Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Goeden dag,
ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen maar heb mijn sp2 verkocht, daar in tegen ook weer een mooie honda terug.
Hierdoor heb ik nog wat spullen te koop voor de vtr sp, dacht zet het hier eerst op voordat het op mp gaat. Zie fotos.
Bagster tankhoes en tank tas, samen,130€
Renntec bagagerek, 60€
rvs gesneden plaat+ onbeschadigde buddyseat,100€
Honda klokje nieuw, 20€ (Heb er zelf 25€ voor betaald).
Iridium bougies 2 stuks , 25€
Originele remblokken set voor en achter oem honda , 70€.
Oliefilter k&n 204-1, 7€
ladybirds db killers titanium 2stuks, 30€.
Grt stefan(06-15002967)

Bekijk bijlage 1583828
Bekijk bijlage 1583828
Bekijk bijlage 1583829
Bekijk bijlage 1583830
Bekijk bijlage 1583831
Bekijk bijlage 1583831
Bekijk bijlage 1583830
Bekijk bijlage 1583832
Bekijk bijlage 1583833
Bekijk bijlage 1583834
Bekijk bijlage 1583835
Bekijk bijlage 1583836
Bekijk bijlage 1583837
Bekijk bijlage 1583838
Bekijk bijlage 1583828
Daar krijg je zeker spijt van :Y

Maar ik denk dat je dit beter in het sp topic kan plaatsen... ;)
 
Hoor er wel meer goede verhalen over, ook van circuitgangers. Alleen echte puristen vinden het helemaal niks, maar of ze er ervaring mee hebben is een 2e, dus waar ze dat op baseren is dan weer een vraag...
Geen idee waar dat op gebaseerd is. Rij al jaaaaaren met die wave's op de 954. Niet alleen als instructeur maar ook zelf als rijder met de anderen. Wave's zijn lichter dan de oem. Heb er nooit problemen mee gehad en slijten ook niet sneller. Heb er ook nooit problemen mee gehad dat ze krom trokken of krom waren. Moet nog blijken wat deze zijn en doen maar heb er wel vertrouwen in.
 
Arashi weet ik niet. De Bikingboy die ik nu heb (voor en achter) waren in totaal 207 euro.
Oké dat is geen geld ik heb dan braking 5,5 mm breedt wave en die zijn aanzienlijk duurder 400 met blokken dat is inkoop prijs voor de sbk schijven. Maar blokken is ook een dingetje reedt met Carbon blokken maar dat was niet alles voor me gevoel
 
Oké dat is geen geld ik heb dan braking 5,5 mm breedt wave en die zijn aanzienlijk duurder 400 met blokken dat is inkoop prijs voor de sbk schijven. Maar blokken is ook een dingetje reedt met Carbon blokken maar dat was niet alles voor me gevoel
Heb Brembo blokken in de 954. Ben ik dik tevreden mee. Geen idee wat er in de 1000 zit. Heb er nog geen snelle ervaring mee. Zitten ook geen stalen remleidingen op. Dus zodra het droog is dit snel laten regelen bij MotoDick. Mogelijk gelijk met Brembo blokken. Als je dan toch bezig bent.

Wavediscs vandaag gemonteerd. Ziet er gelijk een stuk beter uit.
 
Arashi weet ik niet. De Bikingboy die ik nu heb (voor en achter) waren in totaal 207 euro.
Prijs is zeker niet verkeerd, vind over het algemeen de kwaliteit van de meeste motor onderdelen bij Ali best wel prima.
Zeker kwa prijs/kwaliteit kan er weinig tegenop.
Meeste mensen gebruiken bovendien toch niet snel het maximale potentieel van hun motor remmen, hoewel ik vanuit de auto wereld wel heb geleerd dat je best wel 'goedkope' schijven kan gebruiken maar dat blokken echt wel minder tot gevaarlijk slechter kunnen zijn dan 'standaard'.
Denk dan ook dat er met deze schijven weinig mis zal zijn.

Zelf hou ik het liever bij gerenommeerde merken, als je bijvoorbeeld EBC schijven neemt... als je ze in Engeland besteld nog voor onder 300,- euro de set, daar heb ik dan toch iets meer vertrouwen in, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Heb die zelfde EBC schijven met de 'track day' blokken erbij, en kan wel zeggen dat m'n vfr daarmee eigenlijk niet/nauwelijks onderdoet kwa remvermogen voor m'n fireblade
 
Iemand interesse? 2 afwerk dopjes voor de voor-as zijn zoek (hebben er toendertijd langere draadeinden door gedaan om 'm op te hangen). Dopjes zullen ongetwijfeld nog te verkrijgen zijn... Is overigens nooit op gereden (had ie een andere voor).
DSC_0006.JPG
 
Iemand interesse? 2 afwerk dopjes voor de voor-as zijn zoek (hebben er toendertijd langere draadeinden door gedaan om 'm op te hangen). Dopjes zullen ongetwijfeld nog te verkrijgen zijn... Is overigens nooit op gereden (had ie een andere voor).
Bekijk bijlage 1584108
Komtie nu mee. Heb net geïnvesteerd in een SC57. Ben blut. Anders wist ik het wel.

Mooie stickers overigens.
 
Hoor er wel meer goede verhalen over, ook van circuitgangers. Alleen echte puristen vinden het helemaal niks, maar of ze er ervaring mee hebben is een 2e, dus waar ze dat op baseren is dan weer een vraag...
Dik 30K met wave schijven van MotoMaster op de sc57 rond gereden, vond de looks super en nooit problemen gehad (ook niet op circuit) :t
20190407_121314.1.jpg
 
Mijn opmerking mbt de remschijven was niet specifiek op wave discs gericht hoor, maar meer over de Arashi's (of andere China schijven).
Heb zelf ook waves, ik vind dat eigenlijk ook wel wat mooier dan de standaard ronde schijven... :)
 
Heb Brembo blokken in de 954. Ben ik dik tevreden mee. Geen idee wat er in de 1000 zit. Heb er nog geen snelle ervaring mee. Zitten ook geen stalen remleidingen op. Dus zodra het droog is dit snel laten regelen bij MotoDick. Mogelijk gelijk met Brembo blokken. Als je dan toch bezig bent.

Wavediscs vandaag gemonteerd. Ziet er gelijk een stuk beter uit.
Voor op de straat moet alles er ook altijd mooi uit zien ik hou van mooie dingetjes op de motor maar wat de remmerij moet het gewoon goed spul zijn welke blokken gebruik je van brembo der zijn der namelijk zo veel
 
Iemand interesse? 2 afwerk dopjes voor de voor-as zijn zoek (hebben er toendertijd langere draadeinden door gedaan om 'm op te hangen). Dopjes zullen ongetwijfeld nog te verkrijgen zijn... Is overigens nooit op gereden (had ie een andere voor).
Bekijk bijlage 1584108
Ow man wat een gaaf ding helaas fiets die van mij al vanaf ze 3e zonder zijwieltjes en heeft die de loopfiets praktisch overgeslagen mocht er een volgende komen bind ik hem vast op zo’n loop fiets 🤣
 
Iemand interesse? 2 afwerk dopjes voor de voor-as zijn zoek (hebben er toendertijd langere draadeinden door gedaan om 'm op te hangen). Dopjes zullen ongetwijfeld nog te verkrijgen zijn... Is overigens nooit op gereden (had ie een andere voor).
Bekijk bijlage 1584108
Gaaf ding!

Wij hebben ze al zo groot dat zelfs de jongste al bijna op de PW kan en meer komen er echt niet. ( 4 is ruim voldoende wat mij betreft )
 
Iemand interesse? 2 afwerk dopjes voor de voor-as zijn zoek (hebben er toendertijd langere draadeinden door gedaan om 'm op te hangen). Dopjes zullen ongetwijfeld nog te verkrijgen zijn... Is overigens nooit op gereden (had ie een andere voor).
Bekijk bijlage 1584108

Zou goed passen bij de mijne en leuk voor de jongste😋 Pastie in een doos?🤔
 

Bijlagen

  • 20191013_132609.jpg
    20191013_132609.jpg
    291,4 KB · Weergaven: 5
  • 20191013_132701.jpg
    20191013_132701.jpg
    392,9 KB · Weergaven: 7
Voor op de straat moet alles er ook altijd mooi uit zien ik hou van mooie dingetjes op de motor maar wat de remmerij moet het gewoon goed spul zijn welke blokken gebruik je van brembo der zijn der namelijk zo veel
Even op inhaken:

Ik heb Brembo SC remblokken icm de standaard schijven op mijn 929rr (De standaard rempomp is wel vervangen door een Brembo RCS19) en dat remt heel goed :Y
 
Even op inhaken:

Ik heb Brembo SC remblokken icm de standaard schijven op mijn 929rr (De standaard rempomp is wel vervangen door een Brembo RCS19) en dat remt heel goed :Y
De standaard schijven voldoen voor ons gebruik ook prima het zijn de remblokken die een verschil maken vergeleken met standaard. Ik heb redelijk korting op braking spullen maar de blokjes die ik had verglaasde erg. Rij zelf dus met dikkere braking schijven braking cam control 19mm pomp zelfs de koppeling is een braking pomp want tjah je moet toch matchen maar de blokken van braking waren het net niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Terug
Bovenaan Onderaan