GZ: Aim Solo DL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mit46

MF veteraan
12 mei 2008
11.734
1.070
Ik ben op zoek naar een Aim Solo DL (met Honda CBR draadboom, maar zonder is ook prima).

Voor ik er 1 voor de volle mep bij Roteg koop toch eerst even hier kijken of niemand wat in de aanbieding heeft.

Het moet de DL versie zijn, want ik wil de ecu data kunnen loggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een Aim Solo DL (met Honda CBR draadboom, maar zonder is ook prima).

Voor ik er 1 voor de volle mep bij Roteg koop toch eerst even hier kijken of niemand wat in de aanbieding heeft.

Het moet de DL versie zijn, want ik wil de ecu data kunnen loggen.

Ik heb de Solo DL op mijn BMW S1000RR. Goede keuze. Heb wel getwijfeld over een overstap naar de ECU logger van BMW zelf, maar omdat ik Solo DL al had en je deze mee kan nemen naar je volgende motor vond ik het zonde. Een goede verkoop van mijn Solo zou uiteraard de keuze wel makkelijker maken ;)

Via PM nummer uitwisselen voor makkelijker contact?
 
Werkt de DL ook op Honda?
Ik dacht eens gehoord te hebben dat de Honda weinig of geen data via de ECU beschikbaar heeft. Zou dat even informeren.
Anders is de SOLO DL een top product.

(Op mijn GSX-R heb ik iets van 21 kanalen).
 
Ik heb de Solo DL op mijn BMW S1000RR. Goede keuze. Heb wel getwijfeld over een overstap naar de ECU logger van BMW zelf, maar omdat ik Solo DL al had en je deze mee kan nemen naar je volgende motor vond ik het zonde. Een goede verkoop van mijn Solo zou uiteraard de keuze wel makkelijker maken ;)

Via PM nummer uitwisselen voor makkelijker contact?

Ik stuur je vanavond thuis een PM!
 
Werkt de DL ook op Honda?
Ik dacht eens gehoord te hebben dat de Honda weinig of geen data via de ECU beschikbaar heeft. Zou dat even informeren.
Anders is de SOLO DL een top product.

(Op mijn GSX-R heb ik iets van 21 kanalen).

Er is een Honda kabelboom voor beschikbaar en ik heb gelezen dat deze data via K-line uitleest. K-line is wat Honda gebruikt.

Ik zal het nog wel ff dubbel checken. :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan