Hét centrale TT topic

Weet iemand al of er een pitwalk is op Vrijdag???

Er zijn overigens nog kaarten voor diverse tribunes, uiteraard niet voor de hoofd en de GT tribune.
 
Ik ga morgen (Vrijdag) aan het eind van de middag naar de camping (De Witter Zomer) en ga alleen zaterdag naar de race en vertrek zondag weer naar huis. *O*
 
Ik ga alleen zaterdag, helaas wel met het koekblik want een motorrijbewijs heb ik nog niet ;(

Ik wil bij het begin van de warming-up op mijn plaatsje zitten op de winterdijktribune. Moet ik veel extra tijd rekenen voor de reis richting assen in verband met drukte rondom het circuit? Of kan ik de tijd die aangegeven wordt door de routeplanner (2 uur :( )aanhouden.
Ik + pa gaan op de Bandit zaterdag naar Assen. We komen vanuit Bergen op zoom.
Én ja.. reken er maar op dat je zeer vroeg moet vertrekken want anders sta vanaf zwolle en anders later zeker vanaf Hoogeveen of Hooghalen hélemaal vast!!

Wij kopen de kaarten aan de kassa en anders zt het er niet dit jaar -O-
 
Waarom zit iedereen op de hoofdtribune? Mn gymleraar ookal! B|
weet ik niet :?

volgens mij is dat alleen maar leuk bij : Start,Finish, en de podiumsessie's.. verder schiet alles met -zeker de GP- rond de 300 kmh langs. Dat ziet niet echt. :X
 
Weet iemand of dat je op het circuit vanaf de stekkenwal kan lopen naar de hoofdtribune? of is die rondgang niet te maken?

Je kunt sowieso via de zuidlus naar de hoofdtribune lopen, dat is wel ff een eindje sjouwen.

Of het via de nieuwe noordlus kan weet ik niet.

Misschien kan iemand die vandaag geweest is dat vertellen??
 
Ik + pa gaan op de Bandit zaterdag naar Assen. We komen vanuit Bergen op zoom.
Én ja.. reken er maar op dat je zeer vroeg moet vertrekken want anders sta vanaf zwolle en anders later zeker vanaf Hoogeveen of Hooghalen hélemaal vast!!
Ik dacht al rond half 5 aan te rijden vanuit uit Uden (ligt tussen Eindhoven, Nijmegen en Den Bosch in) en volgens routeplanner duurt het normaal 2 uur. Maar zou half 5 aanrijden dan op tijd zijn, om ongeveer op tijd voor de warming-up te zijn? (wel met koekblik)
 
Gisteren met een groep geweest.. hier alvast een van de foto's.. *O*

full
 
Ik dacht al rond half 5 aan te rijden vanuit uit Uden (ligt tussen Eindhoven, Nijmegen en Den Bosch in) en volgens routeplanner duurt het normaal 2 uur. Maar zou half 5 aanrijden dan op tijd zijn, om ongeveer op tijd voor de warming-up te zijn? (wel met koekblik)
vast wel.. en anders een goede les voor next year :Y
 
ga dit jaar met het koekblik...komen uit dordrecht en vertrekken uit onze eigen pits om 5.15 8-)

zit op de strubben *D en eindelijk lkkre kuipstoeltjes....hopen op een goede race + het weer......da bazooee
 
nog mooier *O*

wat voor camera gebruik je? ik heb een nikkormat 150mm lens

Nikon D50 met 55-200 mm kitlens gebruikt (en 18-55 mm ook in bezit) bijna alles is op 200 mm gemaakt.

Jammer dat ik "maar" 200 mm tot mijn beschikking had.. beperkt op deze afstanden toch een beetje je mogelijkheden.. -O- (naast mij stonden mensen met 500 mm enzo.. :+ ) maar aanschaf hier van stel ik nog maar "even" uit, ben maar een simpele student met (te) dure hobby's ;)
 
Nikon D50 met 55-200 mm kitlens gebruikt (en 18-55 mm ook in bezit) bijna alles is op 200 mm gemaakt.

Jammer dat ik "maar" 200 mm tot mijn beschikking had.. beperkt op deze afstanden toch een beetje je mogelijkheden.. -O- (naast mij stonden mensen met 500 mm enzo.. :+ ) maar aanschaf hier van stel ik nog maar "even" uit, ben maar een simpele student met (te) dure hobby's ;)
tja.. dat probleem ken ik.. en ik ben nog niet eens student ;)

maarja...zelf met 200 mm kun je zo te zien hele mooie foto's maken!! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan