Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Welke bridgestone hebben jullie het dan over? Ik heb er nu bt016 hyperpro onder. De achterband was recent vervangen toen ik hem kocht dus heb op de voorband nu ook een nieuwe bt016. Daarvoor vooral ervaring met continentals en michelin pilot powers onder de r1. Maar vind de blade meer gevoel geven met het in de bocht leggen dan de combi r1+michelin. Maar goed, dat kan dus ook aan de blade liggen...
Heb hier op een sc59 een bridgestone s21 zitten.
Prima band naar mijn bevinding.
Moet erbij zeggen dat ik een rustige rijder ben en geen bochtenridder die de knie aan de grond legt in de bocht.
 
Geen idee welke Bridgestone er onder lag. Kan een Batlax ? of een S geweest zijn. Net als de Michelin onthoud ik niet wat er slecht is. Wist van de Michelin dat het de eerste CT was. Maar wat daarna kwam is voor mij dan niet meer intetessant.
 
Even inbreken hier... heeft iemand van jullie toevallig nog een set verhoogde clip ons liggen? Model 2000-2004?
Bedankt alvast!
 
Ook hier even inbreken en offtopic.
Ik zoek nog
Een topkuip voor een sc 28. Mag evt schade hebben op links. Als iemand nog iets heeft liggen laat het weten aub.
Groet stefan
 
Ook hier even inbreken en offtopic.
Ik zoek nog
Een topkuip voor een sc 28. Mag evt schade hebben op links. Als iemand nog iets heeft liggen laat het weten aub.
Groet stefan

Misschien het wereldwijde web eens afstruinen op Honda CBR fairing sc28?

Als je goed zoekt staat er meer op dan je denkt! :t
 
Heeft iemand ervaring met aftermarket spiegels voor op de SC57? Ik heb nu chinees spul en die kwaliteit is niet best. Liefst ga ik naar origineel, maar die zijn €80,00/ stuk. Vicma spiegels zouden identiek aan origineel moeten zijn? Bij mijn vorige blade bleken de steuntjes echter korter, waardoor ik telkens tegen mijn armen zat te kijken. Ik zoek daarom echt identieke aftermarket of nette gebruikte originele. Iemand tips?
 
Heeft iemand ervaring met aftermarket spiegels voor op de SC57? Ik heb nu chinees spul en die kwaliteit is niet best. Liefst ga ik naar origineel, maar die zijn €80,00/ stuk. Vicma spiegels zouden identiek aan origineel moeten zijn? Bij mijn vorige blade bleken de steuntjes echter korter, waardoor ik telkens tegen mijn armen zat te kijken. Ik zoek daarom echt identieke aftermarket of nette gebruikte originele. Iemand tips?

Ik heb deze met ingebouwde knippers eens via Ebay gescoord, prima kwaliteit en qua model als origineel *D
 

Bijlagen

  • IMG_0980.JPG
    9,5 MB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
De afgelopen dagen nog wat ritjes gemaakt hier in de omgeving en vandaag ondanks het frisse weertje ook nog een klein rondje gedaan, natuurlijk compleet in de protectie en minimaal 1,5m afstand houden. Even heerlijk uitwaaien samen en alleen *D
 

Bijlagen

  • 20200325_154834_InPixio.jpg
    20200325_154834_InPixio.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 8
  • 20200325_165145_InPixio.jpg
    20200325_165145_InPixio.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 10
  • 20200327_151427.1_InPixio.jpg
    20200327_151427.1_InPixio.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 9
  • 20200328_164544.jpg
    20200328_164544.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan