Hèt MF Motorweekend 2008 - prémeet 2 - editie noord

Datum pré-meet Hèt Motorweekend 2008

  • zaterdag 12 april

    Stemmen: 8 42,1%
  • zondag 13 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 10 mei

    Stemmen: 4 21,1%
  • helaas,geen van deze data

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Da's alweer een tijdje geleden..... ;( ...sorry boys and girls! Heb vanavond weer ff bijgelezen, liep onderhand aardig achter :Y !

Heb eigenlijk ook niet echt een voorkeur voor een bepaalde datum, maar zoals jullie al gepost hebben, de optie "maakt niet uit" staat er niet bij, dus heb ik 10 mei gestemd (ienemienemutte tien pont dingetjes etc etc....).

Begreep dat de premiet leuk was? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar helaas...2e editie in het noorden lijkt me erg leuk *O* !


18 mei ook naar de Megameeting?

Da Fazerkilla
 
Ok, 12 mensen gestemd, 7 voor de 12e april (ik ga mee met de meerderheid, leek me wel handig in dit geval :P ), dus ijs en weder dienende *D zal dat de datum worden.
Na dit weekend maak ik de datum definitief (dus je hebt nog kans :+ ).
 
Tsja, heb niets gestemd, daar het voor mij niet uitmaakt welke datum het wordt.

Ritje is altijd leuk *D

[me="CBRFanatic"]hoopt dat tie er deze pré-meet WEL bij kan zijn... [/me] :X

En bij fav. :W
 
Laatst bewerkt:
Ok, 12 mensen gestemd, 7 voor de 12e april (ik ga mee met de meerderheid, leek me wel handig in dit geval :P ), dus ijs en weder dienende *D zal dat de datum worden.
Na dit weekend maak ik de datum definitief (dus je hebt nog kans :+ ).

En "P" wat is het geworden...... welke beslissing, na langdurig intern over met uzelf, heeft u genomen....................

:+
 
Laatst bewerkt:
Gevonden en gestemd 12 april. :)


Ook al voor de 12e april.............. zou het dan misschien 12 april worden ??????

(en nee, ik hoef geen koelkast)

Maar, maar..... da's al heul gauw...... mag ik al wel een beetje gaan oefenen.
Vrijdag a.s..... even op Assen kijken bij de TOMS-cursus.

:W
 
grote kans dat het dus al over 10 dagen zo ver is ....

Waren er al verdere plannen, die in de openingspost kunnen worden gezet ?
 
Laatst bewerkt:
En grote kans dat Joris wederom niet meekan zucht.... ik ben een dikke OVB geworden.


ik denk dat je ons gewoon niet meer lief vind. dat je steeds stiekum gaat toeren met met met de hells angels ofzo. ;( ;(
 
OK, gestemd.. maareh.. Waar eten we? :+

Oh ja en ik moet volledig van m'n operatie hersteld zijn!

Zitvlak doet AU!
 
Wat mij betreft was je van harte welkom.... maar..... zie je niet staan bij de ploeg van 'het weekend' ......... :? Of mis ik iets.......


er is nog plaats hoor zx7rijder! je bent welkom voor "het weekend" *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan