Hè jammer....

Mopper

MF'er
14 jul 2004
225
0
Groningen
...gisteravond de motor naar de winterstalling gebracht. Op het kleine stukje van huis naar de motorzaak reed het toch wel lekker. Maar goed, volgend voorjaar maar weer lekker :]

Hoe kom ik de donkere dagen door?!?

Mopper
 
...gisteravond de motor naar de winterstalling gebracht. Op het kleine stukje van huis naar de motorzaak reed het toch wel lekker. Maar goed, volgend voorjaar maar weer lekker :]

Hoe kom ik de donkere dagen door?!?

Mopper
Vooral blijven MF-en... ;)
 
Ja de mijne ook bij me ouders in de schuur gezet. De mijne moet altijd buiten slapen en ik rijdt nu ook niet zo veel meer dus heb ik 'm ook maar op stok gezet.
Over 3 maandjes mag tie er weer uit.
Dat de winter maar snel voorbij mag zijn.
 
idd zonde, want er komen een paar mooie dagen aan. Vandaag weer even naar belgie gereden om wat klappers te kopen. Graadje of 6, voelde niet koud aan, en gaaaan... :)
 
idd zonde, want er komen een paar mooie dagen aan. Vandaag weer even naar belgie gereden om wat klappers te kopen. Graadje of 6, voelde niet koud aan, en gaaaan... :)
aaaaaa illigale activiteiten ,een miljoenknaller in je tanktas ?
 
Gisteren nog lekker gereden en vanmiddag ook nog ff rijden denk ik.
Ik zou je adviseren om een ander huis te kopen met een schuur waar je motor inpast en als het dan mooi weer is lekker gaan rijden :P
 
Ik zou je adviseren om een ander huis te kopen met een schuur waar je motor inpast en als het dan mooi weer is lekker gaan rijden :P

Ah, dat is precies mijn plan! Weet jij wanneer het schip met geld binnenkomt vandaag? :+

[me]Mopper zou willen dat-ie een schuur had waar een motor in paste. Met 2 (trap)fietsen is het huidige krot vol.... ;( [/me]
 
Geen buren of vrienden die lekker dichtbij huis wonen(aan te lopen)waar je 'm mag stallen???
Heb ik ook eerst een paar maandjes moeten doen met mijn motor, tot ik toendertijd op het idee kwam van een ander huis MET schuur.
Daar moeten uiteraard wel de financiele middelen voor zijn en ik kan nou eenmaal niet in andermans portomonnee kijken ;)
Sterkte deze winter :?
 
Ah, dat is precies mijn plan! Weet jij wanneer het schip met geld binnenkomt vandaag? :+

[me]Mopper zou willen dat-ie een schuur had waar een motor in paste. Met 2 (trap)fietsen is het huidige krot vol.... ;( [/me]


Geen ruimte om een extra schuurtje te bouwen?
 
Ah, dat is precies mijn plan! Weet jij wanneer het schip met geld binnenkomt vandaag? :+

[me]Mopper zou willen dat-ie een schuur had waar een motor in paste. Met 2 (trap)fietsen is het huidige krot vol.... ;( [/me]

Wat dacht je van 2 trapfietsen buiten zetten... O-)
 
Of gelijk maar een Goldwing kopen ... dingen staan tòch al bekend als "rijdende bankstellen"...

Lekker de hele winter (verwarmd) rondrijden ... en als je visite krijgt , zet je 'm gewoon in de huiskamer ....

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan