Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

We zijn allemaal nog lekker bezig, hier in Frankrijk vandaag ook nog 32 graden dus blij dat we ook even naar 2800 meter konden waar het een stukje aangenamer was 🤪

Wat een mega gumwegen zijn hier toch, echt niet normaal 😎🎉 (overigens niet op dit soort colletjes voor de duidelijkheid, de circuitwegen liggen niet bergop)
0B0AE45C-2110-47BE-8AE3-B182C7062604.jpeg
 
We zijn allemaal nog lekker bezig, hier in Frankrijk vandaag ook nog 32 graden dus blij dat we ook even naar 2800 meter konden waar het een stukje aangenamer was 🤪

Wat een mega gumwegen zijn hier toch, echt niet normaal 😎🎉 (overigens niet op dit soort colletjes voor de duidelijkheid, de circuitwegen liggen niet bergop)Bekijk bijlage 1543283
Gaaf, geniet ervan man :]
 
Afgelopen vrijdag nog lekkere rondjes gemaakt op Assen, het was weer heerlijk vertoeven met toppie weertje en met 4 maten in hetzelfde groepje krijg je vanzelf wat competitie! Gelukkig geen gekke dingen gebeurt tijdens onze sessie's, weer veel geleerd en met een 2.05 op zak weer voldaan richting Brabant *D
Leuke foto’s ✌️ Ik mag zondag eindelijk weer, drukke dag met 3 races in de middag!
Helaas nogsteeds zonder publiek 😐, niet dat er normaal 1000en mensen zijn maar veel vrienden en familie die hele jaar al niet mogen komen mogen nu na 1 September nogsteeds niet 😒
 
Leuke foto’s ✌ Ik mag zondag eindelijk weer, drukke dag met 3 races in de middag!
Helaas nogsteeds zonder publiek 😐, niet dat er normaal 1000en mensen zijn maar veel vrienden en familie die hele jaar al niet mogen komen mogen nu na 1 September nogsteeds niet 😒
hoeveel rondes doe je per race?
 
Leuke foto’s ✌ Ik mag zondag eindelijk weer, drukke dag met 3 races in de middag!
Helaas nogsteeds zonder publiek 😐, niet dat er normaal 1000en mensen zijn maar veel vrienden en familie die hele jaar al niet mogen komen mogen nu na 1 September nogsteeds niet 😒

Je mag toch max 3 personen per rijder als begeleiding meenemen, zo had ik dat in de regeltjes gelezen :?
 
Had de eerste 2 sessies er ook 1 op mn zijkuip zitten, later werd mij verteld dat dit niet was toegestaan maar met 3 motoren met tail camera is er ook altijd wel leuk beeld materiaal! *D
Uit veiligheid is het noet toegestaan onderdelen buiten de kuip of frame te monteren. Heb een cameramount onder het kontje en achter het kuipruitje. Anderen monteren het zelfs achter een luchtinlaat van de kuip.
 
Misschien is Dennis heel aardig en heeft hij meer dan 3 vrienden :).
@Gewoon Dennis, ik mag nog 2 begeleiders op mijn naam als de regels niet veranderd zijn. Stuur maar een pb als je nog iemand mee wilt nemen.
😂 hahaha.

anyway thanks ik laat het je weten! Vriendin van me is (amateur)fotografe en wil al het hele jaar een keer komen kijken en foto’s maken, je hoort van me!
 
Uit veiligheid is het noet toegestaan onderdelen buiten de kuip of frame te monteren. Heb een cameramount onder het kontje en achter het kuipruitje. Anderen monteren het zelfs achter een luchtinlaat van de kuip.
Dit inderdaad, ik heb er nu 1 op mn dash gericht en voor de volgende racedag een nieuw punt naar achteren om te proberen 😎
16F73D11-0DD0-41B9-B31C-2404D55FC805.jpeg
 
Vandaag bij ten Kate eindelijk de nieuwe rr-r mogen aanschouwen.
Om eerlijk te zijn viel die mij erg tegen,iets verderop stond een 2018 model en ik dacht echt dat het hetzelfde model was.
Over de prijs nog maar te zwijgen...
Toen zag ik een leuke helm,keek naar het prijskaartje en er stond echt 1500 euro..
Dus dat ging hem ook niet worden.
De chocomelk was gratis,dus die maar genomen😇
 

Bijlagen

  • 20200917_040243.jpg
    20200917_040243.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 15
  • 20200917_040258.jpg
    20200917_040258.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 13
  • 20200917_043740.jpg
    20200917_043740.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 13
  • 20200917_042236.jpg
    20200917_042236.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 14
Vandaag bij ten Kate eindelijk de nieuwe rr-r mogen aanschouwen.
Om eerlijk te zijn viel die mij erg tegen,iets verderop stond een 2018 model en ik dacht echt dat het hetzelfde model was.
Over de prijs nog maar te zwijgen...
Toen zag ik een leuke helm,keek naar het prijskaartje en er stond echt 1500 euro..
Dus dat ging hem ook niet worden.
De chocomelk was gratis,dus die maar genomen😇
Jaaa die helm is ZO mooi.. 😍 maar 1500€ krijg ik ook niet goedgepraat voor mezelf.. zelfs niet als diehard Rossi fan..
 
Vandaag bij ten Kate eindelijk de nieuwe rr-r mogen aanschouwen.
Om eerlijk te zijn viel die mij erg tegen,iets verderop stond een 2018 model en ik dacht echt dat het hetzelfde model was.
Over de prijs nog maar te zwijgen...
Toen zag ik een leuke helm,keek naar het prijskaartje en er stond echt 1500 euro..
Dus dat ging hem ook niet worden.
De chocomelk was gratis,dus die maar genomen😇
Over de prijs even het volgende: het is wel even rijklaar gemaakt en ook nog 24 maanden garantie. Kijk, dan heb je wat.




Wat? Bij een ander merk en type ook? 8)7
 
Laatst bewerkt:
Over de prijs even het volgende: het is wel even rijklaar gemaakt en ook nog 24 maanden garantie. Kijk, dan heb je wat.




Wat? Bij een ander merk en type ook? 8)7

Idd helemaal juist
En anders moet je hem gewoon als circuit fiets kopen scheelt de helft ? Alleen kan je der dan niet de weg mee opmaar jah dat is toch niet leuk met Zo’n fiets 🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan