Hè, hè, eindelijk m'n Lazer eronder (pics)

Elke 2 cilinder klinkt toch als een duc :P :+
Krijg ik ook vaak te horen.... zelfs van een motoragent die mij aanhield toen ik weer eens te hard reed B|
Hij klonk erg mooi....net een kleine Duc zei die


Maareh....idd, mooi dempertje
Erg handig die 2 pijpjes.

Heb je trouwens zelf al een goed op je demper gekeken.
Er staat toch echt LASER volgens mij he ;)
 
Op zondag 07 december 2003 19:26 schreef Genius het volgende:
Maareh....idd, mooi dempertje
Erg handig die 2 pijpjes.

Heb je trouwens zelf al een goed op je demper gekeken.
Er staat toch echt LASER volgens mij he ;)


A. Jij bent scherp en de eerste!!!!
B. Is een bewussie, geef haar op d'r Lazer en met dat geluid kan je geLazer krijgen ;)
 
A. Jij bent scherp en de eerste!!!!
B. Is een bewussie, geef haar op d'r Lazer en met dat geluid kan je geLazer krijgen ;)
Je hebt een kolonie zeldzame dijkganZen verjaagd B|

Is een serieus geluid, echt mooi, ik denk alleen wel dat dat bij iedereen opvalt, dus ook bij bak en kiezelstenen })

kon gvd mijn eigen motor niet meer horen :+
 
Je hebt een kolonie zeldzame dijkganZen verjaagd B|

Is een serieus geluid, echt mooi, ik denk alleen wel dat dat bij iedereen opvalt, dus ook bij bak en kiezelstenen })

kon gvd mijn eigen motor niet meer horen] :+

Vind je het gek, jij had stoppies in....... ;)



:+
 
mooie pijp alleen het duurt even voor je de definitive sound krijgt.
ik heb'm op m'n R1 zitten
full
 
Kan je die buisjes bij je originele pijp er ook uitslopen? Ik wil wat leuker geluid uit mn zzr 250 zonder veel kosten, en er zitten nog pijpjes in...
Hoe haal ik die eruit??
Thanx!
 
mooie pijp alleen het duurt even voor je de definitive sound krijgt.
ik heb'm op m'n R1 zitten (Afbeelding)

Zie ik het goed, zie ik net dat randje zitten van het sportpijpje (dus niet de orginele db killer, maar die andere)?

Op zondag 07 december 2003 22:43 schreef smitjr het volgende:
Kan je die buisjes bij je originele pijp er ook uitslopen? Ik wil wat leuker geluid uit mn zzr 250 zonder veel kosten, en er zitten nog pijpjes in...
Hoe haal ik die eruit??
Thanx!

Bij de Duo-tec kan je een popnagel aan de onderzijde wegboren en het pijpje met een tang eruit halen. Hoe dat met jou orginele pijp gaat weet ik niet. Maar zo staat het bij mij op het montagevoorschrift.

full




Heb net toch maar het sportieve binnenpijpje er in gezet. Klinkt ook mooi vol, maar is minder storend qua volume
 
Op woensdag 10 december 2003 21:59 schreef Remakil het volgende:Zie ik het goed, zie ik net dat randje zitten van het sportpijpje (dus niet de orginele db killer, maar die andere)?Bij de Duo-tec kan je een popnagel aan de onderzijde wegboren en het pijpje met een tang eruit halen. Hoe dat met jou orginele pijp gaat weet ik niet. Maar zo staat het bij mij op het montagevoorschrift.

(Afbeelding)



Heb net toch maar het sportieve binnenpijpje er in gezet. Klinkt ook mooi vol, maar is minder storend qua volume

De mijne krijg ik er met een tang niet uit. :(


Gelukkig ben ik erg vindingrijk ;)
Ik rij nu weer ff zonder pijpje, normaal met sportinsert
 
De mijne krijg ik er met een tang niet uit. :(


Gelukkig ben ik erg vindingrijk ;)
Ik rij nu weer ff zonder pijpje, normaal met sportinsert

Ik had ook alles eruit, vond dat ook een weergaloos geluid. Echter, het is ook oorverdovend, dus net iets teveel. ReefeR reed zondag achter me, had zijn stoppies in en kon zijn eigen bike niet horen, maar de mijne overduidelijk.....

Dus vanavond toch de sportsinsert er maar ingezet, die overigens wel enorm vast zit (er dus ingeslagen). Lijkt me een hele toer om die er weer uit te krijgen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan