Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg, zet mij er ook ff bij King..................tssssssssssssss........

Vraag blijft of ik zelf rijd of niet maar dat zien we dan wel weer!
 
Nou ik meld me dan ook maar ff in hier (en waarschijnlijk ook weer gelijk af).
Zie in de planning dat het ook nu 'maar' 3 dagen is en dat is mij net ff 1 dag tekort.

Zal er komende winter nog ff over brainstormen :W
 
Nou ik meld me dan ook maar ff in hier (en waarschijnlijk ook weer gelijk af).
Zie in de planning dat het ook nu 'maar' 3 dagen is en dat is mij net ff 1 dag tekort.

Zal er komende winter nog ff over brainstormen :W


Voor sommige mensen is het nooit genoeg :P



:+
 
Nou ik meld me dan ook maar ff in hier (en waarschijnlijk ook weer gelijk af).
Zie in de planning dat het ook nu 'maar' 3 dagen is en dat is mij net ff 1 dag tekort.

Zal er komende winter nog ff over brainstormen :W

Dan ga je donderdag toch al naar Vianden :?

Moet je wel even een aanhangwagentje huren, kun jij alvast onze zooi meenemen O-)
 
Dan ga je donderdag toch al naar Vianden :?

Moet je wel even een aanhangwagentje huren, kun jij alvast onze zooi meenemen O-)

op zich... donderdag al.... zou best een optie zijn... :Y
 
op zich... donderdag al.... zou best een optie zijn... :Y
:Y idd

- als we "weer" vanuit maastricht vertrekken, scheelt dat veel "relatief saaie" rotwegen in belgie ....
- als we de datum nog niet vastleggen kan het ook naar een van de langere weekenden (hemelvaart/pinksteren/bevrijdingsdag (=maandag in 2008) )

[me="Ted"]zit weer veel te vol met ideeën :X[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voor :Y

Ik zie het al gebeuren dat we over een jaar of 6 MF Motorweekend 2014 hebben, en dan voor de gein een rondje Europa doen in 2 weken tijd :+


wat dat betreft: ik wil OOIT een keer de lange versie van een tourtje noord-kaap doen, dus heen over noorwegen, terug over Rusland.
 
wat dat betreft: ik wil OOIT een keer de lange versie van een tourtje noord-kaap doen, dus heen over noorwegen, terug over Rusland.

Dat klinkt ontzettend gaaf... Ik zou zo meegaan!

Uitkijken alleen in landen als Polen etc... daar word je gewoon van je fiets gereden... niet alleen omdat ze daar als debielen rijden maar ook omdat ze je fiets waarschijnlijk mooi vinden....
 
Dat klinkt ontzettend gaaf... Ik zou zo meegaan!

Uitkijken alleen in landen als Polen etc... daar word je gewoon van je fiets gereden... niet alleen omdat ze daar als debielen rijden maar ook omdat ze je fiets waarschijnlijk mooi vinden....


Koffer reek deed het in 20 dagen: zie Vakantie Noorwegen + Zweden (met pics)

Hmmm 20 dagen.. Met de huidige trend van 1 dag erbij per jaar betekend dit...
(ff rekenen)
2006: 2 dagen
2007: 3 dagen
2008: 4 dagen
2009: 5 dagen
2010: 6 dagen
2011: 7 dagen
2012: 8 dagen
2013: 9 dagen
2014: 10 dagen
2015: 11 dagen
2016: 12 dagen
2017: 13 dagen
2018: 14 dagen
2019: 15 dagen
2020: 16 dagen
2021: 17 dagen
2022: 18 dagen
2023: 19 dagen
2024: 20 dagen


Dus in 2024 kunnen we gaan. Ondertussen kan ik je dan wel vetrellen waar abraham de mosterd haalt, da's dan weer handig voor bij gebbq'de worstjes onderweg :+
 
:Y idd

- als we "weer" vanuit maastricht vertrekken, scheelt dat veel "relatief saaie" rotwegen in belgie ....
- als we de datum nog niet vastleggen kan het ook naar een van de langere weekenden (hemelvaart/pinksteren/bevrijdingsdag (=maandag in 2008) )

[me="Ted"]zit weer veel te vol met ideeën :X[/me]


Hou er wel rekening mee dat heel Luxemburg dan vergeven is van de motoren. Dat zijn DE weekeinden voor de motorclubs B|
 
Hou er wel rekening mee dat heel Luxemburg dan vergeven is van de motoren. Dat zijn DE weekeinden voor de motorclubs B|
klopt, helaas B|

motorclubs nog geen problemen mee, maar auto en trike clubs zijn er ook nog, en vergeet die klootwielrenners niet :X

[me="Ted"]zit dan wel vaak in de eifel, maar goed ver onderin en daar is het dan relatief rustiger dan ....[/me]
 
Koffer reek deed het in 20 dagen: zie Vakantie Noorwegen + Zweden (met pics)

Hmmm 20 dagen.. Met de huidige trend van 1 dag erbij per jaar betekend dit...
(ff rekenen)
2006: 2 dagen
2007: 3 dagen
2008: 4 dagen
2009: 5 dagen
2010: 6 dagen
2011: 7 dagen
2012: 8 dagen
2013: 9 dagen
2014: 10 dagen
2015: 11 dagen
2016: 12 dagen
2017: 13 dagen
2018: 14 dagen
2019: 15 dagen
2020: 16 dagen
2021: 17 dagen
2022: 18 dagen
2023: 19 dagen
2024: 20 dagen


Dus in 2024 kunnen we gaan. Ondertussen kan ik je dan wel vetrellen waar abraham de mosterd haalt, da's dan weer handig voor bij gebbq'de worstjes onderweg :+
Jullie willen niet weten hoe oud ik tegen die tjd ben!!!
 
Hou er wel rekening mee dat heel Luxemburg dan vergeven is van de motoren. Dat zijn DE weekeinden voor de motorclubs B|
Ik was dit jaar, met de VR club, het hemelvaartweekend 17 t/m 20 mei in de Harz in
Parkhotel Bremer Schlüssel
Im Spiegeltal 53
38709 Wildemann

www.bremer.schluessel.harz.de

en het was daar NIET druk.
Ik heb dus ook de routes: analoog en digitaal voor GPS-ers.
 
op zich... donderdag al.... zou best een optie zijn... :Y

Met de zeer serieuze modus aan:

Opmerking van mij dat 3 dgn tekort was, was een (klein) geintje, wilde gewoon ff de reacties polsen. Nou.... en die vallen dus wat tegen.... Ik ben er zeker de volgende keer weer bij (of jullie dat leuk vinden of niet)

Over die 4 dagen...... (misschien niet voor iedereen weggelegd qua tijd)... is dan voor sommigen ook niet zo'n must om alle dagen volledig mee te gaan. Er kan dan desnoods gekozen worden om 2e of 3e dag maar een deel mee te gaan (of heeel wat anders doen) of voor de echte die-hards.... ff wat anders dan toeren.

Ik wil met dit absoluut niet de groep uit elkaar trekken, het is maar een idee. Zou het vorige 'weekend'zo weer over willen doen (op een paar kleine veranderingen na O-) )

@King..... mag ik aub nu op de lijst..... jawel he.....
 
je wilt ook niet weten op wat voor motoren we DAN rijden :X


ff denken 2024.... is over 17 jaar.... ben ik ........ nou in ieder geval boven de zestig...

Ga ik er van uit dat ik op een Aprilia V4 1600 cc rij........ zou dat ff mooi zijn :+ :+
 
ff denken 2024....

Ga ik er van uit dat ik op een Aprilia V4 1600 cc rij........ zou dat ff mooi zijn :+ :+
je mag maar hopen dat een burgman 200 cc dan niet het zwaarste is wat dan nog te koop is, en de rest met electromotortjes werkt .... B|
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan