Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Jammer dat je niet in het westen van het land zit (Overijsel was het toch?) want ik had graag de kleppen van m'n Blade volgend jaar laten checken en stellen :Y
Weet niet waar je woont maar bij Leusinks Motoren in Dronten kan je ook terecht. Is een goede zaak die het voor een schappelijke prijs doet.
 
Om welke sticker gaat het precies? Fireblade, zover was ik, maar is het een standaard decal, of zit er een schaduw in verwerkt? Heb je een foto?

Bij standaard/normale stickers zou mijn vrouw ze evt kunnen maken. (stickers met schaduwen heeft ze de juiste apparatuur niet voor)
En ik weet uit ervaring dat het een hoog kwalitatief product is dat geleverd wordt. Had voor een vriendje een beker met sticker. Hij is er zo blij mee dat de beker op een veilige plaats is opgeborgen.
 
Komend weekend hier in elk geval groot onderhoud gepland. Het is vandaag alleen nog wat groter geworden.. :X

Begon op de A7 te merken dat de motor laagtoerig anders deed en dat de handvatverwarming geen puf meer had.

Eenmaal thuis op jacht met de multimeter... En ja hoor... 1 spoel van de dynamo is gaar-O-

Stationair is het nu
27v, 27v en 4v

Hopelijk voor het weekend een nieuwe dynamo binnen en dan gaan we los met klussen!:t
 
Appelte eitje koekie die dynamo vervangen. Beetje trekken bij loshalen door magneet maar verder geen probleem. Hoop dat dat het is en niets anders.
 
Probleem is gevonden
1385791


Hij is vrij letterlijk ontploft :X vliegwiel zat ook lekker onder afgebrande meuk van de dynamo..

1385792


Nu de boel weer schoon en droog weer terug gemonteerd. Hopelijk van het weekend nieuwe dynamo en pakking binnen.:Y

That said, heb nog een volledig origineel uitlaatsysteem liggen inclusief een HTEV die een beurtje heeft gehad! Mocht iemand interesse hebben. Laat maar weten!*O*
 
Bassie het gaat puur om de sticker van de topkuip..
Een zwarte driehoek, en de rest van de letters: fireblade.

Ik ben in bezit van de oude topkuip incl die stickers
1385808
 
Bassie het gaat puur om de sticker van de topkuip..
Een zwarte driehoek, en de rest van de letters: fireblade.

Ik ben in bezit van de oude topkuip incl die stickers
Bekijk bijlage 1385808
Dat is 2 kleuren in 1 sticker, daar heeft ze helaas de apparatuur niet voor :/

Je zou anders even bij Motoport kunnen informeren, daar heb ik ook een aantal keer oem blade stickers besteld...

Edit: Hier heb je evt wel een volledige set...

 
Laatst bewerkt:
Ik zal morgen eens naar een grote motorport rijden (wormerveer).. ik heb een ritje geplant dje er zo goed als langs komt.. en heb nog wat kleine dingetjes nodig, komt mooi van pas
 
En geen ruzie over die complete oem uitlaat. Ik heb er ook eentje. En ook nog zijpanelen (rood) voor de 954.
Laat maar weten als je interesse hebt.
 
Dusssss spontaan besluit m'n fireblade er willekeurig mee te kappen tijdens het rijden. Eenmaal stilstaande kan ik starten wat ik wil (startmotor draait dus), maar gebeurt er niks. Druk ik echter de Killswitch uit/aan en start ik opnieuw. Gaat de motor gelijk aan en rijdt weer alsof er niks gebeurd is...

Iemand een idee van welke demoon mijn 929 last heeft? :X

Zit een PC3 (de orginele, antieke) in met een tune, verder redelijk standaard.
 
Geen idee. Zou het kunnen dat er een sluiting zit in je killswitch of de tuimelaar? Bedoel daarmee het contact dat je motor uitschakelt bij een val. (Bij een te grote hellingshoek)
 
Weet niet waar je woont maar bij Leusinks Motoren in Dronten kan je ook terecht. Is een goede zaak die het voor een schappelijke prijs doet.

Omgeving Leiden, dus dat is te ver uit de buurt. Ik zoek een tent die het netjes zonder haast doet tegen een redelijke prijs.
 
Geen idee. Zou het kunnen dat er een sluiting zit in je killswitch of de tuimelaar? Bedoel daarmee het contact dat je motor uitschakelt bij een val. (Bij een te grote hellingshoek)

Kijk! Dank voor het snelle meedenken. Ik heb denk ik een leuk issue. :X

Het aparte is dat de motor tot in de oneindigheid te starten is. Er is geen vonk naar mijn idee. De tip-oversensor schakelde de brandstofpomp pomp uit. Het is als hij gaat echt een harde uit en geen stotters-uit.

Killswitch uit/aan (ECU uit/aan) en start met 1 druk op de knop.... 8)7
 
Als onder het rijden de killswitch uit en aan gaat zal de motor weer starten dus denk ik dat het dan kan stotteren. Dit heb je niet. Maar als de "tip over" in werking komt of een storing geeft moet je de killswitch off en on zetten. Zoals je aangeeft resetten.
Dan denk ik aan een storing in dat circuit. Maar kan ook net zo goed iets anders zijn. Bijvoorbeeld een beginnend defect in je servomotor? Als je een rood lampje krijgt met code F1 en je doet ook de killswitch uit en aan is die melding ook even weg. En naar ik las start de motor ook niet als je de servomotor hebt weggehaald zonder een dummy terug te plaatsen.

Maar geen idee, nooit een storing gehad op een lege accu en een kapotte spanningsregelaar na. De halve dynamo bracht mij wel thuis.

Wens je succes met zoeken.
 
Omgeving Leiden, dus dat is te ver uit de buurt. Ik zoek een tent die het netjes zonder haast doet tegen een redelijke prijs.

Ik zit ook omgeving Leiden en ga voor alles naar Motomaat in Lijnden (westkant van Amsterdam).
Is een kleine garage (niet iets als Motoport), ben er ooit door de ANWB heengebracht toen motor niet meer wilde en kom er sindsdien al jaren.
Altijd goed geholpen met alles voor prima prijs.
 
Nieuwe accu in de Blade gelepeld, oude was niet meer zo jofel. Klusje was zo geklaard. Nieuwe lader eraan voor de zekerheid want liever helemaal vol dan een beetje vol. Volgende dag, bepakt klaar om naar mijn werk te gaan. Sleutel erin, benzinepomp loopt, lampje aan op dashboard (zeg er eigenlijk al anders uit) startknop en...... niks.. OK, stupid me, de killswitch.. Oh nee toch niet.. Vloek, vloek, tijd verstrijkt, geen zin om te laat te komen..
Procedure herhaald, maar het zag er zo vreemd uit.. Zo anders. Ik mis iets, ik weet het zeker. Ik heb toch niks stuk gemaakt? Is namelijk één van mijn grootste gave.. Maar weer niks..
Procedure nog een keer herhaald en toen zag ik het.. Geen groen lampje.. Stond dat kreng in d'r versnelling.... 8)7
 
Nieuwe accu in de Blade gelepeld, oude was niet meer zo jofel. Klusje was zo geklaard. Nieuwe lader eraan voor de zekerheid want liever helemaal vol dan een beetje vol. Volgende dag, bepakt klaar om naar mijn werk te gaan. Sleutel erin, benzinepomp loopt, lampje aan op dashboard (zeg er eigenlijk al anders uit) startknop en...... niks.. OK, stupid me, de killswitch.. Oh nee toch niet.. Vloek, vloek, tijd verstrijkt, geen zin om te laat te komen..
Procedure herhaald, maar het zag er zo vreemd uit.. Zo anders. Ik mis iets, ik weet het zeker. Ik heb toch niks stuk gemaakt? Is namelijk één van mijn grootste gave.. Maar weer niks..
Procedure nog een keer herhaald en toen zag ik het.. Geen groen lampje.. Stond dat kreng in d'r versnelling.... 8)7
Fijn he, zeker ‘s ochtends vroeg 8)7
 
Hallo allemaal,

Wij hebben een cbr954 met de volgende opties erop gekocht voor af en toe een circuit rit:

-hyperpro voor
-hyperpro achter
-healtech gear indicator
-xenon
-zwart ruitje
-Mivv demper
-stuurdemper
-zwart ruitje
-stalen remleidingen
-stompgrip/valblokken
-zwarte hendels

E7DE60A4-0FB0-45EE-B98E-971D4F2479C8.jpeg
32EE7E68-63ED-4131-8DD3-72D104204D63.jpeg


Dus we gaan ook hier meelezen.
 
Hallo allemaal,

Wij hebben een cbr954 met de volgende opties erop gekocht voor af en toe een circuit rit:

-hyperpro voor
-hyperpro achter
-healtech gear indicator
-xenon
-zwart ruitje
-Mivv demper
-stuurdemper
-zwart ruitje
-stalen remleidingen
-stompgrip/valblokken
-zwarte hendels

Bekijk bijlage 1386124Bekijk bijlage 1386125

Dus we gaan ook hier meelezen.
Ilmar? Die lange uit Zoetermeer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan