Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Watjes.;)

Vorige week vrijdag vroeg weg bij 4 gr.C en 1,5 uur ritje moeten maken. Moest wel even ontdooien maar gewoon bij de koffie zeggen dat het heerlijk is omdat het niet regent of hagelt.

Maar terug was het echt wel lekker met 12 gr.C dus genieten.

Zondag in het oosten des lands 20 gr.C

Wil jullie op het hart drukken vooral voorzichtig te zijn. Vorige week buurman van mijn schoonzus 's nachts verongelukt. Ook motorrijder en had kort daarvoor op haar feestje nog met hem gesproken. Is echt balen.
 

Haha jep! })

1384047


Wil jullie op het hart drukken vooral voorzichtig te zijn. Vorige week buurman van mijn schoonzus 's nachts verongelukt. Ook motorrijder en had kort daarvoor op haar feestje nog met hem gesproken. Is echt balen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Teveel mensen die zichzelf onderuit rijden als ze net weer opstappen!

Komende zondag ben ik daarentegen op het TT circuit voor de experience day. Zijn er nog meer dan?
 
Laatst bewerkt:
dat klinkt leuk! rijden zat morgen wel in de planning maar ff kijken wat dan nu de bestemming word
 
Wat voor condensator heb jij gebruikt? Op het plaatje hier vooraf gepost zie je 470uF 16V staan maar op fireblades.org wordt een 35V genoemd. Moet onderdelen nog kopen dus wil weten welke de juiste waarde heeft.

Ik heb de 16v variant gekocht. Als het goed is dan moet de 35v variant ook werken!
 
Morgen maar even ritje gaan maken met de Blade met het aangename weer :].
Zitter er eigenlijk nog mensen in de Blade-groep uit de regio de regio Leiden/Den Haag etc.?
 
Watjes.;)

Vorige week vrijdag vroeg weg bij 4 gr.C en 1,5 uur ritje moeten maken. Moest wel even ontdooien maar gewoon bij de koffie zeggen dat het heerlijk is omdat het niet regent of hagelt.

Maar terug was het echt wel lekker met 12 gr.C dus genieten.

Zondag in het oosten des lands 20 gr.C

Wil jullie op het hart drukken vooral voorzichtig te zijn. Vorige week buurman van mijn schoonzus 's nachts verongelukt. Ook motorrijder en had kort daarvoor op haar feestje nog met hem gesproken. Is echt balen.

Dat komt hard aan zulk nieuws; zeker als je de beste man persoonlijk kende ; sterkte .

Vorige week wel iets gelezen over een eenzijdig ongeval van 62 jarige rijder........
 
Wat voor condensator heb jij gebruikt? Op het plaatje hier vooraf gepost zie je 470uF 16V staan maar op fireblades.org wordt een 35V genoemd. Moet onderdelen nog kopen dus wil weten welke de juiste waarde heeft.

Dat maakt in dit geval niets uit. Het gaat om de capaciteit. Voltage is de maximale spanning die de condensator kan hebben.
 
:9~
Watjes.;)

Vorige week vrijdag vroeg weg bij 4 gr.C en 1,5 uur ritje moeten maken. Moest wel even ontdooien maar gewoon bij de koffie zeggen dat het heerlijk is omdat het niet regent of hagelt.

Maar terug was het echt wel lekker met 12 gr.C dus genieten.

Zondag in het oosten des lands 20 gr.C

Wil jullie op het hart drukken vooral voorzichtig te zijn. Vorige week buurman van mijn schoonzus 's nachts verongelukt. Ook motorrijder en had kort daarvoor op haar feestje nog met hem gesproken. Is echt balen.
nou morgen mag die weer naar buiten 20gr :9~
 
Dat maakt in dit geval niets uit. Het gaat om de capaciteit. Voltage is de maximale spanning die de condensator kan hebben.
Dank je. Vermoede al zoiets omdat het een 12V systeem is. Maar ben niet thuis in electronica dus twijfelde over doorslag, levensduur etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan