Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Hier gisteren nog een mooie rit met 2 maatjes door het Brabantse landschap gedaan, van een stukkie België in het zuiden tot over de dijken langs de Maas rondom Grave. Het was genieten, ook nog even gespeeld op een industrie terreintje en gewoon de hele dag droog gehouden *D
Mooie foto’s, gisteren zelf geen energie om te rijden. Wilde vandaag….. alleen maar regen. Better luck next time :P
 
de velgen zitten er op,niet lelijk maar niet naar mijn zin.
te licht,en te geel van tint 8)7
van de winter toch maar opnieuw laten doen.
jammer maar helaas pindakaas :+
20210515_102523.jpg
20210515_102523.jpg20210515_102534.jpg
 

Bijlagen

  • 20210515_104255.jpg
    20210515_104255.jpg
    179,9 KB · Weergaven: 16
Ach ja je kan lekker rijden nou, inderdaad later maar over doen.
Vind het hoe dan ook wel enorm mooie wielen :9~
En je motor is ook gewoon wel enorm “clean”, smooi :9
Lekker rijden? Heb zomaar het gevoel dat dit een hele natte klote zomer gaat worden. Heb liever zo rond de 20 graden en droog. 18 en droog mag ook. Zelfs 16 en droog. Je ziet het, droog is de trigger. Maar volgens weeronline zie ik nu dat het de eerste 2 weken nat blijft. :(
 
Lekker rijden? Heb zomaar het gevoel dat dit een hele natte klote zomer gaat worden. Heb liever zo rond de 20 graden en droog. 18 en droog mag ook. Zelfs 16 en droog. Je ziet het, droog is de trigger. Maar volgens weeronline zie ik nu dat het de eerste 2 weken nat blijft. :(
ik hoop toch wel dat je ongelijk heb
maar ja dan is het niet anders
maar ik zeg maar zo als het
zondags maar droog is
andere dagen trek ik het spul eigenlijk
toch niet naar buiten:N
 
de velgen zitten er op,niet lelijk maar niet naar mijn zin.
te licht,en te geel van tint 8)7
van de winter toch maar opnieuw laten doen.
jammer maar helaas pindakaas :+
Bekijk bijlage 1632453Bekijk bijlage 1632453Bekijk bijlage 1632456
Vind het beter staan als de velgen erin zitten.
Velglint erop ,dat is misschien al genoeg?
Het is idd niet erg goudkleurig maar op zich niet lelijk vind ik.
Mijn kleur is de orginele sc59 Tri colore kleur,is wat meer goud en wat lichter.
 

Bijlagen

  • 20210427_230238.jpg
    20210427_230238.jpg
    387,7 KB · Weergaven: 16
Vind het beter staan als de velgen erin zitten.
Velglint erop ,dat is misschien al genoeg?
Het is idd niet erg goudkleurig maar op zich niet lelijk vind ik.
Mijn kleur is de orginele sc59 Tri colore kleur,is wat meer goud en wat lichter.
Die plakloodjes zouden eigenlijk ook in het goud moeten zijn, dan vallen ze gelijk een stuk minder op. :9
 
ben al op zoek naar wat nieuws
zelfs een koper kleur is een idee
maar ze worden opnieuw gedaan
Misschien nog kans dat je er aan went als je het een paar dagen geeft? Wel zonde om alles opnieuw te moeten doen... maarja als het je blijft irriteren kan je het maar beter zo snel mogelijk achter de rug hebben en niet meer aan denken.
 
Gister op de terugweg op de snelweg nog even gespeeld met een golf 7 gti die geen schijn van kans had. Even later sloot er een Mercedes S-klasse aan die voor een auto wel indrukwekkend snel was. Die zat als ik opgehouden werd gelijk boven op mijn achterwiel. Mega irritant gevoel dus liet ik hem erlangs. Gaat hij gelijk door alle 3 de banen te gebruiken volgas tussen allerlei verkeer er vandoor |(
Vind het altijd wel leuk om een beetje te sporten met auto's maar voor sommige debielen werkt het als ze eruit getrokken worden echt als een rooie lap op een stier...
Met de gti bij een tankstation nog even duimpjes uitgewisseld :t
 
Gister op de terugweg op de snelweg nog even gespeeld met een golf 7 gti die geen schijn van kans had. Even later sloot er een Mercedes S-klasse aan die voor een auto wel indrukwekkend snel was. Die zat als ik opgehouden werd gelijk boven op mijn achterwiel. Mega irritant gevoel dus liet ik hem erlangs. Gaat hij gelijk door alle 3 de banen te gebruiken volgas tussen allerlei verkeer er vandoor |(
Vind het altijd wel leuk om een beetje te sporten met auto's maar voor sommige debielen werkt het als ze eruit getrokken worden echt als een rooie lap op een stier...
Met de gti bij een tankstation nog even duimpjes uitgewisseld :t
Je hebt er sufgerukten bij. Ik had er laatst ook zo eentje naast me staan bij het stoplicht, flink gassen ook. Nu stond ik op de rechter baan (baan voor rechtdoor en rechtsaf) en moest ik rechtsaf om te tanken, licht op groen en die halve tamme maximaal op het gas :'), binnen de bebouwde kom 8)7
 
Je hebt er sufgerukten bij. Ik had er laatst ook zo eentje naast me staan bij het stoplicht, flink gassen ook. Nu stond ik op de rechter baan (baan voor rechtdoor en rechtsaf) en moest ik rechtsaf om te tanken, licht op groen en die halve tamme maximaal op het gas :'), binnen de bebouwde kom 8)7
Jaren terug ging ik met collega zijn blade (SC33) kopen nadat ik deze gekeurd had. Hij met de auto terug en ik op zijn blade. Komen wij in Zwolle en staan bij de stoplichten. Ik rechts en links van mij een jongen in een Opel GTI met sportuitlaat. Geeft paar keer gas dus ik ook. Zie in mijn spiegel mijn collega nee schudden en met zijn armen kalmaan gebaren. Geweldig om te zien dus geef nog een paar keer gas waarop hij een hartverzakking kreeg. Bij groen lucht scheurt die GTI weg en ik trek rustig op. Is niet mijn blade. Bij het volgende stoplicht stop ik links van de GTI en vraag hem wat hij denkt. "Ik maak geen schijn van kans als jij gas geeft" was zijn antwoord. Maar wel even lachen. Daarna trok hij stevig weg en was het alleen een leuk momentje. Vooral de reactie van mijn collega is mij bijgebleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan