Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
de " Teaser" *O*


voor betere kwaliteit wel effe op de " HQ" optie klikken ;)

veel plezier ermee *D

na 1 nummer geen ondersteunende muziek meer , dus dan alleen nog maar windgeruis en af en toe motorgeluidje :P

@king : jij bruut ! :P (na 5:05, vlak voor begin 2de filmpje)
 
Laatst bewerkt:
volgens mij een cameraman die eigenlijk wat sneller wilde. anders kan ik die stop op 3/4 niet verklaren. _O- _O-

maar dat ziet er goed uit. ga straks nog maar ff nieuwe blokken in me brommer gooien.
 
Laatst bewerkt:
de " Teaser" *O*


voor betere kwaliteit wel effe op de " HQ" optie klikken ;)

veel plezier ermee *D

na 1 nummer geen ondersteunende muziek meer , dus dan alleen nog maar windgeruis en af en toe motorgeluidje :P

@king : jij bruut ! :P (na 5:05, vlak voor begin 2de filmpje)


hahaha met dank voor de accentuering van mijn "hupje" haha lol


Leuke film Ted, mooie kwaliteit ook! Zucht........ wat is het toch mooi daar he :9~
 
volgens mij een cameraman die eigenlijk wat sneller wilde. anders kan ik die stop op 3/4 niet verklaren. _O- _O-
*O*



:+
maar euh ... achter scammie rijden, en dan sneller willen :$ (ik dan :X )
Anders gezegd : "willen" :Y , "kunnen" :N


nee, was even wachten op achterliggers, dat ik ze weer even in beeld had.
En dat het lijkt dat ik het gat zo gauw dicht rij, komt omdat scammie ook even wachtte .... (neem ik aan ;) )

Even een "stichtelijk" verhaaltje:
Dat hoort er uiteraard ook bij , bij in groepen rijden, altijd een of meerdere motoren achter je in de gaten houden. Is het niet om te kijken of iedereen er nog is, dan is het wel om te zorgen bij kruispunten etc dat men weet waar men heen moet :Y

Afspraken
[*]De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald, deze afspraak is kei en kei hard. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.

[*]Rijdt je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
 
Laatst bewerkt:
*O*



:+
maar euh ... achter scammie rijden, en dan sneller willen :$ (ik dan :X )
Anders gezegd : "willen" :Y , "kunnen" :N


nee, was even wachten op achterliggers, dat ik ze weer even in beeld had.
En dat het lijkt dat ik het gat zo gauw dicht rij, komt omdat scammie ook even wachtte .... (neem ik aan ;) )

Even een "stichtelijk" verhaaltje:
Dat hoort er uiteraard ook bij , bij in groepen rijden, altijd een of meerdere motoren achter je in de gaten houden. Is het niet om te kijken of iedereen er nog is, dan is het wel om te zorgen bij kruispunten etc dat men weet waar men heen moet :Y


OOOWW er zat er nog 1 achterje. |( dat had ik ff nie door. :$
 
ben benieuwd of de andere weekendgangers ook eens wakker gaan worden, of zullen die nog geen zin hebben
_O-


Ik probeer hier niet te veel te reageren, anders wordt er helemaal niet meer gewerkt ;)

Vanavond nieuwe spanningsregelaar in mn snorfiets bouwen (met een CPU koeler er bij), en ik denk dat ik mijn achterband maar preventief vervang (kan hem na het weekend eventueel weer terug gooien).

Om de 180 km tanken red ik waarschijnlijk ook wel trouwens.

Khebburzinnan! :]
 
de " Teaser" *O*


voor betere kwaliteit wel effe op de " HQ" optie klikken ;)

veel plezier ermee *D

na 1 nummer geen ondersteunende muziek meer , dus dan alleen nog maar windgeruis en af en toe motorgeluidje :P

@~king : jij bruut ! :P (na 5:05, vlak voor begin 2de filmpje)~


Hupje, losse handen.............. ttsssskkkkkkkkk :N

Maarre verder nice hoor Ted *O*
 
Ik weet nog steeds even niet waar die actieradius discussie ineens vandaan komt, maar als het over de route gaat: na 180 km heb ik echt een pomp nodig :Y
 
Ik weet nog steeds even niet waar die actieradius discussie ineens vandaan komt, maar als het over de route gaat: na 180 km heb ik echt een pomp nodig :Y
ging inderdaad over de lengte tussen pompstations, maar met 180 zit je (net) veilig *D

En zijn die 180 km dan "speeltuin"-km's, of reed je ook een tank leeg in 180 km bij mf motorweekenden groepsritten ?
 
ging inderdaad over de lengte tussen pompstations, maar met 180 zit je (net) veilig *D

En zijn die 180 km dan "speeltuin"-km's, of reed je ook een tank leeg in 180 km bij mf motorweekenden groepsritten ?
Om de een of andere reden maakt het bij een R1 niet zoveel uit welke rijstijl je hanteert :? Snelweg knallen, gemengd verbruik, vlot toeren, als het 10-20 km scheelt is het veel.
 
Laatst bewerkt:
soort dubbelposting :+
[me="Ted"]gaat "just2B-sure" vanavond nog eens de afstanden berekenen tussen de "vaste" benzinepompen ....[/me] :$

dus een tazzman op een R1 rijdt altijd zo'n 1 op 10 :/ best veul -O-
 
Laatst bewerkt:
soort dubbelposting :+
[me="Ted"]gaat "just2B-sure" vanavond nog eens de afstanden berekenen tussen de "vaste" benzinepompen ....[/me] :$

dus een tazzman op een R1 rijdt altijd zo'n 1 op 10 :/ best veul -O-
1 op 10 is wel erg weinig, maar bij 180 gaat ie vaak wel al aan zijn reserve beginnen :X
180/14 = 1:13 afgerond.

En tja, racer, dus geen 20 liter tank :+

laatst nog met iemand naar de superbikes geweest, om 8 uur s morgens vertrokken dus weinig verkeer. Continu 140-150 gereden, beide afgetankt. Bij Nieuwleusen getankt, ik reed al lang op reserve, bij hem ging er 2 liter minder in.
 
1 op 10 is wel erg weinig, maar bij 180 gaat ie vaak wel al aan zijn reserve beginnen :X
180/14 = 1:13 afgerond.

En tja, racer, dus geen 20 liter tank :+
owwwww -O-

volgens Yamaha opgaaf : tankinhoud in liters : 18 (3.4 ltr reserve)

18 liter is dan 231,48 km op 1 tank :+

PS nog 12 reacties en dat is dit topic vol :Y
 
Laatst bewerkt:
Heej King, heb je dat "nog .... dagen te gaan" bannertje nog ???

het is nu in ieder geval wel echt aftellen :)

en tijd voor iedereen om de contactlijst in te gaan vullen

Misschien is het een idee dat iedereen al bij voorbaat aangeeft in wat voor groep je wil rijden, ik denk zelf dat we uit gaan komen op 4 groepen op donderdag en 1 op vrijdag. Dus het voorstel is:

groep 1: toeristische groep
groep 2: gemiddelde groep
groep 3: gemiddelde groep
groep 4: snelle groep

switchen tussen de groepen is altijd mogelijk, we proberen de groepen echter wel ongeveer even groot te laten zijn.
 
Heej King, heb je dat "nog .... dagen te gaan" bannertje nog ???

het is nu in ieder geval wel echt aftellen :)

en tijd voor iedereen om de contactlijst in te gaan vullen.

Ik ga me er ff tegenaan bemoeien, is het een idee dat iedereen gewoon zijn gegevens mailt naar iemand die dat dan in een lijst zet. Dan kan niemand meer zeggen dat ie de lijst niet gehad heeft of dat ie ergens is blijven hangen of of of ....... :Y
 
Ik ga me er ff tegenaan bemoeien, is het een idee dat iedereen gewoon zijn gegevens mailt naar iemand die dat dan in een lijst zet. Dan kan niemand meer zeggen dat ie de lijst niet gehad heeft of dat ie ergens is blijven hangen of of of ....... :Y
Kijk, dat zijn dan weer de slimme opmerkingen van een vrouw :P
Goed idee. Maakt mij niet uit naar wie er gemaild wordt, als het moet wil ik het ook nog wel doen. Ik ben nogal veel online :X
 
Misschien is het een idee dat iedereen al bij voorbaat aangeeft in wat voor groep je wil rijden. Dus het voorstel is:

groep 1: toeristische groep
groep 2: gemiddelde groep
groep 3: gemiddelde groep
groep 4: snelle groep

Gezien mijn rijstijl, de grondspeling en het soort motor dat ik rij kom ik toch weer bij de toeristische groep terecht. Dus notuleer bij mij alvast maar een groep 1.

Eens zien of mijn treeplanken een beetje heel kunnen blijven.

Oh ja.. verbruikgedoe... uhhh ik rijd niet meer op die Shadow die elke 100 km aan de beurt was. Nu zal het een dikke 220 km zijn voor de grote dorst intreedt.
 
Ik ga me er ff tegenaan bemoeien, is het een idee dat iedereen gewoon zijn gegevens mailt naar iemand die dat dan in een lijst zet. Dan kan niemand meer zeggen dat ie de lijst niet gehad heeft of dat ie ergens is blijven hangen of of of ....... :Y

De contactlijst is een lijst die we elk jaar hanteren, op deze lijst vermeldt iedereen zijn/haar telefoonnummers, verzekeringsgegevens en gegevens van het thuisfront.

Ik zal het verzamelen van de gegevens dit jaar wel voor mijn rekening nemen, het is lekker gemakkelijk als iedereen mij eerst mailt (scam@telfort.nl) met het verzoekje om de contactlijst (scheelt weer opzoeken van mailadressen), ik mail de invuloefening die je vervolgens weer compleet ingevuld aan mij terugstuurt, ce ca :)

EDIT: op de contactlijst kun je je voorkeur voor een groep aangeven :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het verzamelen van de gegevens dit jaar wel voor mijn rekening nemen, het is lekker gemakkelijk als iedereen mij eerst mailt (scam@telfort.nl) met het verzoekje om de contactlijst (scheelt weer opzoeken van mailadressen), ik mail de invuloefening die je vervolgens weer compleet ingevuld aan mij terugstuurt, ce ca :)
Ik ga jou lekker niet eerst mailen want ik heb de lijst al :P
 
het is lekker gemakkelijk als iedereen mij eerst mailt (scam@telfort.nl) met het verzoekje om de contactlijst (scheelt weer opzoeken van mailadressen), ik mail de invuloefening die je vervolgens weer compleet ingevuld aan mij terugstuurt, ce ca :)

You've got mail ;)
 
Nog even hier snel mbt die contactlijst: ik zal dat excelbestand zometeen even op habbiebabbie zetten. Iedereen invullen en opsturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan