Guzzi v65

1 apr 2012
5
0
Hallo allemaal,

Ik ben Wouter Tichelaar, en nieuw hier op het forum. Nadat mijn vader sinds ik kan herinneren al moto guzzi rijdt, is bij mij de knoop doorgehakt en ben ik ook aan 1 begonnen. Ik ben hem rustig aan het opknappen. Het is een originele v65 Policia, uit spanje.

IMG_0170.jpg


IMG_0167.JPG


IMG_0300.JPG


IMG_0261.JPG



Nou wil ik er een ander zadel op maken. Ik neig naar een buddyseat. Heeft iemand nog een leuk idee of misschien iets moois thuis liggen? Ik zal jullie op de hoogte houden van vorderingen in het project.
 
wauw!! MOOI!!! :}

Tankje zelf wit gemaakt?
Misschien kan je een buddy+beugel van een V50 Nato gebruiken?
Genoeg onderdelen van te koop (Marktplaats of Gekra in Dieren)

Mijn mening; ik vind zo'n solo-seat helemaal niet gek (lees: eigenlijk supervet) staan.
(ander/lager achterlicht en nummerbord wat lager?)
 
Je weet dat ze hier gek zijn op plaatjes, toch? Succes met de Guzzi.
 
Verdorie, en een pracht van een sleutelruimte. *O*
Bijna een schuurvondst, zou ik zeggen. :+
Knutsel ze en hou ons op de hoogte met de vorderingen.
 
:) Gaaf man!

"Rustig aan het opknappen" Zoiets ben ik ook aan het doen...al 2 jaar. Maar dat geeft niet, als het maar met liefde gebeurt :-)

Zelf overweeg ik een platte buddy op m'n SP te maken. Dat zou ook niet misstaan op jouw v65 denk ik. Zoiets:
13930768.jpg
 
Potverdikkeme, dat zadel is inderdaad erg mooi! Zit je wel met die overgang naar de tank, bij veel guzzi's valt het zadel echt een beetje over de tank zeg maar. Op welke site heb je die buddy gevonden als ik vragen mag?
 
@ Thomas; Het is een andere tank die ik erop heb gezet. Op de kop getikt van marktplaats, de oude tank was zo gaar als wat.

IMG_0213.jpg


Hier zie je de bovenkant van de oude tank. Op de een of andere manier veel te ver uitgebogen. Dit stukje hoort dus vast te zitten aan elkaar.

IMG_0252.JPG


IMG_0302.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan