GVD rijbewijs ingenomen,

Hallo allemaal,

Het bewijs is geleverd het puntenrijbewijs bestaat NIET! Enkele weken terug kreeg ik een grote brief van m'n "vrienden" van het CJIB. Let wel een transactievoorstel 520 euro bekeuring na meetcorrectie 60km te snel.
Ik snap het niet helemaal ze hebben me allemaal wijsgemaakt dat elke snelheidsovertreding van meer dan 30 km een strafpunt oplevert en dat je na 3 strafpunten je rijbewijs kwijt bent.
Dit is dus m'n 3 keer meer dan 30 km te snel want:
1x 38 te snel (118 waar 80 is toegestaan)
1x 47 te snel (97 waar 50 is toegestaan)
en nu 1x 60 te snel (140 waar 80 is toegestaan)
Dit alles binnen 5 jaar (na 5 jaar gaat het puntenrijbewijs over in een definitief rijbewijs). Het is me dus een groot raadsel waarom ik er met een schikking van af kom???

Maar affijn ik heb de zx9r inmiddels verkocht en heb deze ingeruild voor een zx12r. Nu heb ik eindelijk m'n droommotor, het zal echter nog wel tot volgend seizoen duren voordat ik kan trachten om op deze motor m'n rijbewijs kwijt te raken :+ . Deze staat nl. nog op duits kenteken en heeft lichte kuipschade, maja volgend jaar maar wat meer in duitsland en wat minder in friesland scheuren. Joepie ik hebbur nu al zin in om deze 185 pk sterke zwart/gouden rakker naar de limiet te drijven }) }) }) })
 
*knip
Ben vandaag naar duitsland geweest, vanuit friesland bij nieuweschans
*knip
Let wel even op het volgende : net na Nieuweschans, richting Leer, staat vaak een videosurveillanceauto (leuk woord voor galgje).
Je kan beter de A31 naar het zuiden nemen :]
Mooi lang stuk duitse motorbahn richting Nordhorn !
 
Hallo allemaal,

Het bewijs is geleverd het puntenrijbewijs bestaat NIET! Enkele weken terug kreeg ik een grote brief van m'n "vrienden" van het CJIB. Let wel een transactievoorstel 520 euro bekeuring na meetcorrectie 60km te snel.
Ik snap het niet helemaal ze hebben me allemaal wijsgemaakt dat elke snelheidsovertreding van meer dan 30 km een strafpunt oplevert en dat je na 3 strafpunten je rijbewijs kwijt bent.
Dit is dus m'n 3 keer meer dan 30 km te snel want:
1x 38 te snel (118 waar 80 is toegestaan)
1x 47 te snel (97 waar 50 is toegestaan)
en nu 1x 60 te snel (140 waar 80 is toegestaan)
Dit alles binnen 5 jaar (na 5 jaar gaat het puntenrijbewijs over in een definitief rijbewijs). Het is me dus een groot raadsel waarom ik er met een schikking van af kom???

Maar affijn ik heb de zx9r inmiddels verkocht en heb deze ingeruild voor een zx12r. Nu heb ik eindelijk m'n droommotor, het zal echter nog wel tot volgend seizoen duren voordat ik kan trachten om op deze motor m'n rijbewijs kwijt te raken :+ . Deze staat nl. nog op duits kenteken en heeft lichte kuipschade, maja volgend jaar maar wat meer in duitsland en wat minder in friesland scheuren. Joepie ik hebbur nu al zin in om deze 185 pk sterke zwart/gouden rakker naar de limiet te drijven }) }) }) })

als je zo graag hard wil rijden en geld wil besparen, dan ga je toch lekker naar assen hoef je ook niet meer te schelden op mensen die hun werk doen. _O- _O- :W
 
520 euro .. bedank maar weer voor uw bijdrage 8-)

Ik hoop dat u in de toekomst meer bijdrages zal storten in den schatkist.(dat gaat wel lukken met die zx12) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan