Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehm.....







:+ Erover nadenken hoeft niet, zet mij er ook maar weer bij! *O*
Bedje bij deze gereserveerd })

Heb er zin in!

Wanneer gaan we? :X
 
Laatst bewerkt:
Gevonden................. en ja............... ik stem voor 6 dagen (2 x 3 :+ )

Datum maakt mij niet zoveel uit, als ik 't maar redelijk op tijd weet.
 
En ik wil ook mee!!!!!!
:Y

eeeehhhhhhh gaan we dat redden qua geregel dit keer...... 3x is scheepsrecht of zo iets
 
[me="Ted"]meld zich ook aan :Y[/me]

- mf motorweekend 2009
- voorrijden mf motorweekend 2009
- narijden mf motorweekend 2008
 
Laatst bewerkt:
zo, de pol is idd weg, want we kwamen erachter dat de eerste optie het pinksterweekend is.... da's niet fijn. Dus geen keuze meer.......... wel lekker duidelijk natuurlijk.
 
Zet mijn persoontje ook maar weer op de lijst, nog wel ff onder ovb, moet de boel nog ff bijlezen, maar de intentie is er weer *O* *O* *O* !
 
Ga je gewoon redden deze maal :]

ja maar ja, 4 dagen is gewoon niet haalbaar voor een van ons (i.v.m. de kids) dus in dit geval voor mij, tis Kings ding. En dan moet er niet weer zoiets als een schoolreisje achteraan zitten. Maar goed, we doen ons best :)
 
ja maar ja, 4 dagen is gewoon niet haalbaar voor een van ons (i.v.m. de kids) dus in dit geval voor mij, tis Kings ding. En dan moet er niet weer zoiets als een schoolreisje achteraan zitten. Maar goed, we doen ons best :)
Pim laten oppassen :+
 
ja maar ja, 4 dagen is gewoon niet haalbaar voor een van ons (i.v.m. de kids) dus in dit geval voor mij, tis Kings ding. En dan moet er niet weer zoiets als een schoolreisje achteraan zitten. Maar goed, we doen ons best :)

ooohh god, we zitten nog maar net de eerste dag in de aanloop naar het mf motorweekend 2009 en de excuses beginnen nu zal :+ :+ :+
 
King, 6 tot en met 8 juni valt in 2009 op een zaterdag tot e nmet maandag, je bent hier van opde hoogte :?1. GS500 ;)
2. :')

Goed gezien dré.... ik had per abuis de agenda van 2008 voor me.... :)

Gecorrigeerd dus (jaaaa ook die GS550)
 
Goed dat het volgend jaar pas is... kan de afdruk van mijn Shadowzadel een beetje uit mijn derriere trekken. Ziet er misschien relaxed uit, maar na drie volle dagen in het zadel kun je van semi-permanente schade spreken.

zo ken ik er nog een ; loop nu met een gebroken rug dankzij ongeveer 2 km belgisch asfalt.
maar goed wat is die twee kilometer t.o.v. de andere 1743 die wel redelijk tot goed waren.
NOU DAN !, NIET ZEUREN :N :N , gaan we alweer ?
zet me maar op de lijst king. :] :]
 
zo ken ik er nog een ; loop nu met een gebroken rug dankzij ongeveer 2 km belgisch asfalt.
maar goed wat is die twee kilometer t.o.v. de andere 1743 die wel redelijk tot goed waren.
NOU DAN !, NIET ZEUREN :N :N , gaan we alweer ?
zet me maar op de lijst king. :] :]

Was dat werkelijk asfalt? Dat KAN NIET !

Er was daar geen moment dat zowel mijn achterwiel als mijn voorwiel de grond raakten.
Alsof je op een op hol geslagen vibrator rondrijdt.... not my cup of tea. En van weghelft wisselen was ook erg grappig trouwens. Die "vibratieplaten" hadden een tussenruimte van 8 centimeter en een hoogteverschil van 10. Maar de nierstenen ben ik kwijt, dat is dan wel een voordeel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan