Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Hoort er ook een ommetje bij een M&G?
Ik kan wel een stukje voorrijden.
Moet ik thuis even vragen of ik naast koffie zetten ook nog even de deur uit mag 😇
 
Auw.... Ik ben bang dat je de mensen uit Hoge Hexel nu wel een beetje pijn hebt gedaan door ze te generaliseren tot Almelo... 🤭

Anno 2020 is het credo, luid is uit, dus ik ben bang dat hoge hexel echt te ver weg is van Almelo om dat nog te kunnen horen 😇
Oeps. Excuseert mij. Wierden moet het zijn, maar citeerde de adverteerder zei hij.|(
 
Trouwens ook als je ananas of Dennis of wat je maar bedenken wil...

Zondag wordt t prima weer zeggen ze, dus zal ik om 10u de koffie bruin hebben?

Mag ook wat eerder of later.
Laat maar horen wie er zin heeft in een M&G, dan stuur ik een PB met t adres
Ik zal je M&G ook af moeten zeggen. Ben ik eens flexibel is het gezin dat niet. })
 
Ok, als niemand kan, dan is t handiger om een andere keer te gaan M&G-en lijkt me...

Mijn aanbod om jullie te ontvangen blijft iig staan.
Deze week is voor mij ook niet handig maar als er nog een keer een M&G komt probeer ik er bij te zijn!
 
Wordt mooi weer zeggen ze. Gaan er nog mensen rijden? Ook nog op circuit?

was dat maar waar alles bijna weer in orde de helm is binnen me pak is bijna klaar maar alle organisaties zitten vol wat ik zo zag. Heb jij nog dagen gepland om instructie te geven ?
 
tegenwoordig kan je bij elke provider online kijken ?
Dus niet. Gisteravond problemen. Vamdaag heb ik ingelogged bij de buren. Maar geen MotoGP gezien want familie gaat voor. Heb dagen genoeg om het te volgen en anders morgenavond terugkijken. Zonder geluid want commentaar is klote op Eurosport.
 
Mogguhhh......ff een klein vraagje aan de kenners.
Past een 2004/05 uitlaatsysteem op de 2006/07 modellen? :?

Voor de mensen die gaan rijden vandaag,geniet ervan! :]8-)
 
Heb een paar maanden terug de Naks vervangen op mijn sc33 aangezien die er helemaal uitgeklapt was daarvoor heeft hij 3 jaar een ratelend geluid gemaakt bij stationair toerental voordat hij er compleet uit klapte dus. Nu begint de nieuwe ook weer te ratelen bij stationair.

Wat is wijsheid wederom vervangen of zo laten?
 
27 sept Midland en 12 okt Assen. Dan is 2020 ook alweer passé.
Voor de 12e was ik net te lang aan het treuzelen ivm vrij nemen en al volgeboekt.
Gisteren was wederom een geslaagde middag, klein beetje gelogen tegen mijn vriendin dat niveau 3 vol zat en we in 2 moesten beginnen... Na afloop zei de instructeur dat we volgende keer beter in 1 kunnen gaan rijden, ze deed het echt goed op de SV.

Wel vervelend dat er eentje met de ambulance weg moest na een highsider. Hoop dat ie het inmiddels goed maakt. Zijn pa zat bij mij in de groep, die zal wel geschrokken zijn.
 
Het weer mag van mij zo blijven tot de kerstdagen 👍
Wat wil een mens nog meer.
 

Bijlagen

  • 20200914_040836.jpg
    20200914_040836.jpg
    3,6 MB · Weergaven: 6
Heb een paar maanden terug de Naks vervangen op mijn sc33 aangezien die er helemaal uitgeklapt was daarvoor heeft hij 3 jaar een ratelend geluid gemaakt bij stationair toerental voordat hij er compleet uit klapte dus. Nu begint de nieuwe ook weer te ratelen bij stationair.

Wat is wijsheid wederom vervangen of zo laten?
Hoe staat het met de nokkenasketting zelf? Als die zover uitgerekt is dat de spanner zijn werk niet meer kan doen, zou dat wellicht ook een oorzaak kunnen zijn. Staat me bij dat ik toendertijd de naks, ketting en geleider tegelijk vervangen heb.
 
Voor de 12e was ik net te lang aan het treuzelen ivm vrij nemen en al volgeboekt.
Gisteren was wederom een geslaagde middag, klein beetje gelogen tegen mijn vriendin dat niveau 3 vol zat en we in 2 moesten beginnen... Na afloop zei de instructeur dat we volgende keer beter in 1 kunnen gaan rijden, ze deed het echt goed op de SV.

Wel vervelend dat er eentje met de ambulance weg moest na een highsider. Hoop dat ie het inmiddels goed maakt. Zijn pa zat bij mij in de groep, die zal wel geschrokken zijn.
Op de crew-site wel een melding hiervan maar niets over ernstige verwondingen. Kan niet voor je navragen want ze zitten nu op Folembray en wil ze niet storen.
 
Afgelopen vrijdag nog lekkere rondjes gemaakt op Assen, het was weer heerlijk vertoeven met toppie weertje en met 4 maten in hetzelfde groepje krijg je vanzelf wat competitie! Gelukkig geen gekke dingen gebeurt tijdens onze sessie's, weer veel geleerd en met een 2.05 op zak weer voldaan richting Brabant *D
 

Bijlagen

  • 20AQ2-4103.1.JPG
    20AQ2-4103.1.JPG
    766,8 KB · Weergaven: 10
  • 20AQ2-4733.1.JPG
    20AQ2-4733.1.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 11
  • 20AQ2-5173.1.JPG
    20AQ2-5173.1.JPG
    610,5 KB · Weergaven: 11
  • 20AQ2-8848.1.JPG
    20AQ2-8848.1.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 12
  • 20AQ2-9325.1.JPG
    20AQ2-9325.1.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 11
  • 20200911_070721(0).jpg
    20200911_070721(0).jpg
    650,8 KB · Weergaven: 9
  • 20200911_093619.jpg
    20200911_093619.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 11
  • 20AQ2-8645.1.JPG
    9,1 MB · Weergaven: 3
  • 20200911_161718.jpg
    20200911_161718.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan