Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Kreidler is jeugdsentiment,ik had een rmc/s met van die zwarte sterwielen nageltjes nieuw .
Kwam vast omdat ik zo lief was toen😇
Maar vandaag is het echt perfect motor weer dus ga hem zo uitlaten 👍
 
Kreidler is jeugdsentiment,ik had een rmc/s met van die zwarte sterwielen nageltjes nieuw .
Kwam vast omdat ik zo lief was toen😇
Maar vandaag is het echt perfect motor weer dus ga hem zo uitlaten 👍
kreidler mooi spul man
ik heb 4 nieuwe kreidler bromfietsen gereden
in 2 jaar:Y rood grijs oranje en groen
maar nu al jaren lang een rs voor de lol
als het heel heet is
dit was mijn laatste brommer
leuk spul allemaal snel
liepen harder dan de rs
maar daar heb ik nu de blade voor:Y
veel plezier rij ze
ik morgen of het moet heel heet wezen
dan een rondje op het andere spul
 

Bijlagen

  • IMG.jpg
    IMG.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Wil de vorkpoten van de SC57 dus iets door laten steken (proberen hoe dat is met insturen of dat wat lichter gaat) maar geen idee hoever je dit moet doen om dit te proberen. Iemand een idee/tips?
 
Iemand van hier? Stuurt kennisje uit Italië door… kreeg al de vraag of ik het was _O-
 

Bijlagen

  • DC8D81E8-76C9-4862-AD7B-08A388F8ACD5.jpeg
    DC8D81E8-76C9-4862-AD7B-08A388F8ACD5.jpeg
    127,1 KB · Weergaven: 45
  • E1028710-3213-43EB-96EB-FEC3385D04D5.jpeg
    E1028710-3213-43EB-96EB-FEC3385D04D5.jpeg
    123,2 KB · Weergaven: 45
Wil de vorkpoten van de SC57 dus iets door laten steken (proberen hoe dat is met insturen of dat wat lichter gaat) maar geen idee hoever je dit moet doen om dit te proberen. Iemand een idee/tips?
Ik ga er van uit dat je de zogenaamde sag goed hebt afgesteld. Als die voor en achter niet goed staan is de balans in de motor ook niet goed.

Ik zou beginnen met 2 mm en dan proberen.
 
kreidler mooi spul man
ik heb 4 nieuwe kreidler bromfietsen gereden
in 2 jaar:Y rood grijs oranje en groen
maar nu al jaren lang een rs voor de lol
als het heel heet is
dit was mijn laatste brommer
leuk spul allemaal snel
liepen harder dan de rs
maar daar heb ik nu de blade voor:Y
veel plezier rij ze
ik morgen of het moet heel heet wezen
dan een rondje op het andere spul
Toen ik een jaar of 14 was had ik een kreidler crosser, 5 bak, 70 cc, 22 mm Del Orto. Als de brandweer ging die

kreidler (3).jpeg
 
Ghetto bassie
als je ook nog op pad gaat veel plezier:Y
Thanks, had een woon-werk rit. Onverwacht wat eerder beginnen en wat later terug, dus kon ik er niet meer van maken. Maar toch er ff de deur mee uit geweest :]

MT is afgelopen week verkocht, dus alleen de SP nog om mee te cruisen :]
 
Thanks, had een woon-werk rit. Onverwacht wat eerder beginnen en wat later terug, dus kon ik er niet meer van maken. Maar toch er ff de deur mee uit geweest :]

MT is afgelopen week verkocht, dus alleen de SP nog om mee te cruisen :]
nou ik ben denk ik 2 uurtjes weg geweest
ik vond het knap warm in het pak
ik was blij dat ik weer thuis was
mooi dat je er weer 1 kwijt ben als je er vanaf :Y
 
Serieus gast ;)....gezien de tijden die je rijdt denk ik dat je afstelling wel aardig klopt en je wel weet hoe een en ander af te stellen.
Maar je had toch veren erin voor iemand die zwaarder is ?
Ff gegoogled, weet wat het is, wist niet dat SAG de andere benaming was ;)

De afstelling an sich is idd goed, voor af laten stellen door Frontrow suspensions en later op de baan de inaande en preload no wat aangepast maar idd (en dat was reeds bekend) de 100kg veren zijn gewoon te zwaar voor mijn gewicht, dus kan instellen wat ik wil, ze willen gewoon niet dieper inveren.
Ben er na gisteren wel achter datg ik hiermee niet nog het hele seizoen ga doen, want m'n bovenarmen doen nu wat de vering moet doen en dat doet zeer :+

Anyhow, wát een verschil die 5mm doorsteken en 1 tandje achter groter..! Het is nu net een 600RR op anabolen _O-
PR met 1.5 gesloopt tot 1.51.3 nu, nu die vering aanpakken en eens zien wat er nog meer inzit 8-)
 
Ik! Pitbox 8 staan we :Y
Lees je nu pas. Gisteren te druk gehad. Heb je nog wel zien rijden. Zag er goed uit. Peter haalde er toch nog een 1:54 uit gisteren. En dat met die hitte, knap hoor. Zag raceresults mijn beste tijd een 2:14 ofzo. En dat zonder transponder!! Benieuwd wie op mijn naam een transponder meekrijgt met inlevering van een rijbewijs.
 
Ff gegoogled, weet wat het is, wist niet dat SAG de andere benaming was ;)

De afstelling an sich is idd goed, voor af laten stellen door Frontrow suspensions en later op de baan de inaande en preload no wat aangepast maar idd (en dat was reeds bekend) de 100kg veren zijn gewoon te zwaar voor mijn gewicht, dus kan instellen wat ik wil, ze willen gewoon niet dieper inveren.
Ben er na gisteren wel achter datg ik hiermee niet nog het hele seizoen ga doen, want m'n bovenarmen doen nu wat de vering moet doen en dat doet zeer :+

Anyhow, wát een verschil die 5mm doorsteken en 1 tandje achter groter..! Het is nu net een 600RR op anabolen _O-
PR met 1.5 gesloopt tot 1.51.3 nu, nu die vering aanpakken en eens zien wat er nog meer inzit 8-)
Zoals gezegd zag het er best goed uit. Maar weet je zeker dat die opgepompte armen door de vering komt? Heb je er anders ook last van? Jordy had ook opgepompte armen en ik kreeg last van mijn nek terwijl ik dik boven de 2 minuten zit als instructeur. Denk dat het door de hitte komt en mogelijk deels gebrek de Coronaconditie. Gisteren mijn groepje steeds voorgehouden te blijven drinken. En wat zoutigs te nuttigen.
 
Zag er goed uit. Peter haalde er toch nog een 1:54 uit gisteren. En dat met die hitte, knap hoor.
Thanks! Ja respect voor zijn tijden, hij blijft sneller worden.
Zoals gezegd zag het er best goed uit. Maar weet je zeker dat die opgepompte armen door de vering komt? Heb je er anders ook last van? Jordy had ook opgepompte armen en ik kreeg last van mijn nek terwijl ik dik boven de 2 minuten zit als instructeur. Denk dat het door de hitte komt en mogelijk deels gebrek de Coronaconditie. Gisteren mijn groepje steeds voorgehouden te blijven drinken. En wat zoutigs te nuttigen.
Ik had geen last van opgepompte armen, gelukkig nooit eigenlijk :Y Maar zodra ik bijv. vol voor de haarbocht aanrem, duikt ie naar voren totdat de veren terug beginnen te ''schokken'' en die klappen vang je allemaal op met je schouders.. da's niet fijn (zeker niet na een schouderoperatie die na al die jaren nogsteeds beperkende factor is :+ )

Heb contact met SO Suspension nu, vering gaat los, kijken wat erin zit en dan op mij af laten stellen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan