Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Rijden er hier nog mensen met een ander luchtfilter dan standaard?

Wat het internet mij vooral zegt is dat een K&N je vermogen kost.

Van BMC en eventueel andere merken (pipercross) lees ik weinig. Weinig resultaten zegmaar :9

Tips zijn altijd welkom! Een halfjaartje 11.000km maken heeft wel impact gehad op het luchtfilter, dus een schoonmaakbaar filter heeft wel voorkeur!O-)

Ik heb een BMC er in zitten. Is gewoon vergelijkbaar met K&N alleen wat minder bekend. Ook deze is gewoon te reinigen :t
 
Ik weet weer genoeg! Dan komt er in ieder geval een schoonmaakbaar filter. BMC of K&N ga ik nog even zien, maar dat zal waarschijnlijk meer van de prijs afhangen :+

Mocht iemand toevallig nog eentje hebben liggen hou ik me natuurlijk aanbevolen om het over te nemen! :Y
 
Heb een BMC filter weten te scoren. Staat alleen nog wel in backorder in Italië... :+ Daarentegen, voor €58,-- inclusief verzendkosten wil ik nog wel even wachtenO-)
 
Heb ik even een vraagje over die olie waar je een gewassen filter weer moet behandelen, ik heb dus wel een k&n filter maar niet van die olie.
Dus mijn vraag is wat voor vicositeit heeft die olie? Of is het speciale olie?
En hij zit niet in mijn blaadje maar in een auto van moi.
Bij voorbaat dank voor de mij hopenlijk verheldere antwoorden:}
 
Even een kleine technische vraag : de NAKS ...wanneer is deze aan vervanging toe ?welke waarden worden hier voor aangehouden ?
 
Heb ik even een vraagje over die olie waar je een gewassen filter weer moet behandelen, ik heb dus wel een k&n filter maar niet van die olie.
Dus mijn vraag is wat voor vicositeit heeft die olie? Of is het speciale olie?
En hij zit niet in mijn blaadje maar in een auto van moi.
Bij voorbaat dank voor de mij hopenlijk verheldere antwoorden:}

Zover ik weet is filter olie een speciaal spulletje, geen '10w40 in een duurdere fles' :+ Maw even een flesje op de kop tikken en niet te overdadig gebruiken |(:$ (bij mn auto had ik foutmetingen aan de luchtmassa meter vanwege inbranden van de olie nevel op de verwarmde meetsonde)

Grtz,fRank
 
Heb ik even een vraagje over die olie waar je een gewassen filter weer moet behandelen, ik heb dus wel een k&n filter maar niet van die olie.
Dus mijn vraag is wat voor vicositeit heeft die olie? Of is het speciale olie?
En hij zit niet in mijn blaadje maar in een auto van moi.
Bij voorbaat dank voor de mij hopenlijk verheldere antwoorden:}

Gewoon een setje scoren en daar doe je jaren mee. En hé, het is een hobby dus het mag wat kosten..
 
Gisteren met de blade voor het eerst assen op geweest, en jongens wat was dat gaaf. Zie nu al uit naar de volgende dag 5 juni.
En ook daarna zullen meer dagen volgen.
Alleen bij het laten afstellen van de vering erachter gekomen dat de afstelling voor de achtershock gewoon helemaal vastgeroest zit, dat word dus vervangen. Hier misschien nog tips voor gelijk een upgrade?
 
Gisteren met de blade voor het eerst assen op geweest, en jongens wat was dat gaaf. Zie nu al uit naar de volgende dag 5 juni.
En ook daarna zullen meer dagen volgen.
Alleen bij het laten afstellen van de vering erachter gekomen dat de afstelling voor de achtershock gewoon helemaal vastgeroest zit, dat word dus vervangen. Hier misschien nog tips voor gelijk een upgrade?
Er staat al heel lang een ohlins achtershock op facebook tekoop, ik zal eens een link zoeken..

Staat er niet meer :(
 
Net even bij de IKEA langs gereden...


Staat daar toch een lief motortje :Y

We hebben de 929 er maar gauw achter gezet om hem een duwtje in de rug te geven:+

1391268
 
Ola, ik ben toch aan het denken om weer een open uitlaat te kopen na jaren lang braaf origineel te hebben rond gereden. Kan ik een slip--on gewoon op de blade zetten (model 2005/2007) of is een dynosetje per se nodig?

Zo nee, heeft iemand toevallig nog een uitlaat op de plank liggen? :)
 
Ik denk dat Perry over het hoofd gezien had dat het over de demper ging :P

@Er-Win : de dempers van de 929rr/954rr zijn hetzelfde, dus zou moeten passen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan