Gvd gejat!!!!!!!!!

Balen, heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig, maar ik voelde me al een paar dagen goed klote toen m'n (oude) MTB gestolen was een paar maanden geleden (op vrijdagmiddag recht voor de deur van de V&D in R'dam terwijl 'ie met 2 sloten vastzat). Dus dit moet nog erger zijn.

Sterkte.
 
Ik ben ook meestal alleen WA verzekerd, nu de zoveelste motor gejat is en na het lezen dat deze gixxer van Valkrye WA verzekerd was en hij dus niets terugkrijgt heb ik toch maar even de knmv gebeld om mijn gixxer te verzekeren tegen diefstal.
Voor 113 euro extra in mijn geval krijg ik nu tenminste de dagwaarde terug als ie gejat wordt.


Gegroet
Hakinnen
 
Gewoon lokaas motor neerpleuren, volgen, en die eikels afmaken :( })
Slaat toch nergens op, politie doet weinig zeker he. Tja, die staan liever te laseren aan de kant van de weg, en eerlijke burgers bonnetjes te geven, dat is minder eng..
 
Klote voor je man.

Je zou toch maar net naar buiten komen lopen als ze aan je motor zitten... :(
 
ik wou dat ik het had zien gebeuren.. :(
dat kan ik je verzekeren dat ze hem niet hebben kunnen jatten..:{

dat soort lui zijn voormij Enemy nr 1 (zou je haast zeggen)

ik ben al zovaak bestolen geweest :(

sterkte met het verlies & psychische leed
ik hoop dat je hem weer trug zult krijgen
 
Gewoon lokaas motor neerpleuren, volgen, en die eikels afmaken :( })
Slaat toch nergens op, politie doet weinig zeker he. Tja, die staan liever te laseren aan de kant van de weg, en eerlijke burgers bonnetjes te geven, dat is minder eng..

Je wil nie weten hoevaak ik daar al overnagedacht heb, maja zoiets is wel erg lastig uit te voeren natuurlijk. Veel geduld nodig, en ALS je die gasten een pak rammel geeft, loop je een dikke kans ZELF in de bajes terecht te komen :?
Dutch Law Sucks
 
Terug
Bovenaan Onderaan