Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Oh dan zal ik dat nog een keer proberen, mijn blade heeft een PC3 usb en ik kreeg het toen niet voor elkaar :z
 
Er zitten er zelfs 3 daar bedacht ik me ineens :) die met dat blauwe logo bestaat al heel lang toch ?
Doen volgens mij Aripech ?
 
Grappig, een discussie over de PC. Zonder dit te weten deze week wat dingetjes opgevraagd bij Ruud Fredriks, Tovami Goes.
De volgende twee berichtjes:

Hoi Paul, een CBR954 kan helaas niet direct in de ECU, wel met een powercommander. Voordeel daarvan zou weer zijn dat er evt vrij gunstig een quickshifter opgezet kan worden. Groeten

en

Hoi, 420 inc btw voor de powercommander, dan krijg je van ons de O2 eliminator erbij (normaal 20euro), de quickshifter sensor 125 en voor het inbouwen en afstellen op de testbank 135
🙂


Kort maar krachtig.
 
Vandaag eindelijk tijd gehad om te de motor uit de stalling te halen.
Loop de motor na en wat blijkt. Ik mis de olievuldop.

Van de winter heb ik de olie vervangen en heb de dop erop gedraaid. Kan het ook helaas nergens vinden in de stalling.

Heeft iemand een kunstof olievuldop (m20x2.5mm) over? Ik wil het graag tegen een vergoeding overnemen.

Op korte termijn kan ik alleen maar cnc gedraaide doppen of doppen met oliethermometer vinden.
 
PC 3 usb kan dat gelukkig wel.
Mooiste is PC 5 en autotune module. Dan nog ff een wide band lambda sonde moer op je uitlaat lassen en klaar ben je.
Wel eerst ff je spaarvarken stuk meppen :+

let wel, dat je niet zomaar een (M12 ?) rvs moer erop last.. het draad van de sonde wijkt af van de standaard. Dacht dat het 1.25 was.
 
Gisteren helemaal vergeten te vragen! Wie zijn we gisteren tegengekomen ergens op de rand van Groningen en Friesland :o We hebben lopen zwaaien als een malloot. Dusssss :+ ben je gisteren 4 motorrijders in 1 club tegengekomen waarvan er twee 929 rijders compleet uit hun plaat gingen? O-) Dat waren wij!

Heerlijk ritje naar Lauwersoog gemaakt! Het weer was er perfect voor! *D
 
Er zitten er zelfs 3 daar bedacht ik me ineens :) die met dat blauwe logo bestaat al heel lang toch ?
Doen volgens mij Aripech ?

Ja klopt, dit bedrijf bestaat vanaf 1955 en inderdaad: Aripech :P

Aangezien het een relatief klein wereldje is (zeker in de regio): Waar zit jij als ik vragen mag?
 
23 jaar in Nijmegen bij het helaas niet meer bestaande ETB Lubbers en nu alweer bijna 8 jaar in Arnhem bij de firma met paars zwart logo.
ATS mag ik af en toe doen :), ons huismerk is Alphatronics en Hertek.
 
Dat bedrijf met het paars/zwarte logo ken ik wel ;)

Wij installeren voornamelijk Aritech, maar er zitten ook zat klanten tussen die wat anders hebben hangen.
Voor de brandmeld gebruiken wij ook Hertek :t
 
Dat bedrijf met het paars/zwarte logo ken ik wel ;)

Wij installeren voornamelijk Aritech, maar er zitten ook zat klanten tussen die wat anders hebben hangen.
Voor de brandmeld gebruiken wij ook Hertek :t

Ja, je moet van alle markten thuis zijn; zwaar ondergewaardeerd vak :+
 
Vandaag eindelijk tijd gehad om te de motor uit de stalling te halen.
Loop de motor na en wat blijkt. Ik mis de olievuldop.

Van de winter heb ik de olie vervangen en heb de dop erop gedraaid. Kan het ook helaas nergens vinden in de stalling.

Heeft iemand een kunstof olievuldop (m20x2.5mm) over? Ik wil het graag tegen een vergoeding overnemen.

Op korte termijn kan ik alleen maar cnc gedraaide doppen of doppen met oliethermometer vinden.
ik heb nog een 954rr originele dop :-)
 
Zo lekker dat het mooie weer er weer aankomt! *O*Nog even en de wintervoering gaat ook weer uit de jas en in de hoek van de kast! Dunne handschoenen weer aan, genieten :Y

Mijn zoektocht naar een volledig uitlaatsysteem is tevens ook tot een einde gekomen! Vandaag post uit Engeland en Nederland gekregen O-)

1380934


1380935


Mivv e-demper van een ZX10 2008- 2010 in combinatie met een set racing headers van Black Widow. Er zit E-keur op! Voor een ZX10 :9 Gaat erom dat het erop staat en dat het een beetje stil is. Ziet er in ieder geval goed uit!

Moet alleen nog ergens een servo delete stekker zien te scoren en dan kan alles erop!:]

Mocht iemand zo eentje hebben liggen of toevallig weten hoe je het met een simpel weerstandje oplost, dan hoor ik dat graag. Zo is de lambda sonde te "deleten" met een 330 ohm weerstandje.
 
Zo lekker dat het mooie weer er weer aankomt! *O*Nog even en de wintervoering gaat ook weer uit de jas en in de hoek van de kast! Dunne handschoenen weer aan, genieten :Y

Mijn zoektocht naar een volledig uitlaatsysteem is tevens ook tot een einde gekomen! Vandaag post uit Engeland en Nederland gekregen O-)

Bekijk bijlage 1380934

Bekijk bijlage 1380935

Mivv e-demper van een ZX10 2008- 2010 in combinatie met een set racing headers van Black Widow. Er zit E-keur op! Voor een ZX10 :9 Gaat erom dat het erop staat en dat het een beetje stil is. Ziet er in ieder geval goed uit!

Moet alleen nog ergens een servo delete stekker zien te scoren en dan kan alles erop!:]

Mocht iemand zo eentje hebben liggen of toevallig weten hoe je het met een simpel weerstandje oplost, dan hoor ik dat graag. Zo is de lambda sonde te "deleten" met een 330 ohm weerstandje.

ff googlen, is dacht ik een weerstand en elco parallel.
 
Vandaag 500 km gereden. Vlak voor thuiskomst rood lampje met code F1. Gestopt en gezocht. Bleek iets met O2 sensor oid te zijn dus kon doorrijden. Thuis op de jiffy knipperen. Code 35.
Iemand hier ook meegemaakt? Is het ecm die stuk is of een verkeerde fout meet? Rij al jaren zonder klep in het luchtfilterhuis en in de uitlaat en de lambdazonde heeft er nooit ingezeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan