--peRRRy--
MF veteraan
Vergeet de pakking bij de demper niet.Bedankt jongens, ik bestel 4 pakkingen en heb een set headers + demper te pakken van een SC33. Snel weer knallen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vergeet de pakking bij de demper niet.Bedankt jongens, ik bestel 4 pakkingen en heb een set headers + demper te pakken van een SC33. Snel weer knallen!
Als ik zo de problemen lees van allerlei fabrikanten en dan met name de supersport motoren , dan doet Honda het echt bovengemiddeld.
Enige wat ik weleens lees zijn spanningregelaars en nokkenassensoren ,maar hoort dat niet bij oudere soorten? Of is dat anno nu nog steeds een probleem?
Ik weet er verder niet zoveel van,Mijn blaadje start altijd en heeft om de zoveel jaar wat nieuwe olie en filters nodig.thats all.
Goei motorke dus
Maar ze kunnen nog steeds geen goeie NAKS maken bij Honda
Ik dacht dat je die 954 nog steeds had met die +/- 110k op de teller, heb ik ergens een afslag gemist Har?Heb een 954rr gehad met ca 110k gelopen. Teller gaat niet verder dan 99.999 maar even bijhouden en je schat in hoeveel het gelopen heeft.
De enige problemen die ik ermee gehad heb waren een spanningsregelaar (2x) en een dynamo. SR vervangen door orgineel exemplaar en de dynamo door een gemodificeerde met extra geïsoleerde wikkels. Zat 5 jaar garantie op maar nooit hoeven aanspreken.
Voor de verkoop een handmatige NAKS met een nieuwe NAK erin en de kleppen laten stellen. Was weinig kwijt voor dat eventjes werk.
Regelmatig olie vervangen, net als oliefilter. Koelvloeistof nooit maar remvloeistof weer wel zodra het donker werd. Denk in totaal 3x accu vervangen. Dat was het onderhoud zo'n beetje.
Reed ermee toertochtjes maar zat er ook heel regelmatig mee op circuit.
Heb nu weer een 954rr. Mooi model en voor mij voldoende pk's. PC3 erin en zit op ca 145pk achterwiel nu. Begin van het jaar alle vloeistoffen vervangen en nieuwe remblokken geplaatst. Sinds vorige werk nieuwe Dunlops Sportsmarts eronder.
Met deze ca15k gereden na aanschaf. Na de run op de testbank code F1 dacht ik. Servomotor vervangen volgens schema met zekeringen en daarna geen storingen mee gehad.
Ben dik tevreden met de CBR954RR. Hoef voorlopig nog geen ander want betrouwbaarheid heeft het bewezen.
Nee hoor Chris, niks gemist. Liep tegen hetzelfde model aan voor echt heel weinig. Dacht twee te houden. 1 voor weg en 1 voor circuit. Maar liep anders. Kon het goed verkopen dus heb die met lage km stand gehouden en wat meer gemodificeerd.Ik dacht dat je die 954 nog steeds had met die +/- 110k op de teller, heb ik ergens een afslag gemist Har?
Aha, auf die weise...Nee hoor Chris, niks gemist. Liep tegen hetzelfde model aan voor echt heel weinig. Dacht twee te houden. 1 voor weg en 1 voor circuit. Maar liep anders. Kon het goed verkopen dus heb die met lage km stand gehouden en wat meer gemodificeerd.
Jij niet blijkbaarDat is een hele mooie prijs, zeker voor die km stand. Mag wel zeggen weinig ja. Had de mijne ook voor weinig na afdingen en verkocht voor iets minder weinig. Ofwel winst. Soms zit het mee.
Als je zoekt vind je ze zeker onder de 3000. Zelfs nog wel onder de 2500 alhoewel ik de indruk heb dat dat nu de ondergrens is.
Dan moet je de mazzel hebben dat je iemand treft die al een andere heeft en er vanaf moet, al wat ouder en stopt met motorrijden of juist jong en een gezin sticht. Ik trof een oudje van rond mijn leeftijd. Was omgevallen en tot de wijsheid gekomen te stoppen en zijn blade aan mij weg te doen.
Nope.Jij niet blijkbaar
Moest je er vanaf op hele korte termijn dan? Had de blade schade? Heel veel km? Anders? 1700 is wel echt weinig, alhoewel de koper daar geen bezwaar tegen zou hebben natuurlijk.Ondertussen heb ik m'n prima 929 Blade na een half jaar te koop staan verkocht voor 1700. Oh well, moest er zelf vanaf.