Hét cbr 600 F/FS topic deeltje 23 - Wereldrecordpoging -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan nog een keer:

Wie gaan er allemaal zaterdag naar de wereldrecordpoging!!!??

Lijkt me gezellig namelijk om met een clubje te gaan. :Y
 
Dan nog een keer:

Wie gaan er allemaal zaterdag naar de wereldrecordpoging!!!??

Lijkt me gezellig namelijk om met een clubje te gaan. :Y
Met de CBRclub toch?? :?











:P
[me="Del Boske"]is ook weer present :W Vandaag nog maar ff de CBR wassen, moet toch een beetje glimmen he?![/me]
afbeelding_023369.jpg
*O*
 
Goedemorgen!!

Wordt goed weer van het weekend dus? Mooi de CBR poetsen en even wat dealers rondgaan denk..Sommige kopen ook motoren in toch zonder een andere te kopen? Als daar niets staat bijv...Krijg je natuurlijk een lage prijs weer ivm hun marge...
 
Weet jij toevallig hoe laat dat nou begint :?

Hoe ziet deze dag er uit?

Vanaf 9.00 uur kun je je bij het sportpark in Culemborg melden en je inschrijving bevestigen.

Onder het genot van een gratis kopje koffie of thee ontvang je je aandenken en je nummersticker voor op de motor.

Nadat je bent ingeschreven word je begeleid om naar je plaats te rijden waar je even kunt blijven staan tot de rit begint.

De inschrijving sluit om 13.00uur.

Van 10.00 – 17.00uur is er een braderie met motorgerelateerde bedrijven, met o.a. de KNMV, Ten Kate, een kraam met Xenonverlichting die ter plekke kan worden ingebouwd, een kraam met kuipdelen en nog veel meer...... Voor de kinderen is er een luchtkussen aanwezig.

Om 14.00uur gaan we van start om de rit van +/- 10km. te gaan rijden om in het Guinness World Records te komen.

Na de rit, om ongeveer 16.00uur is er ook deprijsuitreiking van de verkiezing van de mooiste en origineelste Honda CBR.

Elk type motor heeft z’n eigen verkiezing.
 
Hoe ziet deze dag er uit?

Vanaf 9.00 uur kun je je bij het sportpark in Culemborg melden en je inschrijving bevestigen.

Onder het genot van een gratis kopje koffie of thee ontvang je je aandenken en je nummersticker voor op de motor.

Nadat je bent ingeschreven word je begeleid om naar je plaats te rijden waar je even kunt blijven staan tot de rit begint.

De inschrijving sluit om 13.00uur.

Van 10.00 – 17.00uur is er een braderie met motorgerelateerde bedrijven, met o.a. de KNMV, Ten Kate, een kraam met Xenonverlichting die ter plekke kan worden ingebouwd, een kraam met kuipdelen en nog veel meer...... Voor de kinderen is er een luchtkussen aanwezig.

Om 14.00uur gaan we van start om de rit van +/- 10km. te gaan rijden om in het Guinness World Records te komen.

Na de rit, om ongeveer 16.00uur is er ook deprijsuitreiking van de verkiezing van de mooiste en origineelste Honda CBR.

Elk type motor heeft z’n eigen verkiezing.

Hmm 2 uur is te halen, maar je moet per se je inschrijving bevestigen, om mee te doen :S
ik denk dat ik gewoon heen ga, en dan tel ik gewoon niet mee voor het record ;)
 
Ja hoor, ligt er wel een beetje aan hoe laat je weg wil. Ik ben vrijdagavond naar Den Bosch-MVV en zal dus niet al te vroeg thuis zijn ;)
Ik heb vrijdag een bruiloft, dus voor mij ook niet vroeg.
Mijn idee was om iets voor 13:00u in Culemborg te zijn en me dan nog wel in te schrijven voor de wereldrecordpoging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan