Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Tegen absurde prijs? Gaat rap de gekheid van de vtr SP undertrays achterna..

50 euro, dus heel blij mee, bij mij is er een klein stukje af en bij mijn andere sc28 is die compleet vergald. Ik zoek er dus nog een.

Ik heb een paar jaar geleden een sp undertail weggegeven :z

En dan te bedenken dat ik in dat stuk plastic toentertijd een zaag heb gezet en van een stukje aluminium een kentekenplaathouder er op gezet had.

En velen met jou haha
 
Nee die heb ik nog niet! Die staat nog wel op het lijstje. Het zoeken vind ik altijd leuk om te doen. De puntjes op de i voor deze sc28.
IMG_20220314_160451.jpg
 
#metoo ! Ik ga volg.week mijn kuipset halen van de ‘95 tiger (eindelijk het belletje gehad) en dan langzaamaan mij richten op de ‘93.. kan uren verdwalen in de zoektocht naar nét dat ene originele onderdeeltje...
 
Al uitverkocht? Damn da's snel dan... Las ergens dat ze 30K aan ponden moesten gaan kosten, da's wel een stevige prijs... Anderzijds, persoonlijke overhandiging door McPint zelf tijdens een feestje bij de importeur én een vloermatje erbij... ;)

Overigens dit jaar live mogen aanschouwen op Man, maar blijft een schitterende editie..😍😍
 
Grote blij!
Vandaag set opgehaald van de spuiter, alles origineel en in de juiste kleuren. klaar om nieuwe OEM stickers te plakken, te monteren met nieuwe boutjes, moertjes e.d.
IMG_0002.jpg

Blijkt alleen dat gisteren bij het opstarten, de fireblade niet mooi rond loopt..;( Wss de carbu's die niet meewerken na enkele maanden stilstand (ondanks Vpower). Dat eerst maar eens oplossen, voordat het kuipwerk gemonteerd wordt..
 
Grote blij!
Vandaag set opgehaald van de spuiter, alles origineel en in de juiste kleuren. klaar om nieuwe OEM stickers te plakken, te monteren met nieuwe boutjes, moertjes e.d.
Bekijk bijlage 1824864

Blijkt alleen dat gisteren bij het opstarten, de fireblade niet mooi rond loopt..;( Wss de carbu's die niet meewerken na enkele maanden stilstand (ondanks Vpower). Dat eerst maar eens oplossen, voordat het kuipwerk gemonteerd wordt..
HONDA en CBR er op laten spuiten of zijn dat stickers?
 
@Cas : M'n volgende projectje, ligt nu nog op de zolder verpakt in dekens (tegen de UV straling)... NIEUWE set, opgeduikeld in Zwitserland..
IMG_0008.JPG

Druk bezig om er nog het e.e.a. bij te zoeken, al heb ik sommige dingen ook al (incl. de, nog nieuwe, spatbordverlenger die er standaard bij komt)
IMG_1070.JPEG

Als ik 1 demper gebruik voor de '93, blijft er nog ruimte voor een zwarte '92.. O-)

En laat ik het helemaal nog maar niet hebben over de 2e kuipenset in "Beige sandy metallic" die nu bij de spuiter ligt.. De ene set opgehaald, een andere bij elkaar gezocht en gaat geheel in YR125M, ofwel het beige, gespoten worden. Daarna voorzien van wellicht de beste imitatieset stickers die er bestaan, al ben ik er nog niet 100% over uit..)
 
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het allemaal wordt.

Ik heb ook nog twee van die zwarte dempers maar in slechte staat, die moeten nog eens opgeknapt worden...
En nog wat motoren staan er geduldig te wachten _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan