Hét centrale TT topic

Rossi cockpit

full
 
mooie fotoos hoor.
ik ga alle dagen, mooi op de fiets, biertje erbij, vrijdag de hele middag en avond feestje vieren op camping bruins, 's avonds even de stad in, thuis slapen, en 's morgens weer naar de baan.
 
mooie fotoos hoor.
ik ga alle dagen, mooi op de fiets, biertje erbij, vrijdag de hele middag en avond feestje vieren op camping bruins, 's avonds even de stad in, thuis slapen, en 's morgens weer naar de baan.
Zie ik daar een streetfighter staan |( was jij niet met een zzr 1100 aan het verbouwen ?
Ik ga 1 juli een GSX 1100 R ophalen, BJ 1990 een olie koeler, met jawel al een up site down vork :9
Blok zit een tik in, vermoedelijk krukas lager, dus dat wordt een voledige revisie, want het moet goed ;)
 
Omdat ik voor het eerst naar de TT ga, heb ik wat onduidelijkheden over een aantal dingen.

Op de website staat dat je via de website kaarten kan reserveren, maar dat kan ik nergens vinden. Kaarten zijn te krijgen via post, fax of via de voorverkoopadressen. Heb ik dat goed? Aangezien ik maandag pas wist dat ik naar de TT ging, vraag ik me af of het ook wel goed te doen is om de kaarten bij het circuit zelf te kopen. Voorverkoop adressen liggen namelijk ook niet echt in de buurt. En is deze kaartverkoop ook om 05.00 als het circuit open is voor bezoekers?

Ik zag ook dat de eerste warmup om 08.00 begint, dus lijkt het mij wel verstandig om er lekker vroeg bij te zijn om niet in een verschrikkelijk lange rij te staan toch?

Ook vraag ik me af of de staanplaatsen ook beschikking hebben op grote tv's om de wedstrijd verder beetje te volgen zoals de tribuneplaatsen hebben?
 
Ik ga alleen zaterdag, helaas wel met het koekblik want een motorrijbewijs heb ik nog niet ;(

Ik wil bij het begin van de warming-up op mijn plaatsje zitten op de winterdijktribune. Moet ik veel extra tijd rekenen voor de reis richting assen in verband met drukte rondom het circuit? Of kan ik de tijd die aangegeven wordt door de routeplanner (2 uur :( )aanhouden.
 
Omdat ik voor het eerst naar de TT ga, heb ik wat onduidelijkheden over een aantal dingen.

Op de website staat dat je via de website kaarten kan reserveren, maar dat kan ik nergens vinden. Kaarten zijn te krijgen via post, fax of via de voorverkoopadressen. Heb ik dat goed? Aangezien ik maandag pas wist dat ik naar de TT ging, vraag ik me af of het ook wel goed te doen is om de kaarten bij het circuit zelf te kopen. Voorverkoop adressen liggen namelijk ook niet echt in de buurt. En is deze kaartverkoop ook om 05.00 als het circuit open is voor bezoekers?

Ik zag ook dat de eerste warmup om 08.00 begint, dus lijkt het mij wel verstandig om er lekker vroeg bij te zijn om niet in een verschrikkelijk lange rij te staan toch?

Ook vraag ik me af of de staanplaatsen ook beschikking hebben op grote tv's om de wedstrijd verder beetje te volgen zoals de tribuneplaatsen hebben?

Op het circuit kun je altijd kaarten kopen(zowel aan de kassa als :X ) en er staan 's ochtends vroeg niet echt lange rijen voor de kassa.

Of je ook uitzicht hebt op een tv-scherm vanaf eens staanplaats weet ik niet.
 

Sorrie, pa's ding was nog ingelogt :)

Maargoed, zit op de stekkenwal, ga met vader, neefje en oom. Heb dr zin in, mijn 1e keer :)
 
Oh oh oh, ik heb zooooooooo'n zin in zaterdag! Ik zit helemaal rechts op de hoofdtribune, vlak na de gt-bocht! :)
 
Kaarten voor staanplaatsen zijn er altijd aan de kassa, tribune's niet, die zijn meestal in de voorverkoop uitverkocht.
Met de auto zou ik rekening houden met behoorlijk veel oponthoud.
Er zijn wel staanplaatsen met zicht op een scherm maar die staan behoorlijk ver weg.

Voor de liefhebbers verzamelen om 06:00 op de brug bij Nijkerk. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan