Hét 40 PLUS topic: Foto van Vroegâh

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.647
113.261
Rèswèk
Speciaal voor de 40plussers onder ons.

Plaats hier een, of een heleboel foto's van vroeger, uiteraard met het verhaal erbij. Altijd foto's die gescand moeten worden. :}
Niet te verwarren met "Ouwe doos"! , want dat gaat grotendeels over Race. Echt je eigen oude piccies, lang haar, spijkerbroek...

Effe een voorbeeld, tussendoor. Vanavond het verhaal, moet weer weg om te werken

De Frisolaan, Leidschendam. Omstreeks 1983. Ook allemaal tweetakten (behalve die alfa

 
Laatst bewerkt:
Oh ja, oh ja, vanavond de fotoalbums erbij en scannen !! :P

Nu vast deze :

full


1976, m'n nieuwe Kawa Z650

geen idee wat dat zwarte spul op m'n hoofd is, al eeuwen niet meer gezien ;)
 
ben dan nog wel geen 40 plus, maar dat soort picies heb me vader nog wel van zijn ouwe HD kluppie
 
Zie ik daar een waterkoker? :}
Alleen wel jammer van stuurkuip...en orginele pijpen. Snerpers waren veeeeeeeel mooier :9

Nog 2 piccie van de honda's 550
full

full

De ene is tijdens vakantie..Met plunje baal achterop en Krauserkoffers(moeders was ook mee he O-) ) plus gereedschapkist in tanktas (tegengewicht en Laverda gewoonte).
Honda 550K3 met dubbele remschijf voor en natuurlijk Marschall blerrrrrrpijp.
Jawel ook de loeidure Premier helmen... :)

De andere is thuis...Honda 550F met Rickman kuip en mooie sportspiegels.
Beide waren de woon werk fietsen naast, ja toen al, mijn Laverda.

Zal nog ff waterkoker pic's zoeken.

edit gevonden: zal ze tzt inscannen en erop zetten. Allemaal roze kodac fotootjes van Raalte ,Heeswijk, motorRAI , Assen, Boet van Dulmen, Jack Middelburg, steve Baker, Takazumi katayama, Cees van Dongen enz 1978 :p
 
Laatst bewerkt:
leuke topic.je hebt me wel aan het werk gezet.moest eerst eens door de oude foto's heen zoeken en de eerste motor een honda cb750 kon ik niet direkt vinden.Ook de scanner moest weer eens aangesloten worden dus dit was een goede reden om dit maar weer eens te doen.dit is mijn tweede motor een kawa z1000 en deze foto is van 1980/1981.dat was vroegah


full
.
 
Whoohooo, ik val ook in een doelgroep. Vanavond ff 't een en ander opduikelen.
 
Op dinsdag 25 november 2003 10:29 schreef Rob RD het volgende:
Speciaal voor de 40plussers onder ons.

Plaats hier een, of een heleboel foto's van vroeger, uiteraard met het verhaal erbij. Altijd foto's die gescand moeten worden. :}

Effe een voorbeeld, tussendoor. Vanavond het verhaal, moet weer weg om te werken

De Frisolaan, Leidschendam. Omstreeks 1983. Ook allemaal tweetakten (behalve die alfa, waarvan we later het kenteken in FeO hebben veranderd (Ijzeroxide)


(Afbeelding)
Volgens mij ben ik dat: 4e van links. Wat zijn we oud geworden. '( :)
 
effe nog maar eentje voor een klein schopje .de eerste dag dat ik hem had dus even snel een foto gemaakt want ik moest rije.
}) }) })

full
.
 
Laatst bewerkt:
Zie ik daar een waterkoker? :}
D'r staan 2 waterkokers op: vlnr; GT750 blauw, GT750 rood, waar de middenuitlaten bij liggen, KH250 en RD400
Op dinsdag 25 november 2003 12:55 schreef Erik van Dam het volgende:Volgens mij ben ik dat: 4e van links. Wat zijn we oud geworden. '( :)

Dat dacht ik ook, dat jij het was. Maar bij nader inzien is het Frans Jansen (Sinds hij in engeland woont: French Johnson) Getuige de KH250 Kawasaki driepitter/2t die er in het midden bijstaat.
 
Ikke op mijn RD 8-) Misschien was ik hier wel 19 :?

Enneh, voor de moraalridders onder ons: idd, helemaal in het leer, voor die tijd onze tijd ver vooruit.

foto

Nog een met een paar man van een regelmatig met mekaar optrekkend kluppie

foto
 
Laatst bewerkt:
foto
 
Laatst bewerkt:
foto
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 25 november 2003 18:40 schreef Haga-San het volgende:nee dat pak van jou :+ (uit je icoontje ;) )

wat is er mis met een mooie vlinderdas? :P

Maareuh, Rob heb je dat pakje ook nog ergens in de ouwe doos? Er zal binnenkort wel een MF-meeting zijn, is tenminste es weer wat anders dan al die stoere zwarte leren pakken van nu })







[me]TheDude wil never nooit niet over 20 jaar de foto's van zichzelf bekijken, zou zich kapot lachen/schamen[/me]
 
wat is er mis met een mooie vlinderdas? :P

Maareuh, Rob heb je dat pakje ook nog ergens in de ouwe doos? Er zal binnenkort wel een MF-meeting zijn, is tenminste es weer wat anders dan al die stoere zwarte leren pakken van nu })


[me]TheDude wil never nooit niet over 20 jaar de foto's van zichzelf bekijken, zou zich kapot lachen/schamen[/me]

Neeh, ik heb het mét mijn GT weggedaan, inmiddels een suzuki S erop laten zetten.
Het pakje van m'n meissie is er nog wel, hetzelfde uitgevoerd. Ze past het nog. :}
Denk je dat ik me niet rotschaam over die foto's van toen. Maar toch vind ik het leuk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan