Gvd gejat!!!!!!!!!

:( :( :(
das klote, hoop dat je snel weer kan :]

en als je hem dan toch kwijt bent is het te hopen da diegene die em gerat heeft er vreselijk mee op zijn bek gaat en voor de rest van zen leven lam is en ondraaglijke pijn heeft
 
'k weet hoe je je voelt, hopelijk goed verzekerd :?
Hopelijk heb je evenveel geluk als ik en vinden ze hem praktisch onbeschadigd terug
 
Ik ben net terug van het politiebureau. Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik voel me ook haast schuldig dat ik jullie allemaal zo op zit te fokken. De laatste tijd werd er zoveel gepost over gestolen motors en ik heb me daar zo ontzettend kwaad over gemaakt. Dat van die stomme joekels gewoon niet van iemands motor af kunnen blijven en nu is die van mijzelf gewoon weg.
Ik zal even een korte uitleg geven: gisteravond met de motor (was eigenlijk al helemaal niet de bedoeling) naar de ouders van mijn vriendin gegaan. Motor kan daar binnen staan en ik had er nog even aan zitten denken om dat slot van 5 kg mee te nemen in een rugzak, maar afgelopen zondag een rib gebroken en ik wist niet eens of ik gewoon motorrijden wel kon verdragen, dus maar zonder slot op pad. Vannacht daar gebleven, vanochtend nog even geholpen met een klusje (liep wat uit) en vanmiddag moest ik werken. Ik had geen tijd meer om langs huis te rijden en met de fiets te gaan en dacht dat het geen kwaad zou kunnen om de motor pal voor de hoofdingang te parkeren, recht voor het raampje van de portier notabene (normaal zet ik hem op een andere plaats, iets minder in het zicht). Motor op stuurslot gezet en voor het binnenlopen van het ziekenhuis nog even verliefd omgekeken. De motor stond daar zo ontzettend mooi te wezen!! Om 17:00u ging ik nog even kijken om te genieten van dat mooie ding... ja de rest kennen jullie.
Meteen uitgevonden dat daar op dat punt geen camera's gericht staan ja en niemand had iets gezien natuurlijk.
Ik mag echt hopen dat de dief zich op een haar na te pletter rijdt (en dat mijn motor ongedeerd blijft natuurlijk :) )
Achteraf komen ook al die 'had ik maar's maar ja, het is zo gelopen. Waarschijnlijk was ik anders verongelukt op weg naar huis of zo... KUT!!

oh ja, ben gewoon WA verzekerd, is een weloverwogen keuze geweest. Krijg dus niets terug.
 
Godver! Dat is mooi kloten!

Geef hem in ieder geval op op deze site : http://www.motorgestolen.com/

We moeten eens wat wetten aan gaan nemen die ze in het verre oosten ook hanteren: betrapt op diefstal? Hand eraf.... Nog een diefstal? Andere hand eraf! Geen genade met die teringlijers!! :(

En niet zoals in Nederland: verdacht van diefstal? vermoord worden door een stel gefrustreerde vakkenvullers!!

Waar gaat het naartoe met dit land, dat je niet zeker bent dat je vervoer er nog staat als je klaar bent met je werk?

Sterkte!!
 
Fuck , das dan mooi klote voor je! Ik was al blij dat ik met jou een mede GiXXeR 1100w forummer had,nu dus niet meer!
Ik hoop dat je je motor op de een of andere manier onbeschadigd terugkrijgt zoniet dan mag de gixxer wat mij betreft wraak nemen met een vette highsider of speedwoble!
Wordt tijd dat er eindelijk eens iets verzonnen gaat worden om het aantal motordiefstallen omlaag te krijgen want het loopt de laatste tijd de spuigaten uit,ik begin al langzaam zin te krijgen om een motor op een diefstalgevoelige plaats neer te zetten en dan met een man of 4 te gaan wachten tot ie gejat wordt(misschien beetje rare gedachte maar het moet nu verdomme maar eens afgelopen zijn)

Sterkte ermee.
gr
Hakinnen
 
Op donderdag 16 oktober 2003 20:09 schreef hakinnen het volgende:
ik begin al langzaam zin te krijgen om een motor op een diefstalgevoelige plaats neer te zetten en dan met een man of 4 te gaan wachten tot ie gejat wordt(misschien beetje rare gedachte maar het moet nu verdomme maar eens afgelopen zijn)

Sterkte ermee.
gr
Hakinnen
Nou, daar zit ik dus ook al de hele tijd aan te denken. En nu komt er een sterk verhaal: ik heb die GSX-R1100 in Duitsland gekocht via Ebay. Je weet wel, je moet daar bieden op een motor en de hoogste bieder (na een dag of 10) wint en MOET de motor kopen. Zo had ik op twee GSX-Rren geboden en die ook allebei gewonnen :) Eentje wilde ik dan hier in Nederland weer verkopen, maar ja, ik denk dat ik die maar op dezelfde plaats ga neerzetten met mezelf op korte afstand. Wie doet er mee?
 
Ziekenhuis, motor dief.. hmmz hopen voor je dat ie op de ehbo binnen komt met een gixxer logo om zijn , sorry, door zijn arm
 
Nou, daar zit ik dus ook al de hele tijd aan te denken. En nu komt er een sterk verhaal: ik heb die GSX-R1100 in Duitsland gekocht via Ebay. Je weet wel, je moet daar bieden op een motor en de hoogste bieder (na een dag of 10) wint en MOET de motor kopen. Zo had ik op twee GSX-Rren geboden en die ook allebei gewonnen :) Eentje wilde ik dan hier in Nederland weer verkopen, maar ja, ik denk dat ik die maar op dezelfde plaats ga neerzetten met mezelf op korte afstand. Wie doet er mee?

Kan een beter een blok semtex onder het zadel stoppen en zelf op veilige afstand met een afstandbediening gaan staan })

Iig superkut dat ze je motor hebben gejat!
 
Nou, daar zit ik dus ook al de hele tijd aan te denken. En nu komt er een sterk verhaal: ik heb die GSX-R1100 in Duitsland gekocht via Ebay. Je weet wel, je moet daar bieden op een motor en de hoogste bieder (na een dag of 10) wint en MOET de motor kopen. Zo had ik op twee GSX-Rren geboden en die ook allebei gewonnen :) Eentje wilde ik dan hier in Nederland weer verkopen, maar ja, ik denk dat ik die maar op dezelfde plaats ga neerzetten met mezelf op korte afstand. Wie doet er mee?

Hakinnen doet wel mee.
Je hebt dus nu nog een 1100w?????? (duits kenteken?)


gegroet
Hakinnen
 
Klote zeg ! :(
Maaruh, mag ik vragen waarom je 'm dan weloverwogen alleen WA hebt verzekerd? Mijn XT350 is zelfs WA+ verzekerd. De dagwaarde is niet zo hoog meer, maar je krijgt dan altijd nog wat terug... en de premie voor de XT is heel erg laag (ok voor een 1100 natuurlijk wel een stukkie hoger)...

Hopen dat ze 'm nog terugvinden... heel.
 
Op donderdag 16 oktober 2003 17:47 schreef sgapie het volgende:
Ik ben er om 15.00 nog geweest, dat is gek zeg.
Ze hebben daar camera´s dus ik verwacht wel dat er iets op moet staan. Hoe staat het met de verzekering?
Ik zla mijn ogen open houden en rondvragen of iemand iets weet.
beelden op vragen via politie en het is weer gewoon k*t die die @!*&^%$&%$#@!honden niet van andermans spullen kunnen afbijfen. :( :( :(
 
Godver! Dat is mooi kloten!

Geef hem in ieder geval op op deze site : http://www.motorgestolen.com/

We moeten eens wat wetten aan gaan nemen die ze in het verre oosten ook hanteren: betrapt op diefstal? Hand eraf.... Nog een diefstal? Andere hand eraf! Geen genade met die teringlijers!! :(

En niet zoals in Nederland: verdacht van diefstal? vermoord worden door een stel gefrustreerde vakkenvullers!!

Waar gaat het naartoe met dit land, dat je niet zeker bent dat je vervoer er nog staat als je klaar bent met je werk?

Sterkte!!
leuk idee van die handen maar wie gaat ze dan onderhouden de staat.(lees wij)
gewoon in een werkkamp stoppen en ze de schade laten betaalen
 
Lokaas motor neer zetten. Zelf eigen motor zonder kentekenplaat meenemen. Afwachten, toeslaan en wegwezen. Waar de wet faalt moet de burger zelf maar ingrijpen, de politie MAG gewoon te weinig doen. :( :( :(
 
ik begin al langzaam zin te krijgen om een motor op een diefstalgevoelige plaats neer te zetten en dan met een man of 4 te gaan wachten tot ie gejat wordt

Voor zoiets moet je ontzettend veel geduld en geluk hebben want je zal zien dat als je gaat staan posten dat er niets gebeurd. Er kunnen dagen of weken over heen gaan zonder dat er iets gebeurd.

Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, was nog in m'n brommertijd eind jaren 80. De Zündapps waar we toen op reden waren ook ontzettend geliefd bij het boevengilde. Via via hoorde ik dat ze van plan waren om mijn Zündapp uit mijn kelderbox te jatten. Met een vriend samen en gewapend met wat knuppels ben ik toen 's nachts in de auto van mijn vader gaan zitten die op een strategische plek geparkeerd stond. 2 nachten lang gebeurde er niets. De 3e dag had ik een ongelukje met een glazen ruit opgelopen (16 hechtingen in mijn onderarm) en heb die nacht niet kunnen posten (liep in een mitella en had zoveel pijn dat ik ziek in m'n bed heb gelegen).
En wat denk je; volgende ochtend was de kelder opengebroken. :(
Die teringlijers hebben meestal al het geluk van de wereld. '(
 
Ik denk dat er maar heel weinig motoren zijn (lees supersports) die een nachtje centrum van rotterdam buiten overleven. Geloof me die geef ik geen 12 uur!
 
Kijk goed uit bij drag-races .Daar worden wel vaker gestolen motoren verkracht.
En daarna weer in busjes gestopt.

Veel suc6 ! hoop dat je em nog terug vind.....?
 
Meteen uitgevonden dat daar op dat punt geen camera's gericht staan

Wees maar blij, want daar doen ze toch helemaal niets mee, helaas een paar keer meegemaakt, maakt het allemaal nog veel irritanter

en op de meeste beveilingstape's is toch geen ene klote te zien
 
En hoor net van mijn vriendin dat die portiers daar een stelletje smsers zijn die niks doen daar. Zijn laatst ook een stuk of 20 fietsen gejat. Ook voor de neus van die portieren.
 
hoe is t mogelijk om daar een motor weg te halen :S

sterkte kerel !!!



VFRiendelijke groetuh
Speedy, die dit nooit hoopt mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan