Hèt MF Motorweekend 2008 - prémeet 2 - editie noord

Datum pré-meet Hèt Motorweekend 2008

  • zaterdag 12 april

    Stemmen: 8 42,1%
  • zondag 13 april

    Stemmen: 3 15,8%
  • zaterdag 10 mei

    Stemmen: 4 21,1%
  • helaas,geen van deze data

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19

pilatus

MF veteraan
2 feb 2007
7.352
3
In het kader van Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1 houden we opnieuw een pré-meet, zo kunnen we elkaar alvast een keer (weer) ontmoeten. Het idee is een toertje door ondermeer het mooie 'Grunninger laand' met z'n vele bochtige wegen te rijden, en dan ergens iets te eten. Uiteraard is iedereen welkom.

De poll heeft opgeleverd dat de pré-meet plaats zal vinden op zaterdag 12 april.

deelnemers:
pilatus
Ted - ovb
low profile
buzzin
EchoDelta
48th
Maybabe - ovb
Flooriz

definitief niet:
Tazman_3
Kingcoder
dreetje9
FrankFJR
boytoylover
ZX7R Rider
ducktape
Jessy'
The Faze
JorisK
CBRFanatic
Hansss

De startplaats is Drachten, en de finish bij het TT circuit Assen.

Verzamelen om 10:00 uur, als we compleet zijn rijden (tegen 11:00 uur), aankomst circuit ca. 16:00 uur. Exacte gegevens zijn verstuurd via pm of mail.

MFWeekend%202008%20banner.jpg




Afspraken
  • De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
  • Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
  • Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
  • Rijd baksteensgewijs
  • Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette
    motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W



Aansprakelijkheid bij "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2008
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na de "Pre'-meet 2 van Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2008".
nb: Ofschoon MF in de titel benoemd wordt houd de verantwoordelijkheid van motor-forum.nl op bij het het beschikbaar stellen van het onlinediscussieforum.




WeerGrunn.jpg
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O*

Ik heb op 10 mei gestemt, want de andere optie dan zitten Sjimmie en ik al in de Eifel gezelli samen zonder de kids :)

Simmie en ik hadden het ervover om de 10e dan ook een hotelletje te pakken, een dagje van tevoren.....
 
10 mei gaat mij niet lukken B| Zooitje Yanken op visite en die moet ik die dag wegbrengen naar 020 })
 
12 + 13 april en 10 mei is voor mij mogelijk....... dus wat mij betreft... wanneer.. waar dan ook.
 
ff vraagje: heeft iedereen gestemd (ook de 2e keer?) :o

zoals het er nu naar uitziet zijn we met 5 man op de 12e, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er oorspronkelijk een meerderheid was voor 10 mei...... :?
 
ff vraagje: heeft iedereen gestemd (ook de 2e keer?) :o

zoals het er nu naar uitziet zijn we met 5 man op de 12e, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er oorspronkelijk een meerderheid was voor 10 mei...... :?


ja dat dacht ik ook! Ik denk dat het komt doordat je niet meer als 1 datum kunt kiezen of "maakt niet uit". Daardoor hebben mensen die "maakt niet uit" bedoelen een datum gekozen. Zou kunnen toch?
 
ja dat dacht ik ook! Ik denk dat het komt doordat je niet meer als 1 datum kunt kiezen of "maakt niet uit". Daardoor hebben mensen die "maakt niet uit" bedoelen een datum gekozen. Zou kunnen toch?

-O- ga niet de poll opnieuw aanmaken, maar je hebt een punt :/ :P (al doende leert men.. O-) )

aan de andere kant: er hebben nu 9 mensen gestemd van de 25 die meegaan met het weekend...... en dan tellen we eventuele nieuwe belangstellenden nog niet eens mee...
 
Da's alweer een tijdje geleden..... ;( ...sorry boys and girls! Heb vanavond weer ff bijgelezen, liep onderhand aardig achter :Y !

Heb eigenlijk ook niet echt een voorkeur voor een bepaalde datum, maar zoals jullie al gepost hebben, de optie "maakt niet uit" staat er niet bij, dus heb ik 10 mei gestemd (ienemienemutte tien pont dingetjes etc etc....).

Begreep dat de premiet leuk was? Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar helaas...2e editie in het noorden lijkt me erg leuk *O* !
 
Ik heb nog niet gestemd :N

Gilze-Assen is 243 Km snelweg -O-
Dat is toch wel erg ver....
(ja ik weet het, in juni ga ik ook, maar dan gaan we ook een dag eerder en overnachten we op de paddock :P )

Ik kijk wel tegen de tijd dat de meet plaatsvind of ik wel of niet ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan