geregeld gaat worden, dit alles vanuit de reeds bestaande holding-vestiging in Apeldoorn.

Guzzisten weten het waarschijnlijk wel, Greenib was janken met de pet op dus het kan, ondanks de bedenkingen die ik heb bij deze holding, (meer failliet dan an't werk)eigenlijk alleen maar beter worden.......

En nou maar hopen dat "Italië" ook eens een beetje aan het werk gaat...
 
"Wij" Hyosung rijders hadden daar geen klagen over ;)
nog niet nee, maar dat had nooit lang kunnen duren ;)


dit vond ik ook nog ergens, dit zijn dus die holding boys :

De drie nieuwe eigenaren, vastgoedondernemer Evert Kroon, voormalig directeur Bas Wintjes van Volkswagen Nederland en oud Nederlands kampioen motorcross Gerard Rond, doen geen mededelingen over de overnameprijs.
 
Nou dat kan best slechter ,als je de verhalen hoort van ducati rijders die bij safe hun motor lieten onderhouden.
Het lijkt me dat Guzzi ook een motor is die het fijn vindt om vertroeteld te worden door iemand met verstand van Guzzi en niet door die klojo´s van safe
 
Nou dat kan best slechter ,als je de verhalen hoort van ducati rijders die bij safe hun motor lieten onderhouden.
Het lijkt me dat Guzzi ook een motor is die het fijn vindt om vertroeteld te worden door iemand met verstand van Guzzi en niet door die klojo´s van safe
wederom , LEZEN, alleen de import wordt overgenomen door dezelfde holding die Safe ook runt.

de dealers die nu dealer zijn blijven gewoon dealer, er veranderd eerst niets, alleen de link tussen de dealer en Mandello is een andere geworden...............

Safe heeft met dit hele verhaal niets te maken, holdingmaatschappij weetjewel, net als Ahold, die doen ook meer dan alleen de Appie Hein runnen ;)
 
Ik had al geen klagen over mijn toevoer van onderdelen gelukkig, want mijn dealert doet dat zelf, kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

Greenib sucks big-time.

En Harley fuckinson, doet greenib dat nog wel of zijn ze gewoon naar de klote gegaan?
 
Waar hebbie dat vandaan?
Kun je dan bericht posten?
Wil ik wel graag lezen. 8-)
Kijk es op motorfreaks ;)


Zal mij benieuwen wie er meer guzzi klanten gaat trekken: Motortoer of Safe (zitten praktisch naast elkaar in sloterdijk). Lijkt mij iig wel duidelijk.
 
Kijk es op motorfreaks ;)


Zal mij benieuwen wie er meer guzzi klanten gaat trekken: Motortoer of Safe (zitten praktisch naast elkaar in sloterdijk). Lijkt mij iig wel duidelijk.
inderdaad ;)

het staat er al

Motorfreaks: Safe verkrijgt importeurschap Moto Guzzi en Hyosung


Zal mij benieuwen wie er meer guzzi klanten gaat trekken: Motortoer of Safe (zitten praktisch naast elkaar in sloterdijk). Lijkt mij iig wel duidelijk.

Ik heb Ted van Motortoer gister ff gesproken maar die was nergens bang voor.
Bas Wintjes vertelde dat ze niet de intentie hadden om Safe ook Guzzi dealer te maken, in elk geval niet in gebieden waar al een dealert zit.....
 
Dit gaat er oa geimporteerd worden...hij moet nog uitkomen toch?

full


Moto koetsie MSG-01 :9~ :9~

Echt een supervette opvolger v/d Dr.john/Daytona.....Een van mijn droom motoren (Of een Falcone SS :9~ )


ps. gelukkig maar dan he dr.bral...voor safe dan! lol
 
die mgs01 komt er niet, dat staat wel min of meer vast.

wat er wel komt zijn de breva 1100 en de griso......
 
Huh...Bral...wat weet jij dat ik niet weet? Veel blijkbaar...
Ben ik te snel bij Safe genokt net voor het falliet...gaan ze Guzzies verkopen?
Blijft wel een ballentent!
Erg genoeg komt die Griso ook met 2 klep ipv 4...daar gaat m'n onderdelen voorziening van m'n 4 klep...
 
Het is toch wel erg jammer dat die MSG nog niet gemaakt gaat worden
Ik vind het een tijdloos ontwerp in het rijtje 996,MV Agusta
Ze zouden gelijk weer terug zijn in het sportieve sigment,
Nou stond er pas een intervieuw in ik geloof kickstart dat de ducati baas nog steeds interese heeft in Guzzi en alleen Guzzi dus niet aprillia en hij dacht nog steeds een behoorlijke kans temaken om het over tenemen
En dan was hij vooral geintreseerd in de niet zo sportieve modellen (Callifornia) omdat ze dat soort motorfietsen bij ducati niet maken
Dat doet het ergste vrezen voor de MSG als Guzzi als nog door Ducati wordt overgenomen
 
De meeste onder ons kennen dit verhaal,maar ik wil het toch even posten.


Moto Guzzi en haar toekomst.

De overeenkomst tussen Piaggio en Aprilia om Aprilia te kopen, die binnen 30 zal worden geformaliseerd September, verwacht de verandering van kredieten die de financiële instituten met Aprilia, voor 110 miljoen euro, door assignation van 'transferable financiële instruments' hebben; uitgezonden door Piaggio.
Deze instrumenten zullen aan een bedrag tussen 22 en 110 miljoen gepast tot 2007 en 2009, beantwoorden om een waarde van complexe aprilia-Piaggio tot stand te brengen. Ivano Beggio, Holdipar, Europese Moto Holding, Istifid, Scarabeo - in ruil voor aandelen zal de zelfde financiële instrumenten voor de maximuminvoer van 20 miljoen, met een verleend minimum van 4 miljoen worden gegeven.
De het kredietlijnen van de bank zullen van groep Aprilia voor 70 miljoen euro worden teruggekregen. Aprilia's zullen de obligatieleningen op Mei 2005 worden terugbetaald, maar het zou kunnen worden toegevoegd en uitwisselingsoptie met verplichtingen Piaggio. Piaggio zal verplichtingen toe te schrijven aan vijf jaar voor 100 miljoen euro aan terugbetalingsaprilia's banden uitzenden.
De verrichting wordt voorgelegd aan creditors' overeenkomst. De integratie tussen Piaggio en Aprilia leidt tot een groep van 1,5 miljoen opbrengsten, een productie van meer dan 600.000 unities, acht installaties en 6000 werknemers. Het plan verwacht dat Aprilia handhaaft zijn industriële perimeter en beroepsactiva, valorisatie van het etiket, technologische integratie met Piaggio in het bijzonder van motoren, projectsynergismen, productie en handel.
Sinds vandaag tot het sluiten zal Aprilia door huidig beheer leaded zijn; tot slot zullen de commerciële overeenkomsten voor 20 miljoen worden beëindigd. Aprilia zal speciale scooters hebben met etiket Piaggio's en betalingsvertraging over het leveren van motoren van Piaggio aan Aprilia te verkopen.

--------------------------------------------------------------------------------
 
Ik blijf gewoon lekker bij Motortoer in Amsterdam (vlak naast Safe !!!)voor het grote onderhoud.
Daar hebben ze gelukkig veel verstand van Guzzis !
En nou maar hopen dat Safe zich niet alleen maar op ´nieuw´ gaat richten........

Nou dat kan best slechter ,als je de verhalen hoort van ducati rijders die bij safe hun motor lieten onderhouden.
Het lijkt me dat Guzzi ook een motor is die het fijn vindt om vertroeteld te worden door iemand met verstand van Guzzi en niet door die klojo´s van safe
 
Terug
Bovenaan Onderaan