Ben het helemaal met je eens. Heb dezelfde ervaring.Dan zou ik voor een PC gaan (geen rapidbike oid). Heb ook geexpirimenteerd met volledige uitlaatsystemen ed, maar een goede afstelling met een BOS demper reed bij mij het lekkerste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben het helemaal met je eens. Heb dezelfde ervaring.Dan zou ik voor een PC gaan (geen rapidbike oid). Heb ook geexpirimenteerd met volledige uitlaatsystemen ed, maar een goede afstelling met een BOS demper reed bij mij het lekkerste!
Naast een renovatie en lay-out aanpassingen van Zandvoort heeft ook Assen een nieuwe asfaltlaag gekregen. Zie onderstaande link voor een impressie.
Link komt uit www.racesport.nl
https://www.racesport.nl/video-tt-circuit-assen-opnieuw-geasfalteerd/
ik zit er over te denken om dit nog maar eens te bestellen voor de blade
ik vind het nog wel een leuk hebbeding voor de blade
in mijn pvm velgen zitten geen rubberen ventielenIk zou het niet doen. Zeker niet met rubber ventielen! door de middelpunt vliegende krachten krijg je op hogere snelheden enorme krachten op je ventiel.
Vanmiddag eerste rondje gereden van 2020! Veel wind maar heerlijk, daarna even nieuwe Motul 5100 10W40 erin gedaan, samen met een nieuw oliefiltertje
Valt een stuk beter op inderdaad! Is het nog wel led?Vandaag (weer) de knipperlichtjes vervangen nadat ik erin getuind was om de wat goedkopere te bestellen. Overdag zag je ze bijna niet...
Bekijk bijlage 1466794
Voor de duidelijkheid, hier branden ze allebei haha.
Nu nog een mooie dag om hem uit te laten!
@Vuurmesje dat van die vrouw moet je natuurlijk met een korrel zout nemen.. En ik heb prima rijles gehad en niet op oude fietsen..
Met mijn huidige vrouw ben ik al 12 jaar samen en die mag ook blijven en ik ook.. Geloof ik..
Gisteren bij Abco Motoren geweest en die gaf aan de de flapper Valve open zetten nog het eenvoudigst is en de meeste "winst" oplevert. En dan winst in combinatie met een PC dat de motor wat smeuïger kan gaat lopen. Pair Valve verwijderen zag hij geen meerwaarde in. De Exup mod. eigenlijk ook niet. En op meer lawaai zit ik niet te wachten. Ben van plan wat vaker naar Duitsland te gaan gezien de 100km maatregel in NL aanstaande. Heeb om die reden zelf een Db Killer besteld.
Ik ga Ruud Fredriks nog vragen om een Second Opinion. 24 februari staat de afspraak voor de grote naloop en onderhoudsbeurt. Kijken of ik aansluitend de PC kan laten monteren en afstellen.
Bedankt voor de tips en ervaringen
Heb sinds deze winter ook een 954rr, wordt nog hard aan gewerkt. Afgelopen 7 Jr op een vfr800fi gereden, ook die hebben een flapper en pair valve, heb ze er daar beide af liggen, flapper is daar wel veel makkelijker, is kwestie van 1 vacuüm slang los en afdoppen. Pair valve heb ik daar helemaal afgehaald.
Ook bij m'n 954 heb ik de hele pair valve eraf gehaald en blockoff platen opgezet. Ik heb er met de blade maar 1 ritje mee naar Huis gereden en had nu toch alles los liggen dus het er gelijk maar afgehaald, in de vfr wereld is deze mod bijna een must, gaat hij veel vloeiender van rijden op lage toeren, door het v4 blok willen ze wel een beetje bokkerig zijn tov een 4 in lijn.
Flapper heb ik even gesmeerd en voor nu laten zitten, had genoeg andere dingen op m'n lijstje...
Als ik jou was, zou ik zeker een quickshifter overwegen, win je kwa snelheid denk ik meer mee als een pc, heb er op m'n vfr ook een zitten van Healtech, en die gaat er op de blade ook zeker komen.
Als je het niet ervaren hebt weet je de voordelen ook niet en ga je niet investeren.Ben ik wel met je eens.
Het zal op een fireblade misschien wat minder winst geven, maar op m'n vfr met 110pk kon ik op 't circuit toch een stuk makkelijker bijblijven met de quickshifter, de blade heeft wel een veel lekkerdere bak/koppeling dan de vfr dus zal het iets minder uitmaken maar het maakt echt wel verschil dat je niet meer van 't gas af moet ook al is dat maar kort.
En nee je gaat er niet ineens veel harder mee, maar het is wel een handeling minder.
een pc haalt vaak meer winst in het gehele koppelverkoop, niet in het topvermogen en daar zit je met circuit rijden meestal dus ook daar ga je geen grote snelheid winst halen, maar alle beetjes helpen en je krijgt wel een prettiger rijdende motor als je het geld er voor over hebt.
https://www.facebook.com/marketplace/item/2616763515038524/Gisteren heeft een kameraad van me een stukje op mijn motor gereden en hem helaas neergelegd.
Hoop plastic kapot beschadigd natuurlijk, maar ik vroeg me af of iemand toevallig nog wat reserve kuipdelen heeft liggen voor een 929.
Wat in ieder geval vervangen zou moeten worden is de rechterhelft van de onderkuip en de rechter spiegel.Bekijk bijlage 1467155
Als iemand ze toevallig in de kleur van mijn motor heeft, en ze wil verkopen, zou dat super zijn!
Dat is zuur...
Succes met het opbouwen!