Guzzi V7?

Dryhte

Electric Blue
28 jan 2016
195
90
Gent
Zijn hier Guzzi V7 rijders die frequent (lees: quasi dagelijks) rijden?

Ik ben al jaren geïntrigeerd door de Guzzi V7 maar vraag me af hoe die zijn in dagelijks gebruik. Betrouwbaar? Handig? Fun?

De look alleen is natuurlijk geweldig, maar volstaat niet voor mij ;) een motor is niet om mee te posen maar om op te rijden.

Deel aub je ervaringen!
 
Het is een niche-merk. Met zijn na- en voordelen.
Zoek anders eens of je geen guzzi forum vindt. Meestal vind je daar wel veel over evt problemen en oplossingen.
 
Zijn hier Guzzi V7 rijders die frequent (lees: quasi dagelijks) rijden?

Ik ben al jaren geïntrigeerd door de Guzzi V7 maar vraag me af hoe die zijn in dagelijks gebruik. Betrouwbaar? Handig? Fun?

De look alleen is natuurlijk geweldig, maar volstaat niet voor mij ;) een motor is niet om mee te posen maar om op te rijden.

Deel aub je ervaringen!

Nee maar rij wel elke dag op een Moto Guzzi Breva 1100 van 2006 en dat kan daar gewoon mee. Het is een motor namelijk en die is daar voor gemaakt,..rijden dus.
 
van de nieuwe guzzi´s weet ik eigenlijk niks, dus kan je er ook niets over vertellen 8-).
 
Voor de V7 geldt het zelfde als voor andere Guzzi's: Er is geen rationele reden om er een te kopen. Maar zodra je er een hebt, heeft het toch grote meerwaarde over de eerste de beste retro Japanner. Vervolgens als je het moet uit leggen, kom je uit op de afgrijselijke Italiaanse motor clichés: "karakter", "beleving" en "historie" ghahah ;)
 
Klopt wel... "karakter" en "beleving" volop. Kan ook iets concreter zijn: het geluid van een V2 blijft gewoon mooi 8-)
Maar alleen als het een niet in rubber gemonteerde, niet watergekoelde V2 met 2 kleppen per cilinder is... Voor precies dát karakter dat een nieuwe Triumph of HD niet meer heeft. Of euhm: Een tractor, dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan