GVD! Alweer... :(

Die flitsmeneer kan toch geen eikel zijn? Gewoon vriendelijk aan het collecteren zodat hij een Bora kan kopen en echt boeven mag vangen... :P
Moeten flitsen met een Marea uit '97 is wel erg sneu... Zou bijna denken dat het Nijmegen is met die flitsende volkswagenbusjes (zelfs een oude hoekige 6 cilinder LT!)

Blijft natuurlijk balen, zo'n flappentap voor agentjes... Daarom wens ik je ook:
May the force be with you, and your fine be lost...

Kunnen ze naast dat kwartje v. Kok ook eens niet iets doen aan boetes voor zulke idioot kleine snelheidsovertredingen?
 
Hier in Lunteren heeft een overijverige politieagent pas 5 automobilisten bekeurt omdat ze knipperden om anderen te waarschuwen voor een controle. :(
 
Op dinsdag 04 juni 2002 00:04 schreef Revolution het volgende::^
Ik zat net te denken, we kunnen die jongen wel zo'n bordje voor z'n verjaardag geven, blijkt dat net geweest te zijn. Nog gefeliciteerd, maarreh, waarom ben je niet aan het feestvieren?
 
Ach, de man doet ook maar zn werk. Ik denk eerder dat zn baas een eikel is. Die heeft hem opdracht gegeven daar te gaan staan neem ik aan.

Iedereen heeft een keuze om te doen wat hij of zij wil doen! En als je een NSB'er of SS'er bent dan ga je mensen flitsen.
 
Iedereen heeft een keuze om te doen wat hij of zij wil doen! En als je een NSB'er of SS'er bent dan ga je mensen flitsen.

Dat vind ik wel een 'gevaarlijke' vergelijking. NSB'ers en SS'ers ligt al lang achter ons en heeft hier volgens mij (bijna) niemand ook maar iets van meegemaakt.

Maar ik vind het wel matennaaierij...

Maar nu ik weet dat je er foto's van MAG maken vind ik dat wel humor. Dat mannetje een beetje pesten, doet hij mij immers ook. :+
 
Mag dat in NL? Zo in de 'verkeerde' richting (je moet heel even 'spookrijden') parkeren zoals die grijze auto doet voor dat varken?
 
Mag dat in NL? Zo in de 'verkeerde' richting (je moet heel even 'spookrijden') parkeren zoals die grijze auto doet voor dat varken?

Eh daar zeg je wat... Heb net nog ff m'n theorie over bekeken, staat niks over in. Ik heb geen idee eigenlijk. :?
 
Ik las vorige week (donderdag ofzo) in de krant dat de politie het zat was. Dat flitsen. Ze kregen het niet aan de burger uitgelegd dat die wel voor 3 km te hard geflitst werd, maar dat inbraak geen prioriteit heeft.

Hoe komt dat nou? De politie wordt door het ministerie (van verkeer en waterstaat) ingehuurt om te flitsen. Daarom hebben ze geen tijd meer om te doen wat ze moeten doen. Dus eigenlijk zouden ze die klussen moeten weigeren, maar dat kan volgens mij heel slecht.

Dus we moeten maar eens een bezoekje brengen aan dat ministerie denk ik }) })

Ja, inderdaad. Net zoals dat de politie mij een bekeuring gaven voor foutparkeren (40euro) :r in Zandvoort afgelopen zondag. Maar als je bij ze komt omdat je motor gestolen is dan hebben ze geen tijd voor je.
KIELHALEN DIE GASTEN.....ALLEMAAL:J
 
Ze hebben deze misdadiger ook te grazen genomen:
54 waar ik 50 kmh mocht. Sukkels.
En hebben ze mijn gestolen motor al gevonden? Of mijn gestolen autoradio? Of de gestolen fiets van mijn moeder? De video van mijn zus? Dacht het niet. :( :( :( :( :(
 
Mag dat in NL? Zo in de 'verkeerde' richting (je moet heel even 'spookrijden') parkeren zoals die grijze auto doet voor dat varken?
Ja, je mag tegen het verkeer in parkeren... En het is geen spooktrijden, want dan zou inhalen dat ook zijn... :)

In B niet? Heb ik daar ook wel eens geflikt met het blik...
 
Op maandag 03 juni 2002 18:16 schreef Yammie het volgende:
Vandaag stonden ze er ook weer :(
De weg vanaf het industrieterrein naar de basis hebben ze de max snelheid verlaagt van 80 naar 50.

Maar wat doen die eikels nu om ipv langs de kant van de weg te gaan staan. Gaan ze achter de bomen en struiken van een boer staan, zodat ze niet opvallen :j

Gelukkig ga ik weer met de fiets naar mijn werk de laatste tijd. Maar je zal toch eens gepakt worden zo vroeg in de ochtend ;(

Heej.. Ken jij Peter uit Uden met een FJR1300? Ook bij luchtmacht gezeten :) Of ben jij dat :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan