Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Best heel lang aan het zoeken en twijfellen geweest, hoop drukte vd winter gehad.. maar heb het dan eindelijk rond kunnen maken..

Een 954rr komt deze kant op.
Zo goed als blind gekocht, 2 slechte fotos gezien, niet horen lopen, niet in het echt gezien..

Het js een 2002 volgens mij (rode top zwart onder) met tussen 42 en 45.000km erop,

Net groot onderhoud gehad incl kleppen vorige zomer, staat op vrij nieuwe pilot power bandjes, en ik kan haar pas over 6 weekjes ophalen..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190224_181034.jpg
    Screenshot_20190224_181034.jpg
    125,8 KB · Weergaven: 8
Best heel lang aan het zoeken en twijfellen geweest, hoop drukte vd winter gehad.. maar heb het dan eindelijk rond kunnen maken..

Een 954rr komt deze kant op.
Zo goed als blind gekocht, 2 slechte fotos gezien, niet horen lopen, niet in het echt gezien..

Het js een 2002 volgens mij (rode top zwart onder) met tussen 42 en 45.000km erop,

Net groot onderhoud gehad incl kleppen vorige zomer, staat op vrij nieuwe pilot power bandjes, en ik kan haar pas over 6 weekjes ophalen..
Gefeliciteerd. Hoop dat je een goede koop hebt gedaan.

Voor de liefhebber; ik weet ook zo'n 2002 Blade te koop. Rond de 60k gelopen met een paar extra's erop.

En zelf heb ik ook wat onderdelen die op een 2002 Blade passen. Veel garage onderdelen en wat spul dat ik ooit gekocht heb maar nooit gemonteerd.
 
Gefeliciteerd. Hoop dat je een goede koop hebt gedaan.

Voor de liefhebber; ik weet ook zo'n 2002 Blade te koop. Rond de 60k gelopen met een paar extra's erop.

En zelf heb ik ook wat onderdelen die op een 2002 Blade passen. Veel garage onderdelen en wat spul dat ik ooit gekocht heb maar nooit gemonteerd.

Dank je,

Enige wat er is, is een knipperlicht die niet mooi meer is, een originele, deze vervang ik direct alle 4 voor leds.
En wil er ook een andere demper voor hebben, er zit nu een 2brothers in, dat is vragen om een wok melding zonder killer .
Wel word de originele bazooka meegeleverd, dus zal tijdelijk met de originele moeten rijden
 
Leg dat maar uit aan Erikje.

Ik kan uiteraard niet in de portomomonnee/situatie kijken van @erikje maar ik zou hem ook lekker laten staan.

Mijn motor maakt de laatste tijd ook niet zoveel kilometers per jaar en de meeste daarvan zijn op het circuit. Toch laat ik hem lekker in de verzekering en wegenbelasting, als ik wél een keer wat tijd heb kan ik hem ook gewoon pakken wanneer het mij uitkomt :t
 
Tsja, verzekering, wegenbelasting en vooral ook heel veel ruimte die ik eigenlijk ook niet heb, daarnaast heb ik een bruiloft te financieren en leg ik liever m'n dak vol PV :-)
 
Laatst bewerkt:
Best heel lang aan het zoeken en twijfellen geweest, hoop drukte vd winter gehad.. maar heb het dan eindelijk rond kunnen maken..

Een 954rr komt deze kant op.
Zo goed als blind gekocht, 2 slechte fotos gezien, niet horen lopen, niet in het echt gezien..

Het js een 2002 volgens mij (rode top zwart onder) met tussen 42 en 45.000km erop,

Net groot onderhoud gehad incl kleppen vorige zomer, staat op vrij nieuwe pilot power bandjes, en ik kan haar pas over 6 weekjes ophalen..

Mooi*O*,ik heb ook dat model in die kleur gehad,een fijne motor.:Y
 
kan jij een verzekeraar aanbevelen?
ik bedoel, dat stadium komt ook binnenkort hier,

Ik zit bij Fidus, een tussenpersoon. Ik weet even niet wat het precies is voor WA+opzittende verzekering voor mijn 2007 Blade, omdat ik het in een keer betaal samen met auto verzekering. Volgens mij EUR 180 per jaar? Kan dat? Ik heb volledig no claim opgebouwd.
 
Vraagje: ik wil graag een USB lader monteren op mijn 929 nu vraag ik me af waar ik het beste de stroom vandaan kan halen zodat deze mee gaat met het contact. Heeft iemand hier een gouden tip?
 
Vraagje: ik wil graag een USB lader monteren op mijn 929 nu vraag ik me af waar ik het beste de stroom vandaan kan halen zodat deze mee gaat met het contact. Heeft iemand hier een gouden tip?

Ik zou hem aansluiten op je verlichting alleen de +draad en de -draad op je frame of dergelijk, heb ik met mijn TomTom ook gedaan.
gaat dan aan/uit op contact en heb je geen stroom verlies!!
 
Vraagje: ik wil graag een USB lader monteren op mijn 929 nu vraag ik me af waar ik het beste de stroom vandaan kan halen zodat deze mee gaat met het contact. Heeft iemand hier een gouden tip?

De mijne heb ik afgetapt van het knipperlicht. Net achter de console. Heb er handvat verwarming op, een USB lader en een Garmin lader. Werkt prima.*O*
 
De mijne heb ik afgetapt van het knipperlicht. Net achter de console. Heb er handvat verwarming op, een USB lader en een Garmin lader. Werkt prima.*O*

Naja dat is de groove samenvatting. Achter de teller van @Electrric94 zit een relais die aangestuurd wordt door contactstroom naar het knipperlicht relais. Voor de stroom zelf loopt een apart gezekerde stofzuiger kabel door zijn motor heen. Klein beetje werk, maar o zo netjes 8-)

- Kapitein soldeer :+
 
Te koop? Zo ja, wat? :)
Originele uitlaat compleet, Devil carbon bolt-on, handvatverwarming, zijpanelen kuip, originele spiegels, kuipruitjes origineel, donker en licht getint, blauw voorspatbord met witte sterren, kontje, blauw deksel voor op kontje, en nog meer. Zomaar uit het hoofd.
 
Originele uitlaat compleet, Devil carbon bolt-on, handvatverwarming, zijpanelen kuip, originele spiegels, kuipruitjes origineel, donker en licht getint, blauw voorspatbord met witte sterren, kontje, blauw deksel voor op kontje, en nog meer. Zomaar uit het hoofd.

toevallig ook een aftermarket rem/schakelset
 
Terug
Bovenaan Onderaan