Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Velgen + schijven 200 misschien?
Gevalletje miscommunicatie?
Lijkt me sterk dat die voor 150 je velgen spoot ,dat die dan 200 voor die kleine oppervlakken rekende.
Maar velgen zien er stukken beter uit dan de 1e keer👍.
 
Bekijk bijlage 1697761Bekijk bijlage 1697762Bekijk bijlage 1697763Bekijk bijlage 1697765

Hoever is dit spruitstuk? Heb er een tube zebraline overheen geragd, kan dit op deze manier weer een tijd mee of moet ik vast gaan kijken voor een ander spruitstuk?

Volgens mij zijn die van 1998-99 roest vrij staal? kan misschien een optie zijn als ie 1 op 1 passen 🤔.
Als je alleen met droge straten gaat rijden zal die het nog wel ff uithouden ,als je in nat en pekel gaat rijden is het dweilen met de kraan open als ze al zover heen zijn.
 
Velgen + schijven 200 misschien?
Gevalletje miscommunicatie?
Lijkt me sterk dat die voor 150 je velgen spoot ,dat die dan 200 voor die kleine oppervlakken rekende.
Maar velgen zien er stukken beter uit dan de 1e keer👍.
nee nee,echt 200 voor alleen de schijven.
was veel werk om ze af te plakken zei hij.
daarbij komt nog dat ik zelf voor de poedercoat heb gezorgd,normaal zit dat ook in die 150 euro
maar zijn kleuren waren te beperkt
 
nee nee,echt 200 voor alleen de schijven.
was veel werk om ze af te plakken zei hij.
daarbij komt nog dat ik zelf voor de poedercoat heb gezorgd,normaal zit dat ook in die 150 euro
maar zijn kleuren waren te beperkt
Dan zou ik ze afgeplakt bij hem afleveren😇👍
 
ja nu wel,maar mocht ik het toch niet je van het vinden als zon er op staat heb ik wel een nieuw kleurtje op het oog 8-)
allen is dat SUPER CHROME al tijden niet leverbaar

20211125_182656.jpg
 
Wel mooi die uitvoering🤤.
Denk dat het prijstechnisch iets minder leuk is,althans voor mijn persoontje.
En denk ook dat dat de hoofdreden is dat de supersports geen verkoop topper meer is qua aantallen.
Ben er ook bang voor; schijnt gebaseerd te zijn op de SP-uitvoering 💰💰💰
 
dat werkt niet,ze moeten eerst het hart dan stralen/schoonmaken
dan zou ik ze op moeten halen en weer terug brengen
plakken kost een half uur als je het netjes doet weet ik uit ervaring
Is het niet een idee ze zelf te spuiten met een op kleur gemaakt spuitbussie? Heb die van mijn scooter ook gedaan (alleen dan heul simpel),
Lekker opschuren, ontvetten, in de grondverf en in de lak (wellicht nog een 2k blank er overheen ofzo)?
 
Is het niet een idee ze zelf te spuiten met een op kleur gemaakt spuitbussie? Heb die van mijn scooter ook gedaan (alleen dan heul simpel),
Lekker opschuren, ontvetten, in de grondverf en in de lak (wellicht nog een 2k blank er overheen ofzo)?
Goed idee Chris. Doe ik ook met de velgen van mijn auto. Kleurcode opgevraagd en laten mengen bij Profile. Stoeprandschade plamuren na ontvetten velg, dan super glad schuren. Daarna spuitplamuur er over om dan pas te spuiten.
 
Is het niet een idee ze zelf te spuiten met een op kleur gemaakt spuitbussie? Heb die van mijn scooter ook gedaan (alleen dan heul simpel),
Lekker opschuren, ontvetten, in de grondverf en in de lak (wellicht nog een 2k blank er overheen ofzo)?
voordat de poedercoat er op zat,had ik al een spuitbus koperkleur gekocht.
uiteindelijk werkte dat niet nadat er blanke K1 lak op ging
kleur zit nu in het hart
kleurcode van POEDERCOAT bestaat niet voor in een spuitbus,zeker niet als het er 1 is met een transparante topcoat.
dit soort kleine dingen kan je zelf ook poedercoaten als je een 2ehands oven neemt,en een doe het zelf setje
maar daar moet je wel de ruimte en zin in hebben
 
voordat de poedercoat er op zat,had ik al een spuitbus koperkleur gekocht.
uiteindelijk werkte dat niet nadat er blanke K1 lak op ging
kleur zit nu in het hart
kleurcode van POEDERCOAT bestaat niet voor in een spuitbus,zeker niet als het er 1 is met een transparante topcoat.
dit soort kleine dingen kan je zelf ook poedercoaten als je een 2ehands oven neemt,en een doe het zelf setje
maar daar moet je wel de ruimte en zin in hebben
Wat was het probleem dan toen er blanke lak op ging? Ik werk ook altijd met K1 en heb daar nooit last mee.

Dacht dat een kleurcode voor een kleur stond ongeacht welk materiaal je gebruikt. Dus niet begrijp ik.
 
Wat was het probleem dan toen er blanke lak op ging? Ik werk ook altijd met K1 en heb daar nooit last mee.

Dacht dat een kleurcode voor een kleur stond ongeacht welk materiaal je gebruikt. Dus niet begrijp ik.
de koperkleur werd donkerder toen ik de blanke lak er op had gespoten.
bij deze kleur poedercoat gaat er eerst een BASECOAT op,en door de transparante TOPCOAT komt pas de werkelijke kleur naar boven.
het is dus niet 1 kleur,zie het maar als een toverbal })
 
Zo, kuipdelen uit China zijn binnen. Straks ophalen. Wanneer ze gemonteerd worden hangt nog even af van de beschikbare tijd. Maar tot april tijd genoeg. Die Corona zal ook wel tot dan duren dus genoeg gelegenheid om thuis werken werken. ;)
 
Opgehaald en gecontroleerd. Ziet er redelijk tot goed uit. Wat slecht spuitwerk op voorspatbord maar dat valt toch weg. Benieuwd naar de pasvorm. Maar dat is voor later.
 
Opgehaald en gecontroleerd. Ziet er redelijk tot goed uit. Wat slecht spuitwerk op voorspatbord maar dat valt toch weg. Benieuwd naar de pasvorm. Maar dat is voor later

Opgehaald en gecontroleerd. Ziet er redelijk tot goed uit. Wat slecht spuitwerk op voorspatbord maar dat valt toch weg. Benieuwd naar de pasvorm. Maar dat is voor later.
Top, voor welke had je besteld? De 1000 of de 954rr? Heb je een plaatje bij het praatje 😊
 
Zo, kuipdelen uit China zijn binnen. Straks ophalen. Wanneer ze gemonteerd worden hangt nog even af van de beschikbare tijd. Maar tot april tijd genoeg. Die Corona zal ook wel tot dan duren dus genoeg gelegenheid om thuis werken werken. ;)
Ben benieuwd en hopelijk past het allemaal lekker! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan