Is de bak van een 929 trouwens gelijk aan die van een 954? Met mijn vorige motor, een 929, zat ik ook wel eens tussen de 3 en 4 in. Maakte dan niet uit wat ik deed, het herstellen van die fout ging altijd gepaard met een flinke "klak". Baalde daar altijd enorm van.
Succes met de reparatie!
tandwielen van de 954 hebben dacht ik minder nokken op de tandwielen. Dus de 929 bak is sterker....... Ze zijn wel compleet uitwisselbaar.
lang geleden had ik een gixxertje 550, bak vastgeslagen bij schakelen van 3 naar 4. Nok van tandwiel afgebroken.......zaten 3 nokken op. Kwam vaker voor bij die krengen. Suzuki had na de eerste 2 bouwjaren een modificatie ; 6 nokken ipv 3. Mijn brommertje was 3 jaar met 18.000 op de klok en Suzuki wou niets uit coulance doen....niet via dealer en ook niet toen ik zelf pissig Nimag belde. Andere bak erin gezet van de sloop en ingeruild op een cbr 600 F.
Sindsdien alleen nog maar Honda gereden