Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kon er een paar jaar geleden nog één kopen voor €5500 in goede staat. Gaat nu niet meer lukken vrees ik. Lijkt wel een hype te worden. Nou gaan hypes meestal ook weer voorbij.
Weet iemand raad met dit bloknummer:
VK035850
Verkoper zegt dat het een le mans 1 blok moet zijn maar ik heb er men twijfels over.
Kan nergens iets terugvinden over deze schrijfwijze.
Bloknummers LeMans 1:
VE11111 t/m VE13040
VK035850 bestaat volgens mij niet.
VK nummers zijn van een V7 sport, en 750S3
Bron is de mgcn.nl
Sorry, ik zat ff niet op te letten, het zijn framenummers. En Guzzi's hebben idd geen matching nummers zoals BMW
Weet iemand raad met dit bloknummer:
VK035850
Verkoper zegt dat het een le mans 1 blok moet zijn maar ik heb er men twijfels over.
Kan nergens iets terugvinden over deze schrijfwijze.
gegroet guzzi fans,
.............................
..................
Wel vond ik de gas erg zwaar in het gebruik na wat kilometers. Zelfs storend. Ik voelde het vooral tussen men duim en wijsvinger hard. Misschien lag het aan de verkeerde houding.
Is dit een typisch probleem van de le mans?
Ik kijk alvast wat verder naar een mooie origineel exemplaar van de le mans 2.
Ik heb jaren op een V7 gereden en ook daar was het gasgeven behoorlijk zwaar. Destijds bij Ed Pols gevraagd in de van der Hoopstraat in Amsterdam of dit zo hoorde. Waarbij Ed met een smile op zijn gezicht zei. Daar zitten voorvorkveren in dus wen er maar aan.
Op de grote reizen naar Zwitserland/ Italien enz.. Heb ik altijd last van mijn gasgeefhand en pols gehad. Volgens mij zou je iets aan de overbrenging moeten kunnen doen. Maar ja dan is het niet meer origineel natuurlijk. Ik weet dat er ook systemen zijn om het ontkoppelen te verlichten dus dat zou met het gas ook moeten kunnen. Hefboom groter maken dan hoef je minder kracht te zetten.
alle guzzi startmotoren passen , zelfs die van de v50.
de lucas startmotoren die wel eens op de V50 zitten hebben wel veel moeiteom een groot guzzi blok rond te krijgen.
al naar gelang je budget kun je ook een nieuwe valeo kopen ( die heeft een stuk minder stroom nodig) of een nieuwe mitsubishi, dat is op dit moment de modernste oplossing .
kost wel wat ( 200 euro) dat wel.
ik heb net zo'n mitsubishi aangeschaft , wonderlijk klein ding is dat , en weegt 2,8 kilo in plaats van de 4,8 kilo van de bosch startmotor.
Ben ik niet helemaal met je eens........... de startmotor van mijn V50 paste niet in mijn SPII de bevestiging aan het carter is net iets anders
Even een tussendoor vraag ik zoek nog andere startmotor voor mijn project waar komt die Misubihi starter van af ?
kom maar een keer kijken , ik heb de lucas startmotor van mijn V65 een tijdje op de le mans gebruikt. wellicht heeft jouw startmotor een gietfoutje? ? het past namelijk maar net.
kijk maar eens waar het aanloopt waarschijnlijk hoef je niet veel aan te passen.
alleen de oude v7 modellen ( met het hoge frame) hebben andere startmotoren.