Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Wel last van Corona in de vorm dat we dit jaar veel moeten missen, WSBK, TT ??? Hengelo............en de geboekte trackdays in juni en juli zullen ook wel gecanceld worden...................maar er zijn ergere dingen op het moment. Ik begrijp het heel goed maar baal er wel van '(
 
Hier weinig probs wat betreft het covid-19 gebeuren,al blijven we voorzichtig want mijn vriendin heeft een zwakke gezondheid.
Las net op het forum van mijn andere hobby dat er iemand van 44 aan overleden was afgelopen nacht.
Was niet ziek genoeg om opgenomen te worden volgens het ziekenhuis aldaar...
Volgende week prachtig weer maar de wegen zijn hier echt wit van het strooien de afgelopen nachten ,dus rijden doe ik nog maar even niet.
 
Hier weinig probs wat betreft het covid-19 gebeuren,al blijven we voorzichtig want mijn vriendin heeft een zwakke gezondheid.
Las net op het forum van mijn andere hobby dat er iemand van 44 aan overleden was afgelopen nacht.
Was niet ziek genoeg om opgenomen te worden volgens het ziekenhuis aldaar...
Volgende week prachtig weer maar de wegen zijn hier echt wit van het strooien de afgelopen nachten ,dus rijden doe ik nog maar even niet.
Lekker zo'n ziekenhuis :(
 
hoestje en beetje druk op de borst, maar gaat de juiste kant op

Beterschap! :t

Hier ook nog niets, wel gewoon werken ( installatie techniek ) Valt me wel op dat jongelui er weinig rekening mee houden.
Moet ze er tijdens mijn werk regelmatig op wijzen.
Verder houden we ons netjes aan de regeltjes en doen de boodschappen online, drukke plaatsen vermijden.
Zondag maar eens lekker gaan rijden
:]

Hier op de bouw hetzelfde, thuis mijn partner even flink ziek geweest maar ook dat gaat alweer een stuk beter en voor aanstaande zondag hier ook hetzelfde!
:] 1,5m :] 1,5m :]
 
Hier derde week thuiswerken achter de rug, vriendin zit al vier weken op hok. Dus we zitten elke dag samen aan de eettafel, laptop en telefoon.
We zijn mega voorzichtig want ik zit echt in een dikke risicogroep. Aangezien ik de IC vier jaar geleden al van binnen heb gezien incl. cardiogene shock hoef ik daar niet zo nodig terug te keren. De beelden op TV zijn al confronterend genoeg. Ik vrees niet voor mijn baan want als mijn baas zou omvallen heeft NL echt een probleem.. Dus mijn enige twee adviezen zijn stay home en stay well..!!
 
Hier derde week thuiswerken achter de rug, vriendin zit al vier weken op hok. Dus we zitten elke dag samen aan de eettafel, laptop en telefoon.
We zijn mega voorzichtig want ik zit echt in een dikke risicogroep. Aangezien ik de IC vier jaar geleden al van binnen heb gezien incl. cardiogene shock hoef ik daar niet zo nodig terug te keren. De beelden op TV zijn al confronterend genoeg. Ik vrees niet voor mijn baan want als mijn baas zou omvallen heeft NL echt een probleem.. Dus mijn enige twee adviezen zijn stay home en stay well..!!
Extra opletten zou ik dan zeggen. Geluk man.
Hier weinig probs wat betreft het covid-19 gebeuren,al blijven we voorzichtig want mijn vriendin heeft een zwakke gezondheid.
Las net op het forum van mijn andere hobby dat er iemand van 44 aan overleden was afgelopen nacht.
Was niet ziek genoeg om opgenomen te worden volgens het ziekenhuis aldaar...
Volgende week prachtig weer maar de wegen zijn hier echt wit van het strooien de afgelopen nachten ,dus rijden doe ik nog maar even niet.
Dat is dan goed klote dat je door een verkeerde diagnose komt te overlijden. 44 zou ook niet in de risicogroep behoren. Maar dat zou een 12 jarige (Engeland) en een 13 jarige (België) ook niet zijn.
Blijft een klote virus deze.
 
Hier gaat het ook "gewoon" zijn gangetje. Vrouw thuiswerken voorzover dat gaat. Laatste 3 weken was zij 2 dagen naar werk geweest maar kreeg nu officieel te horen thuis te blijven tot na de zomervakantie. Was al thuis en deed de dingen vanaf huis. Mis de sociale contacten omdat horeca gesloten is. Dus koffie, praate en krantje zit er niet in. Ook het ritje op de motor maar achterwege laten. Reed anders 150 km deed een bakkie en krantje en dan weer terug. Mis het wel maar zoals eerder gememoreerd, beter nu aan de regels houden om het later weer dubbel terug te halen.

Veel sterkte mensen, bedenk dat het tijdelijk is.
 
Het is bij ons op werk juist drukker dan anders.

Maarja wat verwacht je als filiaalmanager in een supermarkt:X

Vooralsnog ben ik nog helemaal gezond, net als mijn vriendin trouwens. Gevoelsmatig is het natuurlijk wachten tot het een keer fout gaat. Gelukkig zijn we geen risicogroep met 24 & 25, al zegt dat niks...

Ik mag in ieder geval iedere dag de blade weer aanslingeren om op werk te komen. Is toch altijd wel weer fijn:Y
 
Hier ook nog gewoon aan het werk (vrachtwagen garage). Is iets rustiger dan dat het normaal zou moeten zijn, mogen niet klagen. Die anderhalve meter afstand houden is soms lastig vooral bij het tillen van zwaar spul zoals een bladveer. Morgen eindelijk tijd om mijn gereanimeerde blade even te proberen of ie nu een beetje fatsoenlijk rijdt.
 
Ben nog gewoon elke dag op kantoor.
Thuis werken gaat wel, maar dan niet voor de baas....

Wel de afgelopen weken zo nu en dan iemand een paar dagen thuis omdat die zich niet lekker voelde of "grieperig" was, maar of dat corona was?
Niemand wordt getest, dus niemand weet het antwoord.

Wel zijn er veel opdrachten die doorgeschoven worden door de opdrachtgevers.

Geen idee waarom, want op locatie werken we zelfstandig.

Toch vooral door de angst vermoed ik.
 
Afgelopen weekend het omgekeerd schakelen terug gebouwd naar normaal schakelen.

Ik kan gewoon niet wennen aan dat omgekeerd schakelen.
Dan moet ik er elke keer bij nadenken en gaat het toch weer fout.
Niet mijn ding blijkbaar....

Morgen alles borgen en dan is die klaar voor het circuit (in 2021....)
 
Afgelopen weekend het omgekeerd schakelen terug gebouwd naar normaal schakelen.

Ik kan gewoon niet wennen aan dat omgekeerd schakelen.
Dan moet ik er elke keer bij nadenken en gaat het toch weer fout.
Niet mijn ding blijkbaar....

Morgen alles borgen en dan is die klaar voor het circuit (in 2021....)
Zou gewoon blijven nadenken een poosje dan wordt het vanzelf automatisch. Net als met alle andere dingen.

Maar snap het ook wel, als je motor een paar keer een stap opzij zet omdat je terugschakelt ipv van opschakelt, dan zou ik het ook terugzetten. ;-0
 
Morgen 20 graden. Ga een blokkie om met de brommert. Als er afgesproken wordt waar wij naar elkaar kunnen zwaaien hebben we een soort ZMG. Zwaai Meet en Greet. Of een CMG. Juist Corona.....

Als er morgen gereden wordt doe dan wel kalmaan zo'n eerste keer. Er is al ellende zat dus laten wij vooral voorzichtig zijn.

Have fun.
 
Hier op het werk (elektrotechniek) is er het en der wel werk teruggelopen (projecten die nog even niet starten, of locaties waar externe partijen voorlopig niet welkom zijn) maar gelukkig zelf nog niet veel last ervan gehad.

Morgen wordt er goed weer voorspeld en hopelijk kan ik even een blokje om met de motor! :]

Iedereen sterkte en stay safe!
 
Wij worden alleen nog maar ingezet op het hoogste risico, de rest is opgeschort. We zijn afhankelijk van de scheepvaart, die aankomsttijden schuiven als een malle. Dus als er voor ons niets te doen is, moeten we thuis blijven. Morgen is de ploeg al kompleet, afgelopen week veel gewerkt, dus blijf ik lekker even thuis, vind het best.
Zal ongetwijfeld de brommert naar buiten halen voor een rondje :]
 
Vandaag rondje gemaakt. Heb 2,5 uur met 1 hand gereden. De linker was alleen maar aan het groeten naar andere motorrijders. Wat een drukte zeg. Leek wel of ik op weg was naar de TT.

Hou eigenlijk met de motor de standen niet bij, met de auto wel. Door de E10 is de auto 7,7% meer brandstof gaan gebruiken. Vandaag even opgelet. 143 km op 13 km is 1:11. En dat over de IJsseldijk waar ik gemiddeld 60 reed. Niet harder dan 90 en bij passeren terug naar 40 tot 60. Stukje weg terug heel even 200+ gereden. Maar over de 2,5 uur rustig. Denk dat ik nu maar rekening moet houden met een actieradius van 170 ipv 200. Jaja, mijn bijdrage aan het milieu gaat gepaard met meer verbruik terwijl ik rustige rij. Denk dat die 15% wel terug te vinden is in minder uitstoot van de E10. Want regeringen liegen niet en hebben het beste met ons voor.

Geniet mensen. Denk erom bij het tanken. Gebruik een plastic handschoen die je weggooit na tanken. Of neem een zakdoekje. En was je handen bij thuiskomst. Blijven rare vervelende tijden dus wees voorzichtig.

Geluk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan