Gvy , mezelf even voorstellen

gvy

Die hard MF'er
6 mrt 2020
471
887
Hallo, Ik ben Geert, woon in de wijde omgeving van Gent en ben sinds 1.5 jaar heropgestapt. Ik sleutel reeds vele jaren aan m'n 2 oldtimer auto's en had ook wel eens zin om te gaan motorrijden. 30 Jaar geleden kreeg ik weliswaar een goede doorgedreven motor opleiding tijdens mijn toen nog verplichte legerdienst , maar dat is lang geleden.
Ik kocht me eind 2018 een Triumph Street Triple van 2010 en voelde me meteen thuis op deze motor. Wat een hilarische, maar toch kwalitatieve en mooie fiets. Geschikt voor de binnenwegen en bochten want hij smijt met gemak van het ene oor op het andere, maar hoewel wat vermoeiend (het is en blijft een naked) ook heel goed en stabiel op de snelweg tot hoge snelheden. Je hoort me dus niet klagen over m'n eerste fietsje en ik reed intussen een aantal nieuwe, meer verstandige , motoren als test, maar geen enkele gaf me dezelfde grijns die ik op de street wel heb. T'zal dus lastig veranderen worden als de tijd komt.
Onderhoud en zelfs bandjes doe ik gewoon allemaal zelf , met de ervaring van jarenlang aan oldtimers sleutelen.
Plaatjes bij het verhaal:

20190710_192207 by gvygvy, on Flickr

SAM_8381 by gvygvy, on Flickr
 
:W Geert
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


 
Terug
Bovenaan Onderaan