Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Mooi machine de 2020, maar vind de kont te kort en vind het jammer dat de demper weer op de oude manier zit gemonteerd
 
Mooi machine de 2020, maar vind de kont te kort en vind het jammer dat de demper weer op de oude manier zit gemonteerd
Dat vind ik nou ook, vond bij de sc59 vooral de Taylormade demper echt erg sexy. Die loopt mooi over in de onderkuip en steekt niet uit :9
hqdefault.jpg
 
Genoeg om aan te sleutelen dus. Wil je iets moois hebben zul je het naar Ghetto Bassie moeten brengen. Die weet aan elke fiets wat moois te pimpen.
Heb afgelopen donderdag eindelijk mijn buitenpoten, doppen en verstellers teruggekregen van HK. Zijn ook gelijk weer opgehaald om morgen weer in elkaar gezet te worden. *O*
Resultaat is echt stukken mooier dan het was (moet wel ff een poetslapje overheen :P), glanszwart geeft een "diepere" kleur zwart dan de matte versie en matched beter met de zwarte radiale asopnemers. Ik kan niet wachten tot alles weer gemonteerd is *D
IMG-20200220-WA0013.jpg

IMG-20200220-WA0014.jpg

IMG-20200220-WA0015.jpg
 
Heb afgelopen donderdag eindelijk mijn buitenpoten, doppen en verstellers teruggekregen van HK. Zijn ook gelijk weer opgehaald om morgen weer in elkaar gezet te worden. *O*
Resultaat is echt stukken mooier dan het was (moet wel ff een poetslapje overheen :P), glanszwart geeft een "diepere" kleur zwart dan de matte versie en matched beter met de zwarte radiale asopnemers. Ik kan niet wachten tot alles weer gemonteerd is *D
Bekijk bijlage 1468547
Bekijk bijlage 1468548
Bekijk bijlage 1468549
Had de foto's al gezien in jouw topic. Likkebaardend lekker. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 
Heb afgelopen donderdag eindelijk mijn buitenpoten, doppen en verstellers teruggekregen van HK. Zijn ook gelijk weer opgehaald om morgen weer in elkaar gezet te worden. *O*
Resultaat is echt stukken mooier dan het was (moet wel ff een poetslapje overheen :P), glanszwart geeft een "diepere" kleur zwart dan de matte versie en matched beter met de zwarte radiale asopnemers. Ik kan niet wachten tot alles weer gemonteerd is *D
Bekijk bijlage 1468547
Bekijk bijlage 1468548
Bekijk bijlage 1468549
Mooie kleur nagellak heb je ook, bijna net zo mooi als de buitenpoten! :+
 
Tsjonge, van een mening over opvoeren van een motor en het dan hebben dat je vrouw niet kan rijden. Verkeerde rijschool gehad? Om dan maar gelijk te gaan ruilen? Een goede rijschool of samen erop uit gaan kan helpen. Veel dijkweggetjes of bochtjes wil wel helpen.
Mijn vrouw heeft geen rijbewijs maar om haar daarom in te ruilen?
Als jij er maar goed op kunt rijden hoeft zij geen rijbewijs te hebben...
 
Ik ben benieuwd of Zandvoort na de renovatie qua veiligheid voor motorrijden een upgrade heeft gekregen. Ik heb er een paar keer met de motor gereden, maar de staat van het circuit en het gebrek aan uitloop/marge heeft me doen besluiten er niet meer te rijden. Wellicht na de upgrade ooit weer een keer een circuitdagje doen (aangezien het bij mij om de hoek is) :Y
Ben het helemaal met je eens. Mooi circuit qua lay-out... maar staatsgevaarlijk. De laatste bocht voor start finish kom je met 200+ op anderhalve meter langs een betonwand.

Ik heb het daar ook maar gelaten voor wat het is. Wel mooie herinneringen daar...
 
:W maar weer ff berichtje van mijn kant.


Bah wat balen -O-
Ik koester het echt dat ik nog originele kuipen heb liggen, helaas ook wel met wat plekjes, maar in de basis schadevrij.
Wist niet dat 't helemaal niet meer te krijgen was trouwens. Hopelijk vind je tweedehands wat, of via hier? Anders eBay kleinanzeigen? Soort Duitse marktplaats.... als ik wat tegenkom zal ik het hier zeker even melden.


Heb samen met vriendlief een oude Iveco camper aangeschaft die wat TLC nodig heeft, met plek voor 2 motorfietsen.
Dit jaar eindelijk weer lekker op de camping. Vorig jaar 10 dagen Corsica gedaan met auto(zonder motor) en dat was echt... heel mooi, maar niet hetzelfde als met motor :+



Laadvermogen voor 2 motoren. Is een oude bus van ex crossteam, is dus al ingericht en klaar om mee op pad te gaan. Alleen is ie ook jaren niet schoongemaakt, onderhouden, en ga ik de kussens ga ik morgen zelf opnieuw bekleden, vloertje heb ik al nieuw zeil in gelegd, zodra ie terug is van de garage(waar ie nu staat voor APK) ga ik denk ik 't keukentje overschilderen. Hier kun je nog wat meer foto's vinden: klik hier

Ondertussen proberen de SD weer klaar te krijgen. Waterpomp was lek(standaard onderhoud bij die dingen :+ ), en de Blade heb ik na Cartagena in de hoek gezet en nog niks aan gedaan.
Zodra de KTM klaar is ga ik die weer terugbouwen en ook even wat liefde geven.
Hier nog wat foto's van Cartagena, onwijs naar m'n zin gehad, veel gereden, wat bezig geweest met remmen en rempunten. Ben ik in de loop der jaren, en ook door het vele rijden op straat ' verleerd'. Laatste circuitdag was in 2018 bij de heetste dinsdag van het jaar(40 graden plus), toen het remmen/pushen maar even gelaten voor wat het was...)
Ook heb ik met de Blade (op circuit) problemen gehad met remmen, gelukkig nu met de 600rr rempomp geen problemen meer. Wel een set remblokken aan stront na 3 dagen circuit :+

Zal jullie nog even lekker maken met wat foto's O-)

49366922923_085bfcf709_k.jpg

49367421451_9dbc06a518_b.jpg

49367633097_1590d9f5d6_b.jpg

49378603852_2fbc947041_b.jpg

49378604547_7a804c615c_b.jpg

49378405126_2e6b9fd77e_b.jpg


En nou hopen dat 't gauw weer voorjaar is, zonder pekel, wind storm regen, je weet wel.
Heet jouw vriend Raoul?
 
Ben het helemaal met je eens. Mooi circuit qua lay-out... maar staatsgevaarlijk. De laatste bocht voor start finish kom je met 200+ op anderhalve meter langs een betonwand.

Ik heb het daar ook maar gelaten voor wat het is. Wel mooie herinneringen daar...
Arie Luyendijk (of Bos Uit) is zeker link als je vanaf Kumo 1 bocht wil maken het rechte eind op. Maar op CPZ heb je dat op wel meer punten. Hugenholz is ook zo'n punt.

Ondanks dat Assen een echt motorcircuit is vond ik CPZ toch leuker om te rijden. Of dat straks ook zo is moet nog blijken. 13 mei maar meemaken dan.
 
Arie Luyendijk (of Bos Uit) is zeker link als je vanaf Kumo 1 bocht wil maken het rechte eind op. Maar op CPZ heb je dat op wel meer punten. Hugenholz is ook zo'n punt.

Ondanks dat Assen een echt motorcircuit is vond ik CPZ toch leuker om te rijden. Of dat straks ook zo is moet nog blijken. 13 mei maar meemaken dan.
Scheivlak is de mooiste bocht van het circuit... blind erdoor knallen.

G e i l
 
Wow Chris, ziet er netjes uit, jammer dat die carbon snorkel niet in het zicht zit... dat vind ik eigenlijk nog veel mooier :)

Mijn carbon upgrade deze winter waren carbon heelplates :') Ik zit wel te dubben over carbon air intakes voor de 929, maar ik zou niet weten waar ik die moet vinden (voor een redelijke prijs). Ik herinner me iets van Carbonking oid uit de UK.. maar verder..?? iemand suggesties?
 
Wow Chris, ziet er netjes uit, jammer dat die carbon snorkel niet in het zicht zit... dat vind ik eigenlijk nog veel mooier :)

Mijn carbon upgrade deze winter waren carbon heelplates :') Ik zit wel te dubben over carbon air intakes voor de 929, maar ik zou niet weten waar ik die moet vinden (voor een redelijke prijs). Ik herinner me iets van Carbonking oid uit de UK.. maar verder..?? iemand suggesties?
Misschien Carbonadi uit Duitsland? Daar hebben ze wel het eea voor de SP, wellicht ook nog wat voor de blade. Zit ook op Ebay.de...
 
Terug
Bovenaan Onderaan