Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

@Gewoon Dennis: de tijd van me ervoor schamen is voorbij. (heb ik ook wel gehad hoor)
Accepteren zoals het is, is voor jezelf en naaste omgeving wel zo fijn.😉
@Joep: dat blijft toch gewoon kut hè, nog nooit mijn handje opgehouden, altijd gewerkt maar als je zoiets wil ben je toch maar een halve....

En nu is er genoeg gezegd wat mij betreft over ziek zijn, we hebben allemaal dezelfde mooie hobby waar ik ondanks wat ongemakken zo af toe nog enorm van geniet!
En dat wil ik de komende tig jaar nog zo houden.

Misschien leuk om volgend jaar eens een keertje een meeting te organiseren, elkaar een keertje in 'het eggie' zien/spreken en elkaars trots een keertje bewonderen is toch leuker als vanachter zo'n schermpje...
Helemaal mee eens. Op de voorwaarde die jij al aangeeft dat het geen revalidatie M&G wordt. Gewoon elkaar eens aanschouwen en vooral onze trotsen bewonderen. En natuurlijk motorlatijn (zelfde als visserslatijn) mag ook wel. :+
 
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw in dit deeltje van het forum aangezien ik de laatste weken mijn triumph sprint st 1050 verkocht heb.
Jullie raden het al het is een honda geworden!
Na enkele verschillende (dagelijkse) moto's: sport touring (honda vtr), naked bike (cagiva raptor) en dus de sportieve reismotor (de triumph)is het nu tijd voor wat sportiever.
Het is een mooie zwarte honda cbr929rr geworden.

Met de komst van deze moto is de garage weer volledig honda qua moto's met nog een xr650r supermoto en 2 oude honda ss'jes.

Nu ben ik nog op zoek naar een andere uitlaat en een stuurdemper.
Eventueel nog een power commander maar dit staat wat lager op het lijstje.
Als iemand hier nog wat heeft liggen hoor ik het graag.

Dan nu de foto's
Bekijk bijlage 1442972
Bekijk bijlage 1442970
Bekijk bijlage 1442971
Bekijk bijlage 1442973
Welkom. En veel posten hier natuurlijk. 8-)
 
  • Leuk
Waarderingen: dzow
Helemaal mee eens. Op de voorwaarde die jij al aangeeft dat het geen revalidatie M&G wordt. Gewoon elkaar eens aanschouwen en vooral onze trotsen bewonderen. En natuurlijk motorlatijn (zelfde als visserslatijn) mag ook wel. :+
Oooh ik heb ook permanent titanium plaatjes en schroeven in m’n lichaam dus ik mag meepraten over “revalideren” _O- (niets in vergelijking met nieren uiteraard!)
 
Oooh ik heb ook permanent titanium plaatjes en schroeven in m’n lichaam dus ik mag meepraten over “revalideren” _O- (niets in vergelijking met nieren uiteraard!)
Die van mij hangt in de schuur aan het gereedschap bord. De schroeven ben ik even zoek.

15736643100967852167794631325079.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw in dit deeltje van het forum aangezien ik de laatste weken mijn triumph sprint st 1050 verkocht heb.
Jullie raden het al het is een honda geworden!
Na enkele verschillende (dagelijkse) moto's: sport touring (honda vtr), naked bike (cagiva raptor) en dus de sportieve reismotor (de triumph)is het nu tijd voor wat sportiever.
Het is een mooie zwarte honda cbr929rr geworden.

Met de komst van deze moto is de garage weer volledig honda qua moto's met nog een xr650r supermoto en 2 oude honda ss'jes.

Nu ben ik nog op zoek naar een andere uitlaat en een stuurdemper.
Eventueel nog een power commander maar dit staat wat lager op het lijstje.
Als iemand hier nog wat heeft liggen hoor ik het graag.

Dan nu de foto's
Bekijk bijlage 1442972
Bekijk bijlage 1442970
Bekijk bijlage 1442971
Bekijk bijlage 1442973

Welkom,
Mooi ding, de zwarte zijn het snelst (heb hem zelf ook O-))
 
Vandaag eerste woon werk toertje gereden met mijn 'nieuwe' blade.
Heerlijke fiets met een goed koppel (volgende keer wel bandenspanning controleren voor vertrek),ook komende van 2 & 3 cilinders valt het koppel reuze mee.
Enkel het geluid moet beter want die standaard demper is me toch echt wat te stil.
 
En benieuwd wat de 2020 Blade SP gaat kosten, dat met een fluor Repsol sausje kan wel eens aardig worden 8-):9
Dit gaat de nieuwe Blade in Engeland kosten:
FB_IMG_1573924872355.jpg

Dan kan je zelf wel uitrekenen hoe dik je je spaarvarken moet mesten... :P
 
Wij willen volgend jaar een andere auto kopen en ik heb nog een aantal flinke klussen in huis die ik gedaan wil hebben, dus voorlopig zal ik nog wel even rijden op mijn oude crashblade! :+
 
Wij willen volgend jaar een andere auto kopen en ik heb nog een aantal flinke klussen in huis die ik gedaan wil hebben, dus voorlopig zal ik nog wel even rijden op mijn oude crashblade! :+
Zou het graag willen hebben maar ga toch echt niet meer investeren in een speeltje als dit. Zijn belangrijkere dingen en ben nog steeds zeer content met mijn 954. Dus laat het aan mij voorbij gaan.

Daarnaast moet een vent toch ook wat te dromen hebben. 😆
 
Er blijft altijd wel wat te wensen over; ik droom nog steeds van een totaal onbereikbare RC 30 ;)
IMO mooiste Honda pure sportmotor ooit gebouwd :9

zo, nu ff moto 2 kijken :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan