Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Help???
Sinds gisteren werken mijn knippers/alarmlichten niet meer, had al een paar x problemen dat ze weigerden maar dan deden ze het na een tijdje weer maar gisteren bleef de knipper indicator even branden zonder te knipperen en even later helemaal niets meer! :N Heb net de zekering al nagekeken en zie ook niets raars in de schakelaars??? Iemand raad?
 
Net het zaakje doorgemeten en inderdaad m'n relais heeft het begeven zal waarschijnlijk door de extra stekkers komen die ik heb gemonteerd om spiegels en tail sneller/makkelijker te demonteren/monteren, stekkers verhogen namelijk de weerstand en daar kan ogenschijnlijk het relais niet zo goed tegen...
Nieuwe relais besteld en hopelijk is het dan weer gefixt! *D
Iemand nog een tip voor stekkers met een lage weerstand voor je knippers/verlichting? :?
 
Ikzelf heb er led knippers samen met zgn diodes opgezet ivm een korte kentekenplaathouder.
Dit alles van rizoma,en niks van problemen ermee.
 
als het mogelijk is solderen dan heb je geen overgangsweerstand netjes afwerken met een krimpkousje

De stekkers had ik juist zodat als ik naar het circuit ga de knippers e.d. er makkelijker af kon halen en op voorgaande Blaadjes nooit last van gehad, dus op zoek naar stekkertjes met een hele lage weerstand *D
 
Stekker verbindingen maken niet uit, die geven nagenoeg geen overgangsweerstand. En een wat hogere weerstand zal je knipperrelais niet slopen.
Denk dat je gewoon pech hebt gehad.... Ik zou gewoon nieuw knipperrelais monteren en gaan met die banaan :]
 
Heerlijk weer voor een rondje :)
 

Bijlagen

  • 20200531_132338.jpg
    20200531_132338.jpg
    3,9 MB · Weergaven: 10
  • 20200531_124541.jpg
    20200531_124541.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 11
Hallo

Het zal wel de zoveelste LED achterlicht vraag zijn maar ik stel m toch maar...

Heb een LED achterlicht aangesloten op CBR 929 maar ik krijg de knippers niet werkend, soms wat vaag geknipper maar lang niet toereikend.
Ook werkt het remlicht goed als ik de achterrem gebruik maar beduidend minder met de voorrem.

Iemand een tip om dit werkend te krijgen, ik zal niet de enige zijn met zo'n LED toch
 

Bijlagen

  • 20200601_141823.jpg
    20200601_141823.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 5
  • 20200601_142205.jpg
    20200601_142205.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan