Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ik vind ze alleen nog met schade


Of heel duur:


Ik heb aan de hand van dit verhaal ook eens nagedacht van wat als die om wat voor reden dan ook eens schade krijgt.
Dus ben aan het zoeken gegaan naar reserve delen en heb een meer dan totaal set gevonden in mijn kleurstelling met schade en nog tig losse onderdelen.
Een totaalprijsafspraak gemaakt en morgen komen er 3 grote dozen a ruim 10 kg per stuk mijn kant op.
Heb al kontakt gehad met fzrene en gaat allemaal goed komen.
Dat wil zeggen dat ik over een afzienbare tijd 2 kompleet nieuwe onbeschadigde kappensets heb.
En trouwens ook een complete ABS set gekocht al heeft de mijne standaard geeneens ABS:-)
Misschien dat de draadboom er al standaard op voorbereid is.
 
Ik heb aan de hand van dit verhaal ook eens nagedacht van wat als die om wat voor reden dan ook eens schade krijgt.
Dus ben aan het zoeken gegaan naar reserve delen en heb een meer dan totaal set gevonden in mijn kleurstelling met schade en nog tig losse onderdelen.
Een totaalprijsafspraak gemaakt en morgen komen er 3 grote dozen a ruim 10 kg per stuk mijn kant op.
Heb al kontakt gehad met fzrene en gaat allemaal goed komen.
Dat wil zeggen dat ik over een afzienbare tijd 2 kompleet nieuwe onbeschadigde kappensets heb.
En trouwens ook een complete ABS set gekocht al heeft de mijne standaard geeneens ABS:-)
Misschien dat de draadboom er al standaard op voorbereid is.
Dat is gaaf. Kan je nog eens wisselen van set...


Ik had een volledige set, had er grootse plannen mee. Maar door weinig tijd om ermee aan de bak te gaan, weinig zin wanneer ik wel tijd had en ook omdat het in de weg begon te liggen, uiteindelijk toch maar weer verkocht.
Heb nu wel weer lekker de ruimte, maar toch ook wel een beetje spijt dat ik het weggedaan heb. Nu mijn SP klaar aan het geraken is, heb ik niets meer om handen |(
 
Laatst bewerkt:
Dat is gaaf. Kan je nog eens wisselen van set...


Ik had een volledige set, had er grootse plannen mee. Maar door weinig tijd om ermee aan de bak te gaan, weinig zin wanneer ik wel tijd had en ook omdat het in de weg begon te liggen, uiteindelijk toch maar weer verkocht.
Heb nu wel weer lekker de ruimte, maar toch ook wel een beetje spijt dat ik het weggedaan heb. Nu mijn SP klaar aan het geraken is, heb ik niets meer om handen |(

Paar keer op gaan rijden en verkopen. Dan zoeken naar nieuwe project motor ;)
 
@Electrric94 .. ik heb mijn kuipset (wel al 5 jaar terug) verkocht aan Nick84 .. nadat ik hem had omgegooid na een wheelie :(
maar dat was aan de andere kant.. wellicht kan hij je nog helpen aan die delen. Ik had namelijk de zelfde kleurstelling als jij, en kuipdelen waren op die glijschade in nieuwstaat.
 
Dat is gaaf. Kan je nog eens wisselen van set...


Ik had een volledige set, had er grootse plannen mee. Maar door weinig tijd om ermee aan de bak te gaan, weinig zin wanneer ik wel tijd had en ook omdat het in de weg begon te liggen, uiteindelijk toch maar weer verkocht.
Heb nu wel weer lekker de ruimte, maar toch ook wel een beetje spijt dat ik het weggedaan heb. Nu mijn SP klaar aan het geraken is, heb ik niets meer om handen |(
Ik heb nog wel een sc33 staan waar je mee aan de bak kunt ;)
 
@Electrric94 .. ik heb mijn kuipset (wel al 5 jaar terug) verkocht aan Nick84 .. nadat ik hem had omgegooid na een wheelie :(
maar dat was aan de andere kant.. wellicht kan hij je nog helpen aan die delen. Ik had namelijk de zelfde kleurstelling als jij, en kuipdelen waren op die glijschade in nieuwstaat.

Ah ik ga hem straks even een berichtje sturen! Thanks! :t
 
Na lang genoeg op de betonvloer gezeten en gelegen te hebben, vandaag toch maar een motorbrug aangeschaft.
€ 375.10 , had ik veel eerder moeten doen.....

20200228_140114.jpg


20200228_143905.jpg
20200228_150110.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben jaloers op de ruimte én de brug.... :}

Prijs is best netjes zeg, waar heb je die vandaan?
Haha thanks, ik hoor 't wel eens vaker. :t

 
Laatst bewerkt:
nou nog even z'n beugel er op en je knal hem er zo in
 

Bijlagen

  • 15f9m8dE-1382789674-e959f0f3208d0afd2e01c0e33968436f.jpg
    15f9m8dE-1382789674-e959f0f3208d0afd2e01c0e33968436f.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 4
Met de huidige setup kan die z'n voorwiel (en zelfs veerpoten) wisselen, ook best handig. :)
dat doe ik met de losse inrijklem
het is niet de bedoeling dat het wiel er weken uitblijft
dan zet ik hem er wel even naast
of ik hang hem aan de balk en laat de brug wat zakken:Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan