Dat is laag. Ik rij meestal met 2.2 en 2.1afgelopen vrijdag 2.0 voor en 1.9 achter en op met hogere temperaturen (25+) 1.9 voor en 1.8 achter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is laag. Ik rij meestal met 2.2 en 2.1afgelopen vrijdag 2.0 voor en 1.9 achter en op met hogere temperaturen (25+) 1.9 voor en 1.8 achter
Ik had op midland vorig jaar het gevoel van een glijdende achterband (s22 ook). Mogelijk mijn onervarenheid (hoe hoort het te voelen plat in de bocht als je probeert de knie aan de grond te krijgen) in combinatie met verkeerde afstelling van de vering. Maar denk nu zeker ook te harde bandenspanning. Dat is als jouw waardes koude waardes betreft. Wel wat lucht afgelaten toen, maar wellicht toch nog een te hoge bandenspanning gehad. Had ze thuis koud op 2.5 en 2.9 gezet. Het was die dag goed warm ook nog. Op het circuit na eerste sessie teruggezet naar ik meen 2.5 warm (achter) maar weet het niet meer zeker.afgelopen vrijdag 2.0 voor en 1.9 achter en op met hogere temperaturen (25+) 1.9 voor en 1.8 achter
Rij bij "normaal" gebruik en afhankelijk van de buitentemperatuur ook met 2.3/2.4 voor en 2.7/2.8 achterIk had op midland vorig jaar het gevoel van een glijdende achterband (s22 ook). Mogelijk mijn onervarenheid (hoe hoort het te voelen plat in de bocht als je probeert de knie aan de grond te krijgen) in combinatie met verkeerde afstelling van de vering. Maar denk nu zeker ook te harde bandenspanning. Dat is als jouw waardes koude waardes betreft. Wel wat lucht afgelaten toen, maar wellicht toch nog een te hoge bandenspanning gehad. Had ze thuis koud op 2.5 en 2.9 gezet. Het was die dag goed warm ook nog. Op het circuit na eerste sessie teruggezet naar ik meen 2.5 warm (achter) maar weet het niet meer zeker.
Rij je bij normaal gebruik met de voorgeschreven bandenspanning (2.5 en 2.9)?
Idd je moet natuurlijk wel warmte in de band rijden en daar had een maatje van me die voor het eerst op Assen was wat problemen mee en die hebben we dus iets harder gepompt (2.1/2.2) voor de volgende sessie maar ik rijd rond de 2 minuten en dan worden ze echt wel warm!Vergeten jullie de rondetijden niet mee te nemen, als je 2:25 rijdt is 2 bar in de banden weer geen goed plan.
Lekker man!Vandaag heerlijk ritje gemaakt, helaas nog moeten schuilen voor de regen. Dat betekent dus mooi de tijd om nog wat plaatjes te schieten.
Balen van de regen! Gisteren ook weg geweest ivm voorspelde regen vandaag. Maar die bleef zo lang weg dat ik toch nog gegaan ben.Lekker man!
ik ben heb gisteren een lekker rondje gereden, wilde vanavond ook maar nu stort regen helaas.
Wel ruitje heb jij op je fiets? Die wil ik namelijk ook .
Ik heb de z-racing, dark smoke 1665f van Puig als ruitje.
Graag gedaan! Het misstaat hem zeker niet !Top dankjewel heb er nu een MRA ruitje opzitten op zich niet verkeerd maar loopt plat af aan de bovenkant ipv rond.
Die puig ziet er net even wat meer sexy uit.
Klopt, je hebt ook de dogbone en 3hoekplaatjes van de 954 nodig, anders gaat het niet. En ook de ophanging van het frame naar de swingarm, die is iets anders dan die van de sc44.Is wat rigoureus, maar ik meen dat er hier zijn (geweest) die vanwege die reden de achterbrug swap gedaan hebben van een 954, volgens mij is @srad-rob daar eentje van. Of dat prijzig is en of dat 1 op 1 past, weet ik niet, heb er nog naar gezocht, maar kon er zo gauw geen info over vinden.
Gaan we nou krijgen, is dat dezelfde brommert als die Laguna Seca versie?Klopt, je hebt ook de dogbone en 3hoekplaatjes van de 954 nodig, anders gaat het niet. En ook de ophanging van het frame naar de swingarm, die is iets anders dan die van de sc44.
Yeps heb afgelopen winter niet stilgezetenGaan we nou krijgen, is dat dezelfde brommert als die Laguna Seca versie?
Aardig gek, staat me wel iets bij dat iets niet helemaal goed gegaan was (omvallen, schuivertje oid?) waardoor er schade aan de kuipen was? Of ben ik nou in het warretje met iemand anders? Ziet er wel netjes uit, lekker rechtop zitten ookYeps heb afgelopen winter niet stilgezeten
Klopt, eerst was de versnellingsbak in elkaar gedraaid, kleine 2 jaar terug. Toen nieuw blok opgebouwd, waar de thermostaat niet goed van was, deze vervangen, en is er een klein schroefje van het luchtfilter in het gasklephuis gevallen zonder dat ik dat doorhad... gevolg scheve klep (gelukkig alleen dat)Aardig gek, staat me wel iets bij dat iets niet helemaal goed gegaan was (omvallen, schuivertje oid?) waardoor er schade aan de kuipen was? Of ben ik nou in het warretje met iemand anders? Ziet er wel netjes uit, lekker rechtop zitten ook