Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ja.
in het oude 1000RR topic kwam de oude garde al niet heel veel meer, dat zal nou wel helemaal gebeurd zijn:W
Als je een ander model hebt, ga je ook meer kijken bij topics van dat model. Ik blijf nog wel hangen in het Fireblade topic, maar merk ook wel dat ik minder post dan voorheen.
Al merk ik dat ik met de nieuwe MF sowieso al een heel stuk minder post/lees. Op de een of andere manier krijg ik niet van alles meer een update, kom ik terug in een topic, zijn ze ineens een paar pagina’s verder :?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Als het nu toch een Fireblade topic is geworden dan ook maar alleen Fireblades foto's plaatsen. Natuurlijk mogen oud Bladerijders wel als allochtoon blijven posten. Of ben ik nu ineens andersdenkend?

:^

Iedereen is hier welkom, of diegene nou een fireblade gehad heeft of zichzelf aan het oriënteren is om er eentje te kopen, maar als je in de op mét foto wil zal dat toch echt met een fireblade moeten zijn.

@Ghetto Bassie heeft bijvoorbeeld een superdikke SP-1, maar ook deze hoort niet in de OP van het fireblade topic.

Ondanks dat ik dit topic heb aangemaakt heb ik het niet alleen voor het zeggen, als zoals bij bovenstaande kwestie de meerderheid vind dat de regelmatig bezoekers en posters van het topic ook met een foto van een andere motor in de OP mogen pas ik mij daar gewoon op aan :t

Ja.
in het oude 1000RR topic kwam de oude garde al niet heel veel meer, dat zal nou wel helemaal gebeurd zijn:W

Dat is dan jammer.

Ik heb rond de jaarwisseling een balletje opgegooid in de topics over hoe men daarover dacht, en daar kwamen positieve reacties op.
We zijn nu een maand verder en nu heb ik dit nieuwe topic gemaakt, als de oude garde in de afgelopen maand al niet de moeite heeft genomen om even in het 1000rr topic te kijken (en eventueel aan te geven wat ze van het idee vonden) vraag ik me sowieso af of dat het veel verschil zou maken of ze nou hier ineens niet meer zullen komen ;)

:Z
als ze dan toch bezig zijn dan zou ik de 600rr er ook nog bij doen

En waarom zou ik dat doen?
Als ik me niet vergis is het een CBR 600rr en geen CBR 600rr Fireblade, en is de 600rr voortgekomen van de eerder CBR600F modellen.
Maar het kan best zijn dat ik het verkeerd zie en nogmaals: als de meerderheid vind dat de 600rr's er ook bij moeten/mogen pas ik met liefde en plezier het topic aan zodat de 600rr, 900rr én 1000rr in 1 topic te vinden zijn! :Y

@Algemeen:
Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik het jammer vind dat er nu ineens wat minder positieve reacties tevoorschijn komen.
Ik heb de moeite genomen om na te gaan of er interesse was in een dergelijk topic en daar werd positief op gereageerd.
na een maand(!) maak ik dit topic aan en blijkt dat er mensen zijn die wat minder enthousiast zijn.

Ik vraag me dan af waarom die mensen in de afgelopen maand dan niet even de moeite hebben genomen om te reageren (of om te beginnen eerst de oude topics maar eens te bezoeken ;) )
 
Goed bezig👍🏻

Zie helaas weinig 1000rr leden😳

Zou je mij als afvallige er ook bij willen zetten?

Kijk voor de lol maar eens in het oude 1000rr topic, daar werd de laatste tijd al niet zo heel veel gepost..
 
-O-ehm... waarom zou ik dan gaan? Om 1500 overjarige helmen te zien liggen + een handvol cafe racers?Daarbij, bavaria meen ik...:N
Nog maar eens stevig over nadenken..:/

Joep mag deze in de OP trouwens?

Grtz,fRank

Done! :)
 
En waarom zou ik dat doen?
Als ik me niet vergis is het een CBR 600rr en geen CBR 600rr Fireblade, en is de 600rr voortgekomen van de eerder CBR600F Ik vraag me dan af waarom die mensen in de afgelopen maand dan niet even de moeite hebben genomen om te reageren (of om te beginnen eerst de oude topics maar eens te bezoeken ;) )
Het samenvoegen van de topics is niets mis mee, in tegendeel.
Ik reageerde alleen wat minder positief op de reactie van Vuurmesje op mijn post met het verzoek om als afvallige in de OP opgenomen te worden.

Joh, je doet het helaas toch nooit voor iedereen goed. Gewoon lekker doorgaan met de ingeslagen weg.
 
Beste fireblade eigenaren, Ik zou mijn koppelings platen moeten vervangen.

Nu mijn vraag is heeft er iemand ervaring met de EBC, Ferodo koppelings platen.
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
Of zouden jullie voor de originele van honda gaan via CMSNL dat dan op een 160€ uit komt voor de set.

Alternatieven zijn ook welkom

Al vast bedankt voor jullie reactie
 
:^

Iedereen is hier welkom, of diegene nou een fireblade gehad heeft of zichzelf aan het oriënteren is om er eentje te kopen, maar als je in de op mét foto wil zal dat toch echt met een fireblade moeten zijn.

@Ghetto Bassie heeft bijvoorbeeld een superdikke SP-1, maar ook deze hoort niet in de OP van het fireblade topic.

Ondanks dat ik dit topic heb aangemaakt heb ik het niet alleen voor het zeggen, als zoals bij bovenstaande kwestie de meerderheid vind dat de regelmatig bezoekers en posters van het topic ook met een foto van een andere motor in de OP mogen pas ik mij daar gewoon op aan :t



Dat is dan jammer.

Ik heb rond de jaarwisseling een balletje opgegooid in de topics over hoe men daarover dacht, en daar kwamen positieve reacties op.
We zijn nu een maand verder en nu heb ik dit nieuwe topic gemaakt, als de oude garde in de afgelopen maand al niet de moeite heeft genomen om even in het 1000rr topic te kijken (en eventueel aan te geven wat ze van het idee vonden) vraag ik me sowieso af of dat het veel verschil zou maken of ze nou hier ineens niet meer zullen komen ;)



En waarom zou ik dat doen?
Als ik me niet vergis is het een CBR 600rr en geen CBR 600rr Fireblade, en is de 600rr voortgekomen van de eerder CBR600F modellen.
Maar het kan best zijn dat ik het verkeerd zie en nogmaals: als de meerderheid vind dat de 600rr's er ook bij moeten/mogen pas ik met liefde en plezier het topic aan zodat de 600rr, 900rr én 1000rr in 1 topic te vinden zijn! :Y

@Algemeen:
Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik het jammer vind dat er nu ineens wat minder positieve reacties tevoorschijn komen.
Ik heb de moeite genomen om na te gaan of er interesse was in een dergelijk topic en daar werd positief op gereageerd.
na een maand(!) maak ik dit topic aan en blijkt dat er mensen zijn die wat minder enthousiast zijn.

Ik vraag me dan af waarom die mensen in de afgelopen maand dan niet even de moeite hebben genomen om te reageren (of om te beginnen eerst de oude topics maar eens te bezoeken ;) )
Ik hoef met mijn sp niet in de OP, het is immers het Fireblade topic, vind het al een eer :+ dat ik met mijn forumnaam in de OP mag staan...

Dat de 600rr er niet in verweven wordt, dat snap ik wel, is toch een ander slag motor. Denk dat de samenvoeging wel een positieve uitwerking zal hebben. Er wordt toch een stuk minder gepost dan vroeger, zo houd je het met meer mensen toch nog een levendig en mooi topic. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Beste fireblade eigenaren, Ik zou mijn koppelings platen moeten vervangen.

Nu mijn vraag is heeft er iemand ervaring met de EBC, Ferodo koppelings platen.
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires
Of zouden jullie voor de originele van honda gaan via CMSNL dat dan op een 160€ uit komt voor de set.

Alternatieven zijn ook welkom

Al vast bedankt voor jullie reactie
Ik heb ze toendertijd voor mijn sc28 en sc33 van EBC gefixt, prima platen :t
 
Ja.
in het oude 1000RR topic kwam de oude garde al niet heel veel meer, dat zal nou wel helemaal gebeurd zijn:W
Definieer oude garde, nu met pensioengerechtigde leeftijd op de BeeMWee?
Ik hoef met mijn sp niet in de OP, het is immers het Fireblade topic, vind het al een eer :+ dat ik met mijn forumnaam in de OP mag staan...
Ik sta hier nog wel met m’n blade in de OP maar m’n naam staat er dan weer niet bij, ach je kunt niet alles hebben.😔


Ja.
in het oude 1000RR topic kwam de oude garde al niet heel veel meer, dat zal nou wel helemaal gebeurd zijn:W
Definieer oude garde, nu met pensioengerechtigde leeftijd BMW rijders? 😬

Hier een van de ex-Blade spammers *O*

Na alle jaren eindelijk 1 centraal topic, top gedaan Joep.... :t *O*
Nog zo’n afvallige. Maar ik ben wel bij Honda gebleven..

Honda niet
Barracuda niet
KTM niet
Triumph niet
Kawasaki niet
Suzuki niet
Moto Guzzi niet
Aprilia niet
Vespa en Piaggio niet


Best jammer, ging er met plezier heen om te vergapen aan alles wat ik niet kan betalen.
 
Hopla, en daar is het begin van de wereldvrede. Prima initiatief om de FireBlade topics samen te voegen. Om de 600RR toe te voegen ben ik niet zo'n fan van. Is immers geen FireBlade en verschil moet er zijn. Voor je het weet staan die 400RR's ook op de deur te bonzen..

Zo, gelijk maar eens donateur geworden en nu nog MF-stickers aanvragen.

Een M&G......? B|
 
Laatst bewerkt:
Ik sta hier nog wel met m’n blade in de OP maar m’n naam staat er dan weer niet bij, ach je kunt niet alles hebben.😔

De forumsoftware maakt van de link naar je profiel geen forumnaam aan omdat je je profiel voor iedereen hebt afgeschermd ;)

Inmiddels aangepast ;)
 
zet mij ook maar in de TS met deze foto:

full
 
Laatst bewerkt:
Maak je geen zorgen Joep, het is prima zo.
Mijn mening is gewoon alleen fireblade's in de op en geen samen voegen met bv de 600.
Dat is geen fireblade
 
Terug
Bovenaan Onderaan