GVD! Alweer... :(

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Ik rij vanmidaag rustig over een doorgaande weg. Fietsers en zo zijn gescheiden, je mag er niet inhalen en kan me niet herinneren er ooit een ernstig ongeluk te hebben gezien, nooit eigenlijk. Ik rijd er bijna dagelijks als ik hier ben.

Ik reed op m'n teller 60. Op men teller!!! Mierenneukers. :(

Oh ja, op de laatste twee foto's is te zien hoe iemand z'n auto ervoor parkeert. Deze persoon verdient een lintje!!! })

Maar ik ben dus weer slachtoffer geworden van deze collectebus:
dsc00001.jpg

dsc00002.jpg

dsc00003.jpg

dsc00004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staande gehouden dit keer keer?
En natuurlijk
love248.gif
en :} voor die grijze auto!
 
Laatst bewerkt:
Balen man, word niet goed van deze gasten. :(

Ben je ff omgedraaid om 'm te vertellen wat je van deze geldklopperij vindt?

Nee maar heb hem wel (ook) op de foto gezet.

En ik mocht er 50, dus zal wel weer een bekeuring worden van een paar kilometer... |(
 
Die flits meneer is misschien geen eikel (daarom heb ik ook nee gestemd), kan hem niet persoonlijk afrekenen. Maar voor zijn werkzaamheden :j , mag je em afschieten van mij. :(
 
Die flits meneer is misschien geen eikel (daarom heb ik ook nee gestemd), kan hem niet persoonlijk afrekenen. Maar voor zijn werkzaamheden :j , mag je em afschieten van mij. :(

Ik heb die auto in ieder geval net ritueel vervloekt... })

Ik zou het werk echt niet willen doen, heel misschien als ze mij bedreigen om mijn leven of zo...
 
Oh ja, op de laatste twee foto's is te zien hoe iemand z'n auto ervoor parkeert. Deze persoon verdient een lintje!!! })
Dat flikte ik ook, maar meneer de nepagent sommeerde mij toen de auto ergens anders te parkeren. Kheb hem toen vriendelijk verteld dat ik mijn auto graag voor mijn eigen huis wilde hebben staan en dat ik hem dus liet staan...
 
Ach, de man doet ook maar zn werk. Ik denk eerder dat zn baas een eikel is. Die heeft hem opdracht gegeven daar te gaan staan neem ik aan.

PS: Foto's (met kentekens) al naar tuftuf club gestuurd?
 
Ach, de man doet ook maar zn werk. Ik denk eerder dat zn baas een eikel is. Die heeft hem opdracht gegeven daar te gaan staan neem ik aan.

PS: Foto's (met kentekens) al naar tuftuf club gestuurd?
Neuh...hij kiest ervoor om een klootzak te zijn...had ook een andere baan kunne kieze....of niet bij de verkeerspolitie gegaan, maar ging ie echte boeve vange...
 
Neuh...hij kiest ervoor om een klootzak te zijn...had ook een andere baan kunne kieze....of niet bij de verkeerspolitie gegaan, maar ging ie echte boeve vange...
Okay, je hebt me. Jij wint.
Hij had trouwens ook gewoon vuilnisman kunnen worden. Schijnt best goed te betalen 8-)
 
Neuh...hij kiest ervoor om een klootzak te zijn...had ook een andere baan kunne kieze....of niet bij de verkeerspolitie gegaan, maar ging ie echte boeve vange...

Voor boeven vangen moet je wat slimmer zijn... meeste lui bij de politie voldoen niet.

Wel een luizenkarretje... niet genoeg boetes gegeven vorig jaar?

Anyway, :j flitsauto's.

(ook ik ben nog aan het wachten :( )
 
Neuh...hij kiest ervoor om een klootzak te zijn...had ook een andere baan kunne kieze....of niet bij de verkeerspolitie gegaan, maar ging ie echte boeve vange...

Ik las vorige week (donderdag ofzo) in de krant dat de politie het zat was. Dat flitsen. Ze kregen het niet aan de burger uitgelegd dat die wel voor 3 km te hard geflitst werd, maar dat inbraak geen prioriteit heeft.

Hoe komt dat nou? De politie wordt door het ministerie (van verkeer en waterstaat) ingehuurt om te flitsen. Daarom hebben ze geen tijd meer om te doen wat ze moeten doen. Dus eigenlijk zouden ze die klussen moeten weigeren, maar dat kan volgens mij heel slecht.

Dus we moeten maar eens een bezoekje brengen aan dat ministerie denk ik }) })
 
Nee, maar jongens, luister... hier zie je hoe harde criminaliteit bestreden wordt huhuhuh...
kijk, al die dingen als inbraken oplossen leveren niets op voor hun, flitsen onder het genot van een bakje koffie is toch veel rendabeler... kan je ondertussen ook met je collega kletsen over hoe je leven zuigt.... :j :j :j :j :j :j :j
 
Klote voor je Martin.
Das weer 28 eurotjes voor de kas :(

Mijn broer heeft ook weer een boete gekregen.
86 euro voor asociaal rijgedrag.
Tja, daar heb je een CRX voor, he :P
 
Is er geen plaats op Internet waar ze foto's verzamelen van dit soort auto's?

Had eigenlijk recht voor z'n neus foto's willen maken, maar ja, ik stond al op dat rolletje, dus dat nog maar niet gedaan... Had graag z'n kop erop gehad!
angryfire.gif


Heb daarna trouwens alle auto's van irritatie ingehaald (mag er ook niet)... Heb ik het toch weer goedgemaakt. })
 
Laatst bewerkt:
Vandaag stonden ze er ook weer :(
De weg vanaf het industrieterrein naar de basis hebben ze de max snelheid verlaagt van 80 naar 50.

Maar wat doen die eikels nu om ipv langs de kant van de weg te gaan staan. Gaan ze achter de bomen en struiken van een boer staan, zodat ze niet opvallen :j

Gelukkig ga ik weer met de fiets naar mijn werk de laatste tijd. Maar je zal toch eens gepakt worden zo vroeg in de ochtend ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan