Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie willen niet weten hoe oud ik tegen die tjd ben!!!


image019.jpg


_O- _O-
 
@King, eehh, je mag de Kawa, achter mijn naam ook wel weghalen hoor. Niet vanwege het merk, maar wordt (denk ik) in de komende periode toch wat anders.




@Ted........ Triumph ????????????
 
@King, eehh, je mag de Kawa, achter mijn naam ook wel weghalen hoor. Niet vanwege het merk, maar wordt (denk ik) in de komende periode toch wat anders.




@Ted........ Triumph ????????????

@48th.. Aprillia of Honda ?? :+

@Ted: Ben benieuwd :P
 
kans zit erin, en wel deze :
[afbeelding]

maar ook een VFR of fz1 "touring" zit nog in de running, wacht zowieso 2008 nodellen af ....

Toen we het er een tijdje geleden over hadden (msn) ben ik daarna ff een kijkje gaan nemen bij die ST...... is absoluut niet verkeerd...... sterker nog...... mooi
 
@48th.. Aprillia of Honda ?? :+

Zoals ik, ongeveer dik 1 uur geleden, al had gemeld, het zal hoogstwaarschijnlijk wel een Appie worden. Het volgende type maakt een hele goede kans:

full


En trouwens @Gears, het is Aprilia, met 1 x "l" en Mille is wel met 2 x "l"
Weer een gevalletje van, tsss, jammer nou...... :+ :W
 
Laatst bewerkt:
Toen we het er een tijdje geleden over hadden (msn) ben ik daarna ff een kijkje gaan nemen bij die ST...... is absoluut niet verkeerd...... sterker nog...... mooi
Als het niet mooi is, moet je het ook zeggen uiteraard ....
(hou aub wel rekening met mijn tere zieltje, gij VFR-aanbidders }) )

Ik vind deze ook niet overal even mooi (bijv. gebied onder zadel) en ik zou er nog wel een gearindicator en slipperclutch op willen hebben en zal nog even moeten onderhandelen over andere banden dan de standaard bt-020's. Ben ook nog niet uit welke kleur het gaat worden, de reeds getoonde rood, blauw, zilvergrijs of zwart.

Het is zeker niet mijn droommotor, maar die bestaat dan ook niet -O-
 
Laatst bewerkt:
Als het niet mooi is, moet je het ook zeggen uiteraard ....
(hou aub wel rekening met mijn tere zieltje, gij VFR-aanbidders }) )

Ik vind deze ook niet overal even mooi (bijv. gebied onder zadel) en ik zou er nog wel een gearindicator en slipperclutch op willen hebben en zal nog even moeten onderhandelen over andere banden dan de standaard bt-020's. Ben ook nog niet uit welke kleur het gaat worden, de reeds getoonde rood, blauw, zilvergrijs of zwart.

Het is zeker niet mijn droommotor, maar die bestaat dan ook niet -O-

Hij is niet lelijk en heeft zeker wel wat :P maarre VFR IS MOOIER *O*
 
Zoals ik, ongeveer dik 1 uur geleden, al had gemeld, het zal hoogstwaarschijnlijk wel een Appie worden. Het volgende type maakt een hele goede kans:

[afbeelding]

En trouwens @Gears, het is Aprilia, met 1 x "l" en Mille is wel met 2 x "l"
Weer een gevalletje van, tsss, jammer nou...... :+ :W

Zeurpiet ... en die andere is mooier :P :9
 
Hij is niet lelijk en heeft zeker wel wat :P maarre VFR IS MOOIER *O*

Tja, vfr staat ook op mijn keuzelijst, maar in vergelijking met de paar motoren die je als concurrentie zou kunnen zien is de vfr te duur en onderpowered. qua uiterlijk vind ik de vfr als de triumph beiden ongeveer even mooi, met plus en minpunten op verschillende plekken.

[me="Ted"]hoopt dan ook dat er voor 2008 eeen 1000 cc versie komt : P iig 1 minpuntje (in mijn ogen) weggewerkt ...[/me]
 
Tja, vfr staat ook op mijn keuzelijst, maar in vergelijking met de paar motoren die je als concurrentie zou kunnen zien is de vfr te duur en onderpowered. qua uiterlijk vind ik de vfr als de triumph beiden ongeveer even mooi, met plus en minpunten op verschillende plekken.

[me="Ted"]hoopt dan ook dat er voor 2008 eeen 1000 cc versie komt : P iig 1 minpuntje (in mijn ogen) weggewerkt ...[/me]

Ja in dat oogpunt moet ik het helaas wel een beetje met je eens zijn. En de roddels van een 1000cc versie doen al jaren de ronde... dus wie weet nu in 2008 eens echt 1000cc ? :?

Maar qua uiterlijk zou ik toch voor de vfr gaan ;)
 
Tja, vfr staat ook op mijn keuzelijst, maar in vergelijking met de paar motoren die je als concurrentie zou kunnen zien is de vfr te duur en onderpowered. qua uiterlijk vind ik de vfr als de triumph beiden ongeveer even mooi, met plus en minpunten op verschillende plekken.

[me="Ted"]hoopt dan ook dat er voor 2008 eeen 1000 cc versie komt : P iig 1 minpuntje (in mijn ogen) weggewerkt ...[/me]
Het punt betrouwbaarheid mis ik hier nog.
 
Het punt betrouwbaarheid mis ik hier nog.
de sprint st kwam met als artikelkop "Well done" als "erg goed" uit de bus bij een 50.000 km duurtest, waar ook een vfr op gestest was ooit en de sprint kwam er beter uit), dus ik neem aan dat je de betrouwbaarheid van de vfr in twijfel trekt ??? :P

large.jpg

large.jpg


laten we het er maar op houden dat beide motoren elkaar niet veel ontlopen :+
 
Laatst bewerkt:
Ted... ik heb geen vergelijking gezien, geen grafiekjes niks, maar als ik zou moeten kiezen dan had ik denk ik die triomf gekozen :)
 
de sprint st kwam met als artikelkop "Well done" als "erg goed" uit de bus bij een 50.000 km duurtest, waar ook een vfr op gestest was ooit en de sprint kwam er beter uit), dus ik neem aan dat je de betrouwbaarheid van de vfr in twijfel trekt ??? :P

[afbeelding]
[afbeelding]

laten we het er maar op houden dat beide motoren elkaar niet veel ontlopen :+

VFRed heeft heel even ondervonden dat een kortsluiting in de kabelboom op zijn zachtst gezegd vervelend kan zijn. Maar ik denk dat dat bij andere motoren ook best kan gebeuren. Kwestie van gewoon ff pech hebben. Maar gezien het aantal ritten wat Fred rijdt heeft ' ie zijn 50.000km. test allang volbracht... ;)

@Ted: vraagje - heb jij toevallig dat hele artikel? Ben er nl. ook in geinteresseerd maar meer vanwege de V-Strom.
 
@Ted: vraagje - heb jij toevallig dat hele artikel? Ben er nl. ook in geinteresseerd maar meer vanwege de V-Strom.

die 2 afbeeldingen is alles wat ik heb gekregen vanaf het triumph forum, het is ook geen blad waarin alle motoren tegelijk getest worden, volgens mij . Om de zoveel tijd hebben ze weer een motor met 50.000 km op dfe teller en die testen ze dan, en zetten deze af tegen de eerder geteste motoren. De v-strom is dus al eerder getest , lijkt mij zo ...

de begeleidende test op het triumph forum:
Het werd hier al eerder vermeld: de topscore van de Sprint ST in de langeduurtest (50.000 km) van Motorrad. Op de eerste plaats in een reeks van 13 aan dezelfde test onderworpen motoren. Laatste drie plaatsen voor Buell (11), KTM 950 Adventure (12) en Ducati 999 (13).
Hieronder een overzicht van de belangrijkste technische bevindingen:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan