Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ivm overstappen naar een andere baas nog wat vrije dagen op maken en vandaag nuttig besteed aan het verwijderen van de duo steppies van m'n sc59, gaat toch iets omslachtiger als bij een 954RR, of sc57 B|

Maar blij met het resultaat en nu ik het eenmaal weet stelt het voor een volgende x (weer plaatsen) al stukken minder voor! *D
 

Bijlagen

  • 20200323_171844.jpg
    20200323_171844.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 18
  • 20200323_171922.jpg
    20200323_171922.jpg
    1 MB · Weergaven: 14
  • 20200324_074724.jpg
    20200324_074724.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 15
  • 20200324_101159.jpg
    20200324_101159.jpg
    1 MB · Weergaven: 14
  • 20200324_101203.jpg
    20200324_101203.jpg
    1 MB · Weergaven: 13
  • 20200324_101638.jpg
    20200324_101638.jpg
    1 MB · Weergaven: 16
  • 20200324_121241.jpg
    20200324_121241.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 15
  • 20200324_143654.jpg
    20200324_143654.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 15
  • 20200324_155233.jpg
    20200324_155233.jpg
    961,6 KB · Weergaven: 15
Voor 't duo werk heb ik m'n vfr nog, maar af en toe even iemand een lift geven is soms ook nog wel is handig, laat ze op de blade er voorlopig maar op zitten, heb ook nog geen seat cover
 
Ik heb de luxe dat mijn duo d’r eigen motor heeft. Maar als de kids zover zijn dat ze mee achterop kunnen, pak ik de Intruder van mijn ouweheer wel ff. Zitten ze met de sissybar nog veilig ook :]
 
Van mijn eerste 20.000km met mijn sc28 blade maakte ik de meeste km's met duo. Veel weekendjes in eifel etc. Nu heeft ze haar eigen motor en gebruik ik de stepjes nog het vaakst als iemand tijdens zo'n weekend zijn motor in de greppel heeft geparkeerd of zijn rijbewijs heeft moeten achterlaten _O-
 
Ik heb de luxe dat mijn duo d’r eigen motor heeft. Maar als de kids zover zijn dat ze mee achterop kunnen, pak ik de Intruder van mijn ouweheer wel ff. Zitten ze met de sissybar nog veilig ook :]
Nog steeds de Tiger?

Ik heb het geluk dat mijn duo bij de aanschaf zei dat die steppies eraf moesten. Wilde niet dat de jongens achterop zouden. Soms zit het mee.
 
Nog steeds de Tiger?

Ik heb het geluk dat mijn duo bij de aanschaf zei dat die steppies eraf moesten. Wilde niet dat de jongens achterop zouden. Soms zit het mee.
Nope, die is ivm carburatie problemen uit elkaar gehaald en in onderdelen verkocht. Leverde uiteindelijk vele malen meer op dan als ie in z'n geheel verkocht zou zijn.
Ze heeft nu een MT07, ranke fiets waarbij ze met beide voeten plat op de grond kon staan, kon ze met de blade nl niet, wat ze ook niet prettig vond...
Ze tuft nu zo nu en dan hier op (ik ook, rijdt ook echt fantastisch) :]
DSC_0503.JPG


Deze week nog witte remleidingen en dan nog de proton knipperlichten en is deze ook klaar :P
 
Laatst bewerkt:
Nope, die is ivm carburatie problemen uit elkaar gehaald en in onderdelen verkocht. Leverde uiteindelijk vele malen meer op dan als ie in z'n geheel verkocht zou zijn.
Ze heeft nu een MT07, ranke fiets waarbij ze met beide voeten plat op de grond kon staan, kon ze met de blade nl niet, wat ze ook niet prettig vond...
Ze tuft nu zo nu en dan hier op (ik ook, rijdt ook echt fantastisch) :]
Bekijk bijlage 1477611

Deze week nog witte remleidingen en dan nog de proton knipperlichten en is deze ook klaar :P
En jij alleen maar posen met je Honda. Dit mag er ook zijn.
Maar hoezo klaar? Dat spul van jullie is nooit klaar.

Die Dnjepr op de achtergrond. Ook van jullie? Moet alleen zeker ook nog gepimpt worden? :+
 
Ivm overstappen naar een andere baas nog wat vrije dagen op maken en vandaag nuttig besteed aan het verwijderen van de duo steppies van m'n sc59, gaat toch iets omslachtiger als bij een 954RR, of sc57 B|

Maar blij met het resultaat en nu ik het eenmaal weet stelt het voor een volgende x (weer plaatsen) al stukken minder voor! *D

Man, is idd een Kudklusje.
Bevalt de Dunlop ?? mijn maatje is er erg tevreden over maar moest er ff aan wennen, nogal wat stijver bandje vergeleken met de Bridgestone was zijn mening.
 
Man, is idd een Kudklusje.
Bevalt de Dunlop ?? mijn maatje is er erg tevreden over maar moest er ff aan wennen, nogal wat stijver bandje vergeleken met de Bridgestone was zijn mening.
De Bridgestone kan ik absoluut niet mee overweg. Michelin schijnt ook een goede te zijn maar heb daar ooit een klapper mee gemaakt met de 2CT dus die nooit meer. (MotoGP had/heeft er ook moeite mee trouwens). Dunlop Sportmart is een prima band, kan ik het goed mee vinden. Hou ook van Pirelli en Metzeler (Zelfde rubber van zelfde fabrikant hoorde ik). Probleem Bridgestone is dat die geen feedback geeft en je zonder gevoel je brommer moet plat leggen. In zowel snelle als langzame bochten. Ook het snel omgooien in bijvoorbeeld de GT gaat moeilijk. Geeft mij geen vertrouwen.
 
En jij alleen maar posen met je Honda. Dit mag er ook zijn.
Maar hoezo klaar? Dat spul van jullie is nooit klaar.

Die Dnjepr op de achtergrond. Ook van jullie? Moet alleen zeker ook nog gepimpt worden? :+
Yep, ook klaar, heb er verder niets meer om er aan te verspijkeren... :P

Die Dnjepr was meer een ornament dan dat er wat mee gedaan werd. En als dat enorm gare hok gestart werd, stond heel de straat blauw van de rook. :/ Maar ik heb dat hok al ff niet meer gezien, denk dat ie 'm verkocht heeft.
 
Man, is idd een Kudklusje.
Bevalt de Dunlop ?? mijn maatje is er erg tevreden over maar moest er ff aan wennen, nogal wat stijver bandje vergeleken met de Bridgestone was zijn mening.

Tot nu toe bevalt ie prima en als het dadelijk wat warmer is het Blaadje wel eens goed de sporen geven en dan nog eens kijken of het goed voelt anders stap ik over naar de MPP rs *D
 
Yep, ook klaar, heb er verder niets meer om er aan te verspijkeren... :P

Die Dnjepr was meer een ornament dan dat er wat mee gedaan werd. En als dat enorm gare hok gestart werd, stond heel de straat blauw van de rook. :/ Maar ik heb dat hok al ff niet meer gezien, denk dat ie 'm verkocht heeft.
Jammer. Gunde jouw wel wat. :+

Was in Alaska en hoorde een hoop herrie. Natuurlijk kijken. Bleken het twee Dnjepr's Ural te zijn. Foto's van gemaakt. Maar die berijders waren er zo blij mee dat ik er bijna een uur mee heb staan praten. Helaas mocht ik er niet even op rijden. Alhoewel.... helaas? Denk dat ik geluk heb gehad. *D*D*D
 
Heeft iemand hier toevallig nog een nette/krasloze kuipruit liggen voor de 929 ? liefst origineel, maar aftermarket mag ook.
Heb die van mij ooit weggegeven, en daar baal ik nu een beetje van :/
 
Heeft iemand hier toevallig nog een nette/krasloze kuipruit liggen voor de 929 ? liefst origineel, maar aftermarket mag ook.
Heb die van mij ooit weggegeven, en daar baal ik nu een beetje van :/

Volgens mij heb ik er eentje liggen. In welke staat weet ik niet, maar ga even voor je kijken!

Zal pas vanavond of morgen worden hoor.

Heb vandaag een sluit en morgen een open dienst :P
 
Mijn eerste ritje van dit jaar was vandaag. Moest wat ophalen in Amsterdam en dat gelijk maar op de motor gedaan. Was wel even wennen want moest 100 rijden en heb dat ook gedaan. Was wel inhouden toen ik groepje met 4 voorbij zag knallen en beroerd een afslag namen. Maar ben heel keurig gebleven.

Moet wel zeggen dat het weer genieten was en best te doen met 14 graden. Thermo broek en 3 thermo hempjes, dat dan weer wel.
Enne door het virus redelijk stil op de weg. Dat is dan weer een voordeel.
 
De Bridgestone kan ik absoluut niet mee overweg. Michelin schijnt ook een goede te zijn maar heb daar ooit een klapper mee gemaakt met de 2CT dus die nooit meer. (MotoGP had/heeft er ook moeite mee trouwens). Dunlop Sportmart is een prima band, kan ik het goed mee vinden. Hou ook van Pirelli en Metzeler (Zelfde rubber van zelfde fabrikant hoorde ik). Probleem Bridgestone is dat die geen feedback geeft en je zonder gevoel je brommer moet plat leggen. In zowel snelle als langzame bochten. Ook het snel omgooien in bijvoorbeeld de GT gaat moeilijk. Geeft mij geen vertrouwen.

De S 22 van bridgestone ben ik erg tevreden mee maar heb weinig vergelijking. Waar de S21 wel eens een stapje opzij wou doen geeft de S22 nog geen krimp.
Omgooien in GT gaat wel goed maar ik rij geen tijden waar je indruk mee maakt in de kroeg :+
Volgend bandje ga ik toch de pirelli proberen, ook al omdat we sinds vorig jaar weer regelmatig trackdays doen, zie dat er veel mee rijden.

Hey, instructeur, rij eens door man :+
leukopdefoto_1212231.JPG
 
De Bridgestone kan ik absoluut niet mee overweg. Michelin schijnt ook een goede te zijn maar heb daar ooit een klapper mee gemaakt met de 2CT dus die nooit meer. (MotoGP had/heeft er ook moeite mee trouwens). Dunlop Sportmart is een prima band, kan ik het goed mee vinden. Hou ook van Pirelli en Metzeler (Zelfde rubber van zelfde fabrikant hoorde ik). Probleem Bridgestone is dat die geen feedback geeft en je zonder gevoel je brommer moet plat leggen. In zowel snelle als langzame bochten. Ook het snel omgooien in bijvoorbeeld de GT gaat moeilijk. Geeft mij geen vertrouwen.

Welke bridgestone hebben jullie het dan over? Ik heb er nu bt016 hyperpro onder. De achterband was recent vervangen toen ik hem kocht dus heb op de voorband nu ook een nieuwe bt016. Daarvoor vooral ervaring met continentals en michelin pilot powers onder de r1. Maar vind de blade meer gevoel geven met het in de bocht leggen dan de combi r1+michelin. Maar goed, dat kan dus ook aan de blade liggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan