Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, had ik inderdaad in de Blade gemonteerd. Filters zijn gewoon schoon te maken met dat spul waar ze ook cross motor filters mee schoonmaken en daarna weer invetten ook met spul van cross motoren.vorige week wat onderhoud gedaan aan mijn blade.
wilde weten hoe het stond met luchtfilter en bougies.
tank eraf beetje ,gedoe met de slangen..bovenste kap van het luchtfilterhuis eraf en verrassing .
op het eerste gezicht zag het eruit als een maqyver job.maar een uurtje zoeken op het net, waar ik eerst op de viking mod terecht kwam.
een soort budget tune..
vond ik later de factory pro kit, niet slecht was way back de beste tune up.
ik vond ze al goed op het gas reageren. niets van wat in tests als dip in het middengebied omschreven werd.
ik denk dat ik het maar zo laat. overwoog eerder een tovami kit.
Bwoooop, bwoooop, bwooooooooooop, enzDeze had Perry ook op de fireblade zitten die ik van hem heb overgenomen. Samen met de ontstekingvervroeger geeft dit ook een super goede gasreactie. En een lekker inlaat geluid.
Ontstekingsvervroeger is moeilijk te vinden, ik had mazzel op eBay.hee top nog iemand met de kit.
ja het inlaatgeluid was ik vergeten , dat is zeker een heerlijke worrrrkk sound.
trouwens officieel heet het apk , staat denk ik voor airbox power kit.
Mja dat viel dus wel me, want zelfs met 125pk en een lichte sport fiets als de sc50 kan je natuurlijk hard zat in de basis als je een beetje kan sturen, het is vooral het eindschot boven de 8000 toeren wat je mist en onderin liep hij ook niet zo lekker, stotterde wel eens net of hij verzoop. Maar vanaf 3000 toeren reed hij opzich verder oké, alleen bij 220km/h was de koek een beetje op, een sc28 kwam ik maar net voorbij op vermogenOef dat is ook niet een klein beetje te weinig. Kreeg je 'm nog wel normaal de bochten door dan? Dat moet toch echt super kak hebben gereden dan?
Inmiddels zijn bij mij de nieuwe remblokjes ingesleten op de remschijven en jawel, zonder enige moeite inmiddels 2,5 slag! Wat kun je soms blij zijn met de kleine dingetjes
Ik doelde ook meer op dat dit niet de versie is met de ronde koplampen. Die zijn meer gewild.valt wel mee.. Al is dit natuurlijk wel een beetje duur voor een '94er.. Ze zijn er overigens nóg gekker, maar dan met de ronde koplampen SC28..
klikkerdeklik
Denk dat ik mijn blades maar inpak en opberg. Leuke investering voor de (klein)kinderen.Ik doelde ook meer op dat dit niet de versie is met de ronde koplampen. Die zijn meer gewild.
Of je kan goed onderhandelen. Maar een SC57 voor 5200 in 2014 was wel een hele mooie prijs. Zie ook die nu voor meer dan 6000 staan.Prijzen zijn al jaren stabiel lijkt het. Kocht mijn SC57 2006 in 2014 particulier voor 5200,-.
De prijzen liggen nu ook rond de 5000.
Heb er aardig wat af kunnen lullen, de vorige eigenaar wilde er ook snel vanaf. Stopte met motorrijden.Of je kan goed onderhandelen. Maar een SC57 voor 5200 in 2014 was wel een hele mooie prijs. Zie ook die nu voor meer dan 6000 staan.
Goeie genade, 10k........wel bijna nieuw als die km stand klopt.Neem deze bijvoorbeeld.
Honda Repsol 2. Hand Bestzustand CBR1000RR SC57 Fireblade ZX10
Verkauft. Viele Grüße Matthias,Honda Repsol 2. Hand Bestzustand CBR1000RR SC57 Fireblade ZX10 in Hagen - Hagenwww.deparking-moto.be
Ik heb tot nu toe nog geen enkel exemplaar van het laatste model zien rijden. Zie sowieso weinig supersports; iedereen wil naked .Heeft iemand een idee of er al 30th anniversary editions uitgeleverd zijn? Of wanneer ze komen?
En ik zoek nog een heeeele mooie rechter spiegel voor een sc28, mocht iemand die hebben dan hoor ik het graag.
Zit wat in, maar dan moet je geen Ducati Streetfighter willen .Denk dat dat meer aan de prijs ligt.
Een naked kost de helft van een supersport.
18000? Daar kan je tegenwoordig ook al een mooie antraciete SP1 voor kopen…Niks mis met die prijzen.
Ik heb ook Fireblades te koop. Je kunt kiezen uit een SC50 of een SC57. De SC50 is van 2002 en heeft net 60k km gereden. Ziet er nagelnieuw uit en alle onderdelen zijn z.g.a.n. Vraagprijs is 9.000 euro. Zoek op internet naar SC28 die ouder en duurder is. Dan zie je dat dit een koopje is. Voor de SC57 uit 2007 geldt hetzelfde verhaal. Heeft 40k km gelopen. Vraagprijs is 9.500 euro. I.v.m de eerder genoemde SC28 is ook dit een koopje. Mocht je beide blades in één koop willen kopen dan kost je dit maar 18.000 euro.
Gloednieuwe supersports is wel een zeldzaamheid tegenwoordig... heb wel al een paar keer de nieuwe rsv4 gezien maar nog nooit de blade